Xaphan Skrevet 27. oktober 2012 #1 Skrevet 27. oktober 2012 Ja, hvor skal man starte? For en familie. For en unge. Glitz møter rednecks. Jeg er litt satt ut og vet ikke helt hva jeg skal si om denne serien. Jeg syns Alana kan være veldig morsom. Hun er også søt til tider, når hun ikke oppfører seg som en veslevoksen drittunge. Moren derimot, som sitter der med fett hår og tre dobbelhaker og nyser og fiser hele tiden... Uff. Og resten av familien? 17-åringen er gravid, 15- og 12-åringen spiser godteri hele tiden, mannen i huset kalles Sugar Bear og ser ut som han ble slått i kjeven med noe hardt når han var liten. Jeg ble litt satt ut av å se på det, rett og slett :gjeiper: Sesong 1 ligger på youtube forresten. 5
Silfen Skrevet 27. oktober 2012 #2 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) WTF? Feite ungen og den mora der er faen meg mer fugly enn jeg! Hvor gammelt er dette stakkars kreket? Jeeze, som å se på en togulykke, kunne ikke se vekk. Er det noe pageant greier eller har hun fått eget show? Fasinerende. Endret 27. oktober 2012 av Silfen 1
Gjest strykebrett Skrevet 27. oktober 2012 #3 Skrevet 27. oktober 2012 Stakkars unge.Jeg syns ikke det er grit å lage underholdning ut av så små barn. De er ikke i stand til å vurdere konsekvensene på lang sikt.
Chloe- Skrevet 27. oktober 2012 #4 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har sett hele sesongen. Min generelle oppfatning er at denne livsstilen naturligvis er uvant, ufin, uapetittlig, brautete, og unormalt for folk flest, MEN at ingen kan nekte for at denne familien har enormt med kjærlighet og støtte for hverandre! 5
Adele Skrevet 27. oktober 2012 #5 Skrevet 27. oktober 2012 "You spell 'bingo' B-I-N-G...............................................................................................O" 2
Professor Orm Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Tror hun er 6. Jeg synes absolutt at pageants er forferdelig, spesielt for barn. Men herregud den ungen er fet, jeg elsker henne. Og mora er noe av det styggeste, og mest harry jeg har sett!
Adele Skrevet 27. oktober 2012 #7 Skrevet 27. oktober 2012 "You spell 'bingo' B-I-N-G...............................................................................................O" Det var forresten alt jeg så, før jeg facepalmet, og følte at det var ett minutt av livet mitt jeg aldri får tilbake..
Silfen Skrevet 27. oktober 2012 #8 Skrevet 27. oktober 2012 Den der ungen hadde det så i snakketøyet at hun kunne konkurrert med hvilken som helt talk show host. 3
Katniss Skrevet 27. oktober 2012 #9 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har sett hele sesongen. Man klarer bare ikke å skru av. Familien er fucked up, men samtidige finnes det ikke noe slemt i noen av de menneskene.
Xaphan Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg klarer ikke å slutte å se på :gjeiper:
Gjest Uanonymbruker Skrevet 27. oktober 2012 #11 Skrevet 27. oktober 2012 “All that vajiggle jaggle is not beautimous.” Jeg elsker mora jeg, hun er dritsmart 1
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. oktober 2012 #12 Skrevet 28. oktober 2012 "I poop bigger!!" Den så jeg ikke komme XD 4
Gjest BabyBlue Skrevet 28. oktober 2012 #13 Skrevet 28. oktober 2012 Ain't nothin' wrong with being a little gay, everybody's a little gay. Faktisk ganske smart kommentar, men om resten av jenta er helt på plass kan nå diskuteres
Silfen Skrevet 28. oktober 2012 #14 Skrevet 28. oktober 2012 Stakkars, så hun gikk på vekten nå, 70 lbs, nesten 35 kilo det. Det er 13 kilo mer enn syvåringen min veier.
strwberry Skrevet 28. oktober 2012 #15 Skrevet 28. oktober 2012 For å si det sånn; jeg ble hekta! Så hele sesongen på en kveld "You better redneckognizeeeee!" 2
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 28. oktober 2012 #16 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg så den første episoden nå, og uff så vondt jeg fikk av henne da hun ikke vant noe i konurransen. Skjønnhetskonkurranser for barn burde vært forbudt.
Luppa Skrevet 28. oktober 2012 #17 Skrevet 28. oktober 2012 Klarer ikke bestemme meg for om dette bare er underholdende eller også ganske trist... Etter jeg så south park-episoden som parodierte serien heller jeg mer mot trist. Er det så underholdende at de er feite og rare og spiser ekle ting (yndlingsretten "sketti": spaghetti i en saus av ketchup og smør. Yum!)? Alana er søt, da. 1
Raven Emerald Skrevet 28. oktober 2012 #18 Skrevet 28. oktober 2012 “All that vajiggle jaggle is not beautimous.” Jeg elsker mora jeg, hun er dritsmart Jeg også. Hun har noen morsomme kommentarer iblant. Som da døtrene fikset håret sitt, og mora tørt kommenterte "Y'all smell like hairspray and desperation over there!". Ellers synes jeg det er litt merkelig med folk som spiser påkjørte dyr (roadkill). 1
Xaphan Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 28. oktober 2012 Ellers synes jeg det er litt merkelig med folk som spiser påkjørte dyr (roadkill). Og at de vasker håret i kjøkkenvasken, hva er greia med det? Jeg syns for øvrig eldstedattera (Anna?) er veldig pen.
Xaphan Skrevet 28. oktober 2012 Forfatter #20 Skrevet 28. oktober 2012 Jeg så den første episoden nå, og uff så vondt jeg fikk av henne da hun ikke vant noe i konurransen. Skjønnhetskonkurranser for barn burde vært forbudt. Men det virker som Alana faktisk liker å drive med dette, i motsetning til mange av ungene man ser på TV som virker mer eller mindre tvunget inn i det av mødrene. Hun liker å drive med pagents, og at hun blir lei seg når hun ikke vinner er vel ikke så mye annerledes enn at en annen seksåring ville blitt lei seg om han tapte en fotballkamp? Sånne konurranser er ikke bra for unger, det er jeg enig i, men akkurat i Alanas tilfelle får jeg inntrykk av at det ikke er så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå