Gå til innhold

Utrigning med store kontra små bryster

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må man ha store/mellomstore bryster for å kle utringa klær, eller er det likeså fint om en er flat? Hva synes du?

Anonym poster: 0da336c2072f803ca2ff271f4d95a96f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De med mindre pupper mener jeg har mer spillerom når det gjelder utrigning. Jeg som har relativt store pupper er ekstremt forsiktig med hvor mye jeg viser, da det fort kan se en smule vulgært ut hvis en ikke har kontroll. Så ja jeg synes du fint kan kle deg utringet. :jepp:

• Liker 17
Skrevet

De med mindre pupper mener jeg har mer spillerom når det gjelder utrigning. Jeg som har relativt store pupper er ekstremt forsiktig med hvor mye jeg viser, da det fort kan se en smule vulgært ut hvis en ikke har kontroll. Så ja jeg synes du fint kan kle deg utringet. :jepp:

Jeg er helt enig I dette. Blir lett vulgært med kombinasjonen store bryster og utringninger.

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Uenig. Jeg har et ordtak, og det går sånn her;

If you got big boobs, show em

If you got small boobs, hide em away

:kose:

• Liker 5
Gjest Darthoven
Skrevet

Det som er vulgært er småpuppe-utringning! You got all that, så du burde vise dem fram! Det er jo store boobs menn vil se i en utringning, ikke små! :)

• Liker 4
Skrevet

Uenig. Jeg har et ordtak, og det går sånn her;

If you got big boobs, show em

If you got small boobs, hide em away

:kose:

Jaja, da er man vel enige om å være uenige da :fnise: Mistenker at mannfolk er en smule mer forståelsesfulle når det gjelder visse "garderobeglipper". :laugh:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det som er vulgært er småpuppe-utringning! You got all that, så du burde vise dem fram! Det er jo store boobs menn vil se i en utringning, ikke små! :)

Jeg personlig synes det kan være meget stilig med dype utrigninger og små pupper. Nesten litt misunnelig der. Har ikke ønske om å velte mine fordeler ut i uskyldige menneskers øyensyn. Men selfølgelig godt at det er noen som setter pris på det. :trist:

Endret av Cordelia
  • Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Jaja, da er man vel enige om å være uenige da :fnise: Mistenker at mannfolk er en smule mer forståelsesfulle når det gjelder visse "garderobeglipper". :laugh:

Ja? Og det er vel oss dere kler dere sexy for? Hadde jo vært en smule absurd om dere kledde dere opp for å imponere andre jenter? :)

Skrevet

Ja? Og det er vel oss dere kler dere sexy for? Hadde jo vært en smule absurd om dere kledde dere opp for å imponere andre jenter? :)

Når er det vel litt sånn at man føler seg mer sexy hvis man er komfortabel i klærne. Slipper å bekymre seg for at ting skal dette ut. Da går man heller i mer figurnære klær som viser formene og hinter litt med utrigningen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke spesielt opptatt av pupper. For meg er det først og fremst den nakne (varme :sjenert: ) huden som er tiltrekkende ved utringning, gjerne pyntet med et velplassert smykke. Det viktigste er at puppene løftes litt, slik at de ser litt spenstige ut. Pupper litt under snittet er vel idealet mitt. Men størrelsen er som den er. Har du store pupper så har du store pupper, og ofte står puppene i forhold til resten, da er det helt greit.

• Liker 4
Skrevet

TS igjen her.

Her er et eksempel på små bryster og dyp utringing (det øverste bildet):

http://www.allcelebritygossip.com/kate-hudson-reveals-her-british-love/

Kate Hudson er jo veldig slank ellers også, da. Selv har jeg former (str M/L i bukser), og definert midje, men brystene mine er ca som Kate Hudson sine. Kan jeg gå i sånn utringing, eller bør jeg heller stuffe bh-en og gå for noe mer dekkende, sånn at det står mer i stil til underkroppen min?

Skrevet

TS igjen her.

http://www.allcelebr...r-british-love/

Kate Hudson er jo veldig slank ellers også, da. Selv har jeg former (str M/L i bukser), og definert midje, men brystene mine er ca som Kate Hudson sine. Kan jeg gå i sånn utringing, eller bør jeg heller stuffe bh-en og gå for noe mer dekkende, sånn at det står mer i stil til underkroppen min?

Personlig synes jeg det ser bra ut, men du kan sikkert pusje opp litt hvis du føler for det. Bare pass på at du har kontroll så tøyet ikke sklir bort så ting blir synlig. Her bruker vel en del sånn bysteteip el. Har ikke prøvd det selv, men burde i tilfellet være mulig å få tak i.

• Liker 1
Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg synes ikke det spiller noen rolle hvilken puppestørrelse man har, så lenge kravebena er fine.

• Liker 1
Skrevet

Å kle seg slik at man viser mye hud, er pent uansett.

Puppestørrelsen har ikke betydning for det.

Anonym poster: 11ca8d0671020c2e2da09da8747c4be1

Gjest Cupcakegirl
Skrevet

Jeg har F-cup, og ja de er store. Det ser penest ut på meg uten utrigning. Dessuten er jeg skikkelig ukomfortabel med det også, da det blir litt too much blikkfang, og det liker jeg ikke. Men smaken er som baken:D

• Liker 1
Skrevet

TS igjen her.

Jeg synes det var veldig fint akkurat sånn der! Trenger ikke mer push-up etter min mening :)

Skrevet

Jeg har små pupper og bruker utringninger. Jeg bruker utringninger fordi de fineste klærne (etter min smak) ofte har utringninger. Vi som har små pupper slipper den irriternde stirringa som dem som har 70E ofte får ;)

• Liker 2
Skrevet

TS igjen her.

Denne utringningen var, for meg, i helt feil ende av skala for hva som er fint. Puppene bør løftes og dyttes sammen, det er fint.

• Liker 3
Skrevet

Ja til små pupper og utringning! Jeg synes det er utrolig elegant med små pupper og utringning, mens med store kombinert med utringning ser imo lett litt vulgært ut. :sukk: Jeg er forøvrig uenig om at pupper burde pushes opp og i sammen, så lenge de er noenlunde faste og ikke henger, så synes jeg det ser bra ut. Kløft er i mange tilfeller ikke tøft!

• Liker 6
Skrevet

Smaken er tydeligvis ulik. For meg er puppene styggere jo lenger fra hverandre de henger, og jo mer de henger. Fint at noen liker det. Men da blir det rett og slett det motsatte av modne yppige frukter for meg. Kløft er elegant og frodig.

Typen Elisabeth Swann/Keira Knightley i POC burde være idealet, Ihvertfall til fest ;). Merker at jeg plutselig er blitt opptatt av pupper.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...