Silfen Skrevet 28. oktober 2012 #21 Skrevet 28. oktober 2012 Haha, beste må jo være når de går rundt og tror at masse fising er sunt og at man går ned i vekt ved å fise 12-15 ganger pr dag. 2
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2012 #23 Skrevet 28. oktober 2012 Har nå kommet til episode 2, og det er ingen tvil om at Alanas personlighet er like svær som haka til "mama". Mye mer underholdende enn Kardashian og co, selv om de er klin gærne hele gjengen Bare pass på at du ikke ser dette før eksamen eller noe, iq synker noen hakk...
Silfen Skrevet 28. oktober 2012 #24 Skrevet 28. oktober 2012 De har jo greier hele gjengen. Moren trenger briller/linser, hun nyser konstant, sikkert noe allergier, men that's just the way it is. Snakk om å bare godta tingenes tilstand.
Gjest Wanderlust Skrevet 28. oktober 2012 #25 Skrevet 28. oktober 2012 Utrolig festlig å se på, men fy søren for en heslig familie...
Gjest strykebrett Skrevet 5. november 2012 #26 Skrevet 5. november 2012 (endret) Angivelig får ungen red-bull av moren før hun skal på scenen, for å oppmuntre til den milt sagt energiske personligheten. Sykt. http://www.kjendis.n.../barn/24199743/ Endret 5. november 2012 av strykebrett
Chloe- Skrevet 5. november 2012 #27 Skrevet 5. november 2012 Angivelig får ungen red-bull av moren før hun skal på scenen, for å oppmuntre til den milt sagt energiske personligheten. Sykt. http://www.kjendis.n.../barn/24199743/ Go go juice!
Papirbit Skrevet 5. november 2012 #28 Skrevet 5. november 2012 har sett et par episoder og min favoritt sitat er : "this is my sister **** she is the pregnantestest!" mest gravid liksom Har også gitt opp serien, blir litt forstyrret av å se på den og syns det er litt underholdning på andres bekostning, spesielt en liten jente som ikke vet bedre selv. I tillegg syns jeg det er helt for jævlig å gi barna energidrikker.. Klarer ikke bestemme meg for om dette bare er underholdende eller også ganske trist... Etter jeg så south park-episoden som parodierte serien heller jeg mer mot trist. Er det så underholdende at de er feite og rare og spiser ekle ting (yndlingsretten "sketti": spaghetti i en saus av ketchup og smør. Yum!)? Alana er søt, da. Du husker ikke tilfeldigvis hvilken episode det var? 1
Xaphan Skrevet 5. november 2012 Forfatter #29 Skrevet 5. november 2012 Mitt favorittsitat er "If I don't talk with food in my mouth, when am I gonna talk?" Eller kanskje "I wish I had an extra finger so I could grab more cheese balls" 1
Xaphan Skrevet 5. november 2012 Forfatter #30 Skrevet 5. november 2012 Du husker ikke tilfeldigvis hvilken episode det var? Søk på Honey Boo Boo og soutpark på youtube, det er bare et kort klipp 1
Papirbit Skrevet 5. november 2012 #31 Skrevet 5. november 2012 Søk på Honey Boo Boo og soutpark på youtube, det er bare et kort klipp Takk for det,selv om jeg angrer nå De ble vistnok ikke så fornøyd med det.. Som om ho selv ikke skjønner hvor ekstrem ho og hennes situasjon, det er jo nesten en hel stor parodi til å begynne med ,må jo bli verre når south park gjør det.. det er ganske brutalt og sært ja
Luppa Skrevet 5. november 2012 #32 Skrevet 5. november 2012 (endret) Du husker ikke tilfeldigvis hvilken episode det var? Det er episode 9 i den siste sesongen (som jeg tror er nr 16). Hele episoden handler om Honey Boo Boo, mer eller mindre:) (Dvs, mye mer enn det lille klippet over her) Endret 5. november 2012 av Luppa 2
Gjest Elissima Skrevet 6. november 2012 #33 Skrevet 6. november 2012 Hvilken kanal går dette på? Elsker chavs og rednecks
Raven Emerald Skrevet 6. november 2012 #34 Skrevet 6. november 2012 Hvilken kanal går dette på? Elsker chavs og rednecks Jeg så hele sesongen på YouTube.
Rainbow Skrevet 7. november 2012 #35 Skrevet 7. november 2012 Oj. Jeg så et lite klipp på reprisen av "Ettermiddagen" i går. Og nå så jeg denne tråden. Utrolig at det går an å VÆRE sånn. Har ikke ord. Samtidig får jeg lyst til å ødelegge hjernen ved å se mer. For en mor! Og for en unge. Og for et kosthold. I det hele tatt...hjelpes!
Gjest Elissima Skrevet 11. november 2012 #36 Skrevet 11. november 2012 Ojoj. Jeg er helt hekta på denne serien. Fikk litt hakeslepp da jeg så mora pelle seg på såra hun hadde mellom valkene på halsen.. fy f så kvalmt! Og datteren som tissa i sofaen.. Haha jeg må le
Gjest Elissima Skrevet 12. november 2012 #38 Skrevet 12. november 2012 Er det vanlig å tisse her og der fordi man er gravid? Kjenner ingen som ikke klarer å holde det inne.. 1
Silfen Skrevet 12. november 2012 #39 Skrevet 12. november 2012 Det er helt normalt å ha et uhell eller to når man er høygravid og nyser og slike ting, eller får et velrettet spark mot blæren. 1
Papirbit Skrevet 12. november 2012 #40 Skrevet 12. november 2012 Det er helt normalt å ha et uhell eller to når man er høygravid og nyser og slike ting, eller får et velrettet spark mot blæren. Jeg har mye å glede meg når den tiden kommer skjønner jeg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå