Jens Skrevet 1. mars 2004 #1 Del Skrevet 1. mars 2004 Ble vekket Lørdag morgen av mine to forlovere!Hadde ingen anelse att det skulle være den dagen så ble veldig overrasket!Vi endte opp på jobben til min venninne, hvor 17 av mine venninener ventet.Først ble vi delt i lag, og skulle lage filmer.Mitt lag og jeg skulle lage skrekkfilm, og ingridienser som måtte være med var Helge Hammerlov Berg, og Jan Werner, ha-ha!!!De andre lagene laget film av meg før jeg møtte min kjære og etter. Det ble veldig morsomt(så på det senere på kvelden. Så dro vi på Grand og jeg fikk en times aromaterapi massasje. Deretter badet vi og drakk hvitvin. Vi endte opp hos min søster om kvelden. Der var det dekket på til alle 17 tre retters middag. Jeg ble still masse spørsmål ang min kjære og etter på viste de film av ham hvor han svarte. Han var så skjønn..... Etter middag var det homeparty med sex leketøy!Kjempegøy!!!Så ble det karaoke resten av kvelden. Min søster hadde ordent svært karaoke anlegg og det var så gøy!!!!Sang til kl 0400 tror jeg før jeg sliten men veldig lykkelig dro hjem til min kjære.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 1. mars 2004 #2 Del Skrevet 1. mars 2004 Grattis med vellykket seanse! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 1. mars 2004 #3 Del Skrevet 1. mars 2004 Hørtes morsomt og koselig ut - akkurat sånn et utdrikkingslag skal være!! Nå gjenstår bare det aller, aller beste!!!! Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 1. mars 2004 #4 Del Skrevet 1. mars 2004 Så flott at du ble fornøyd! Det hørtes kjempekoselig ut dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Det høres kjempefint ut. Du har tydligvis mange gode vennes som bryr seg om deg. Glad for at dagen ble så fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 1. mars 2004 #6 Del Skrevet 1. mars 2004 det hørtes kjempe gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 1. mars 2004 #7 Del Skrevet 1. mars 2004 Det hørtes ut som et toppers utdrikkningslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. mars 2004 #8 Del Skrevet 1. mars 2004 Enig med alle over! Du har gooode venner du :-) Håper mitt blir like morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 1. mars 2004 #9 Del Skrevet 1. mars 2004 Når skal du gifte deg forresten? Bare nysgjerrig hvor lenge før man kan regne med å bli "tatt på senga" nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 1. mars 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 1. mars 2004 penelene, gifter meg om litt over 7 uker!!!!!!!Så utdrikkningslag kan skje når du minst venter det! er glad for att jeg ikke ble, dritt ut, ikke måtte gjøre noe offentlig, og att alt vi gjorde var ting jeg er glad i å gjøre!Snille var de mot meg, helt enig!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 1. mars 2004 #11 Del Skrevet 1. mars 2004 Så koselig! Bra at du fikk et fint utdrikkingslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. mars 2004 #12 Del Skrevet 1. mars 2004 Gratulerer med vel overstått utdrikningslag - og det hørtes veldig bra ut . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 1. mars 2004 #13 Del Skrevet 1. mars 2004 Gratulere med vel overstått ingenting er bedre enn bra utdrikningslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mars 2004 #14 Del Skrevet 1. mars 2004 Hørtes ut som noe jeg også ville likt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 1. mars 2004 #15 Del Skrevet 1. mars 2004 Hørtes moro ut, Jens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 1. mars 2004 #16 Del Skrevet 1. mars 2004 Syntes det hørtes ut som en strålende dag. Håper mitt blir like vellykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 1. mars 2004 #17 Del Skrevet 1. mars 2004 Hørtes veldig bra ut Jens, gleder meg masse til mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marit Skrevet 1. mars 2004 #18 Del Skrevet 1. mars 2004 Høres akkurat ut som et utdrikkningslag jeg selv kunne tenkt meg! Så bra du hadde det fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monimos Skrevet 2. mars 2004 #19 Del Skrevet 2. mars 2004 Høres ut som et kjempekjekt utdrikningslag! :-) Akkurat et slikt jeg kunne ønsket meg selv..... Jeg gruer meg fælt til mitt eget.....er redd det blir et skikkelig utdritningslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. mars 2004 #20 Del Skrevet 2. mars 2004 Tror NEPPE min forlover tør å finne på noe "utdritnings"-utdrikningslag *humrer* Det jeg likte med Jens' sitt lag var at de var i PRIVAT hus/lokale og ikke på byen (som mange på død og liv skal være) Jeg hadde også håpet at vi hadde festen privat hos enten min forlover eller noe sånt...... jaja...den som lever får se 8) Ikke så lenge igjen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå