Gå til innhold

Kva tykkjer de venusbuarar om dette?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

… som om det hjelper. Har du først tråkket i salaten, så nytter det ikke å gjemme det ;) Tenk heller litt mer på hva du sier før du sier det.

Endret av CutieMe
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Noe sier meg at du kommer til å forbli jomfru en god stund til. Du har tydeligvis ikke helt grepet på dette.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Noe sier meg at du kommer til å forbli jomfru en god stund til. Du har tydeligvis ikke helt grepet på dette.

Grepet på å vera god nok for eit kvinnfolk? Endret av Staketten
Skrevet

Ordbruk som «menstruerende fitter» vitner vel ikke akkurat om mye respekt for jenter. Som noen sa tidligere her, da er det ikke rart du fortsatt er jomfru. La oss nå for din del håpe noen på sukker-forumet ikke har lest det du skriver her, fortsatt er jomfru, av en eller annen mystisk grunn ønsker at du blir den først, og ikke minst at du ikke avslører din reelle holdning. Jeg føler i grunn kombinasjonen har små sjanser, men det er nå meg.

• Liker 3
Skrevet

Ordbruk som «menstruerende fitter» vitner vel ikke akkurat om mye respekt for jenter. Som noen sa tidligere her, da er det ikke rart du fortsatt er jomfru. La oss nå for din del håpe noen på sukker-forumet ikke har lest det du skriver her, fortsatt er jomfru, av en eller annen mystisk grunn ønsker at du blir den først, og ikke minst at du ikke avslører din reelle holdning. Jeg føler i grunn kombinasjonen har små sjanser, men det er nå meg.

Eg innser at det var eit vel sterkt uttrykk, så eg beklagar det. Men det var aldri retta mot jenter generelt.
Skrevet

Grepet på å vera god nok for eit kvinnfolk?

Nei, å omgås mennesker på en respektfull og sosialt oppegående måte. Følgene er da at du ikke når opp hos kvinner. Det er din egen feil.

• Liker 2
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)

Kan ikke fatte at du er her også, har sett mye av deg på diskusjon.no

Har du fått noen jomfru jente enda?

Ops la ikke merke til at denne tråden er neste 1 og et halvt år gammel

Endret av Sid Walker
  • Liker 1
  • 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

:skratte: 

Anonymkode: 178a2...463

Skrevet

Enda en tråd fra Staketten?

• 5 måneder senere...
Skrevet
Den 31. mars 2016 at 0.00, Arabella skrev:

Enda en tråd fra Staketten?

Utrolig hvor mange han lagde :P

Anonymkode: bdf24...aa9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...