Gå til innhold

Stor interesse for KG-brukere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leser stadig at KG er et brukerfiksert forum. Har dere merket noe fokus på dere selv? Hvordan? Da mener jeg på selve forumet, ikke det som foregår på personlige meldinger. Er det mange som er så engasjert i andre brukere at selve brukeren på en måte blir viktigere enn det de skriver?

Anonym poster: 7631335d4a50d0714e336a6315e4ae05

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en enorm brukerfiksering her inne. Dette kan man se på ulike måter, både på de mange brukerrelaterte trådene som opprettes (en bruker du liker, ville hatt ons med, tatt en pizza med, intelligente brukere, brukere du er uenig med, brukere som passer bra sammen, hvordan tror du brukerne ser ut, nevn en bruker som er pen, kloke brukere OSV), men også ellers.

Noen brukere drar med seg gammel uenighet eller irrelevant informasjon om enkeltbrukere fra noen diskusjoner over i andre, og bruker det mot den brukeren de er uenig med.

Andre ser alltid ut til å være enige med brukere de liker. Det er påfallende ofte at brukere som liker hverandre aldri går inn i diskusjoner med hverandre.

Noen flørter med hverandre, og skriver til hverandre i diskusjoner at de liker hverandre så godt.

Anonym poster: f5f1266f2c8dd9c9751ff42215f4c98d

• Liker 6
Gjest HunterLady
Skrevet

Enig med anonym bruker over meg.

Ellers har jeg merka ganske sterkt fokus på meg som bruker siden det har skjedd flere ganger at noen trekker inn urelevante opplysninger om meg fra tidligere tråder, samt personlighetsanalyser som om at noen faktisk tror at de kjenner meg ut fra ting jeg har sagt tidligere.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er helt fair å forvente at man diskuterer sterke utsagn man har kommet med gjentatte ganger før, eksempelvis.

Eller om en bruker mange ganger skifter mening underveis i diskusjoner.

Om noen har ekstremt sterke meninger om noe blir det lagt merke til, og da må man forvente å måtte stå inne for det eller beskrive hvorfor man har endret mening om en sak.

Om noen 15 ganger på rad argumenterer for fri abort og krangler så fjærne fyker, og etterpå i neste diskusjon sier de vil legge ned alle abortklinikker i landet må det være lov å påpeke at det virker rart å si totalt ulike ting.

Noen brukere generelt er jo også flinke til å få mye av diskusjonen til å handle om "sin bruker" istedetfor saken - mens andre brukere konstant skal knytte diverse ting opp mot brukere de liker/misliker.

Anonym poster: 2a3e7f62fd14562f0835404b8239613b

• Liker 1
Skrevet

Det er en enorm brukerfiksering her inne. Dette kan man se på ulike måter, både på de mange brukerrelaterte trådene som opprettes (en bruker du liker, ville hatt ons med, tatt en pizza med, intelligente brukere, brukere du er uenig med, brukere som passer bra sammen, hvordan tror du brukerne ser ut, nevn en bruker som er pen, kloke brukere OSV), men også ellers.

Noen brukere drar med seg gammel uenighet eller irrelevant informasjon om enkeltbrukere fra noen diskusjoner over i andre, og bruker det mot den brukeren de er uenig med.

Andre ser alltid ut til å være enige med brukere de liker. Det er påfallende ofte at brukere som liker hverandre aldri går inn i diskusjoner med hverandre.

Noen flørter med hverandre, og skriver til hverandre i diskusjoner at de liker hverandre så godt.

Jeg er ikke enig med brukeren fordi jeg liker ham\henne, jeg liker brukeren fordi jeg er enig med ham\henne - stor forskjell.

Anonym poster: 8c54da0a7ef267673153ae48e5e07b71

Skrevet

Jeg er ikke enig med brukeren fordi jeg liker ham\henne, jeg liker brukeren fordi jeg er enig med ham\henne - stor forskjell.

Det er greit nok, og jeg er enig i at det funker sånn.. Men ingen brukere er hundre prosent enige med hverandre, absolutt hele tiden? Da vil jeg i såfall si at man leser innlegg og meninger etter om man liker brukeren, det er en form for brukerfiksering det og.

