Gå til innhold

panikkangst...ensomhet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har igjennom mange år slitt med angst, uro, nerver og tildels depresjon.

mye irrasjonell angst og mye situasjonsbetinget...litt begge deler.

Jeg kjenner at denne tiden av av året er rett og slett grusom for meg. det snakkes jo om høstdepresjoner, men jeg føler at det for min del blir å bagatellisere det hele veldig.

er det andre her inne som får seriøse depresjoner og sliter mer psykisk på denne tiden av året?

Jeg får ekstra angst og depresjoner ved grått og trist vær og kjenner at jeg får bare lyst å holde meg inne fordi jeg blir veldig lyssky ved "feil" type lys. syns det virker tåkete og veldig ubehagelig. samme med lys i butikker, flyplasser og offentlige kontorer etc..dette særlig hvis jeg er disponert for angst en dag. er også veldig avhengig av søvn, da jeg sliter mye med søvnvansker og bruker sovetabletter..sollys liker jeg. da kan jeg gå ut, og det gir en slags ro.

har hatt panikk-angst i hele kveld og det er så grusomt. jeg blir så redd og trist og bare gråter helt plutselig, og ja-ffår rett og slett panikk.vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. har ingen å ringe til eller som kan være hos meg.har valium, men tør ikke ta pga at jeg får enda mer angst når virkningen går over..og må ta mer og mer..vet at abstinenssymptomene på dette er enda mer angst blant annet. brukt det tidligere.

føler meg så ensom. vet ikke hva jeg skal gjøre. det er så ille å være alene...ensom om tanker og de vonde følelsene...

finnes det noe chat-kanaler for folk med psykiske lidelser som dette? evt forum.? noen som vet...så jeg føler jeg har kontakt med noen der ute..?

Evt noen med egne erfaringer..?

Hilsen liten og redd...

Anonym poster: 491474ab9963e7b096091ff8dc7649df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...