Noen ganger er brukere som liker hverandre i samme tråd, men diskuterer aldri med hverandre, selv om de er uenige.

Er forresten enig med AB4 i at noen brukere er ekstremt opptatte av seg selv i alle innlegg, da går det ikke å motsi dem uten at det blir brukerfiksering.

Skrevet

Er forresten enig med AB4 i at noen brukere er ekstremt opptatte av seg selv i alle innlegg, da går det ikke å motsi dem uten at det blir brukerfiksering.

Kan dere forklare hva dere mener med det? Den skjønte jeg ikke helt :sjenert:

Skrevet

Kan dere forklare hva dere mener med det? Den skjønte jeg ikke helt :sjenert:

Noen brukere skriver utelukkende om egne opplevelser og generaliserer dette til å gjelde veldig generelt, og det kan man jo da ikke motsi eller være uenig i, uten at de tar det personlig. Eller de tar alle motargumenter så personlig at man nesten ikke kan motsi dem uten at de inntar offerrollen og syns synd på seg selv. Og får andre til å syns synd på dem.

• Liker 2
Skrevet

Enig med anonym bruker over meg.

Ellers har jeg merka ganske sterkt fokus på meg som bruker siden det har skjedd flere ganger at noen trekker inn urelevante opplysninger om meg fra tidligere tråder, samt personlighetsanalyser som om at noen faktisk tror at de kjenner meg ut fra ting jeg har sagt tidligere.

Men kan det ha noe med at du også setter ekstremt fokus på deg selv? Ikke for å være frekk altså og jeg har aldri angrepet deg før, men du tar ofte opp problematikk og ting som rammer deg selv på forumet. For eksempel at tynne jenter får mindre plusser osv og nå. Du trekker jo mye oppmerksomhet mot deg selv og fokuserer også mye på deg selv i innleggene dine.

Peace. :)

Anonym poster: a27ac9fda78cc1b2872f42531bdd3dec

• Liker 7
Gjest HunterLady
Skrevet

Men kan det ha noe med at du også setter ekstremt fokus på deg selv? Ikke for å være frekk altså og jeg har aldri angrepet deg før, men du tar ofte opp problematikk og ting som rammer deg selv på forumet. For eksempel at tynne jenter får mindre plusser osv og nå. Du trekker jo mye oppmerksomhet mot deg selv og fokuserer også mye på deg selv i innleggene dine.

Peace. :)

Anonym poster: a27ac9fda78cc1b2872f42531bdd3dec

Hehe. Det der med tynne jenter og mindre plusser er ca 1 år siden jeg nevnte. Ellers synes jeg ikke at jeg fokuserer mye på meg selv i det hele tatt. Selvsagt skriver jeg mye ut fra egne erfaringer, men det gjør vi vel alle?

Og dersom noen begynner å trekke inn personlige data om meg, så forsvarer jeg meg! Da begynner sikkert noen å tenke at jeg påtar meg en såkalt offerrolle, men det er jo ikke dette det handler om! Man er ikke et offer selv om man forsvarer seg. Noen andre ganger derimot, er man faktisk et offer.

Jeg vil gjerne at du kommer med flere eksempler på at jeg fokuserer mye på meg selv annet enn det som er normalen.

Og det eksemplet med kroppstråden du kommer med. Jeg konstaterte fakta, ikke for å få oppmerksomhet eller fokus mot meg selv, men for å få fokus på hvordan et samfunn fungerer.

Skrevet

Det hender at jeg skriver svar der jeg begrunner svaret med egne erfaringer... selv om jeg presiserer at det er min personlig mening så må nesten alltid en eller annen komme og mene at jeg generaliserer fordi samme problemstilling kunne ha skjedd med 4 forskjellige exer for meg f. eks. :rolleyes: ..

Det er ganske slitsomt, for da følel jeg for å forsvare meg.. Men jeg tror noen fått med seg at jeg er hissig av meg med noen sære meninger og de vil bare erte meg :lur::ler:

Regner med at jeg går ofte på limpinnen :) :)

Skrevet

Det er greit nok, og jeg er enig i at det funker sånn.. Men ingen brukere er hundre prosent enige med hverandre, absolutt hele tiden? Da vil jeg i såfall si at man leser innlegg og meninger etter om man liker brukeren, det er en form for brukerfiksering det og.

Noen ganger er brukere som liker hverandre i samme tråd, men diskuterer aldri med hverandre, selv om de er uenige.

Jeg snakker bare for meg selv, nei, er ikke enig med noen i alt, og da støtter jeg ikke meningene til brukeren heller.

Skrevet

Det hender at jeg skriver svar der jeg begrunner svaret med egne erfaringer... selv om jeg presiserer at det er min personlig mening så må nesten alltid en eller annen komme og mene at jeg generaliserer fordi samme problemstilling kunne ha skjedd med 4 forskjellige exer for meg f. eks. :rolleyes: ..

Det er ganske slitsomt, for da følel jeg for å forsvare meg.. Men jeg tror noen fått med seg at jeg er hissig av meg med noen sære meninger og de vil bare erte meg :lur::ler:

Regner med at jeg går ofte på limpinnen :) :)

Ja, jeg har inntrykk av at man ikke skal pille deg på nesen!

Skrevet

Ja, jeg har inntrykk av at man ikke skal pille deg på nesen!

jeg har inntrykk av at du liker å prøve deg allikevel :-)

• Liker 3
Skrevet

Noen brukere skriver utelukkende om egne opplevelser og generaliserer dette til å gjelde veldig generelt, og det kan man jo da ikke motsi eller være uenig i, uten at de tar det personlig. Eller de tar alle motargumenter så personlig at man nesten ikke kan motsi dem uten at de inntar offerrollen og syns synd på seg selv. Og får andre til å syns synd på dem.

Det er jeg enig i.

Skrevet

Jeg leser stadig at KG er et brukerfiksert forum. Har dere merket noe fokus på dere selv? Hvordan? Da mener jeg på selve forumet, ikke det som foregår på personlige meldinger. Er det mange som er så engasjert i andre brukere at selve brukeren på en måte blir viktigere enn det de skriver?

KG er et sosialt forum, ergo det blir brukerfiksering. spesielt for de som henger på forum med samliv og sex som tema. KG er og blir et lite minisamfunn med nøyaktig samme mekanismene som i samfunnet utenfor. Fordelen med KG er at vi ybersjenerte menn tør snakke med de dritfine damene. Og at vi ikke anser de dritfine damene som komplette idioter før de har begynt å argumentere for sine meninger.

Skrevet

Her vil jeg i selvforherligene stil påpeke at jeg har vert i heller opphetete diskusjoner med bruker jeg anser som mine vnner og brukere som jeg liker og respekterer. Om jeg ikke kan påpeke når jeg synes noen er dust, og vedkommende heller ikke kan fortelle meg når jeg er dust, hva er da relasjonene verdt?

• Liker 2
Skrevet

Her vil jeg i selvforherligene stil påpeke at jeg har vert i heller opphetete diskusjoner med bruker jeg anser som mine vnner og brukere som jeg liker og respekterer. Om jeg ikke kan påpeke når jeg synes noen er dust, og vedkommende heller ikke kan fortelle meg når jeg er dust, hva er da relasjonene verdt?

Men BM2, du er på mange måter et unntak her inne. ;) På godt og vondt, kan man si, men noe av det positive med deg er at du er rett frem og tør å ta en konfrontasjon og virker svært lite opptatt av å jatte med folk.

Skrevet

Jeg lover atj eg her og nå er personlig indignert og er totalt uenig med deg :nigo:

Skrevet

Veldig enig med innlegg nr 2. Ellers har jeg merket meg at det er enkelte som har forandret seg ganske mye, både i stil, meninger og skrivemåte. Og at det er mange som er enige/uenige med brukeren, nærmest uavhengig av hva som skrives.

Anonym poster: 165a37b78f215c4f69890e8445d8c655

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...