Gjest Dorey Skrevet 26. oktober 2012 #21 Skrevet 26. oktober 2012 Samme tenkte jeg, hadde følt meg så utilpass skulle vi stått sånn. Han var kanskje ikke så pen, men det er jo ikke han til søstra heller. Jeg synes Daniel er nydelig! Men det er kanskje fordi han virker så sympatisk Videoen er skikkelig klein. Fnis, fnis liksom
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #22 Skrevet 26. oktober 2012 Man måtte jo bare http://www.vgtv.no/#!id=57473 Anonym poster: ff92fcdeb799b4d633be83bc8f04ed73 1
HedvigR Skrevet 26. oktober 2012 #23 Skrevet 26. oktober 2012 Faen, så ekkelt mange oppfører seg her. Alle er ikke opptatt av at typen skal ligne mest mulig på Enrique Iglesias, noen ser faktisk etter andre kvaliteter og. Og å spekulere i hvorfor noen har valgt hverandre er ganske så kvalmt. 7
AryaUnderfoot Skrevet 26. oktober 2012 #24 Skrevet 26. oktober 2012 Syns de var ganske herlige jeg! Selvfølgelig er det kleint, tror de fleste hadde syns det var ganske vanskelig. Det kleineste var egentlig når han prøvde å snakke svensk, men men, A for effort. 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2012 #25 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Jeg synes Daniel er nydelig! Men det er kanskje fordi han virker så sympatisk Videoen er skikkelig klein. Fnis, fnis liksom Jeg melder meg ikke inn i klagekoret om at Daniel er stygg på noe vis. Han kan antagelig ikke noe for at han ser ut som fetteren til Clark Kent og jeg syns ikke at han er noe som helst negativt, men han er og blir litt hyggelig eksentrisk. http://www.vgtv.no/#!id=57473 Den var veldig søt og jeg har NU ledd for første gang idag! Endret 27. oktober 2012 av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #26 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg så et bilde av han og Frk. M. der han røyka, og Se & Hør (eller var det kongehuset i Sverige sin nettside?) som skrev at han var katolikk. Hun tilhører jo den protestantiske kirke (om hun skal velge noe). Anonym poster: 90e22704c115fc11ab3163858395595b
Tropic Skrevet 27. oktober 2012 #27 Skrevet 27. oktober 2012 (endret) Altså, nå virker jo dette tilgjort fordi det er akkurat det det er! Dette er jo en video de "må" lage, og om dere måtte stilt dere forran kamera og sagt det samme hadde det nok også virket tilgjort og falskt.. Synes de var litt søte jeg! Forøvrig synes jeg han var helt ok kjekk, han er jo ikke noe hunk, men herregud, hun er vel ikke sammen med han for hvordan han ser ut?? Er dere sammen med deres kjære pga utsende eller? Håper virkelig ikke det! Hun synes sikkert han er verdens kjekkeste slik som de fleste synes om sin kjære! Endret 27. oktober 2012 av Tropic 2
Mus-Katt Skrevet 27. oktober 2012 #28 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg synes han ser ut som en goslig kar, jeg. Og håper de virkelig er glade, og fint å se at selv om hun hører til kongefamilien at hun har tatt et steg ut i verden og har kommet seg etter den vanskelige perioden for et par år siden. ....til sist vil jeg si at jeg undres meg over hvorfor man kommenterer utseendet hans, det har jo ingenting med saken å gjøre. Det er smak og behag, og som regel spiller jo også personlighet en rolle, så han er sikkert veldig flott for henne, mindre flott for deg.
Hoppetaujenta Skrevet 27. oktober 2012 #29 Skrevet 27. oktober 2012 Forøvrig synes jeg han var helt ok kjekk, han er jo ikke noe hunk, men herregud, hun er vel ikke sammen med han for hvordan han ser ut?? Hun synes sikkert han er verdens kjekkeste slik som de fleste synes om sin kjære!Hmm...joda, kjærleiken er sikkert ektefølt nok den og de er veldig lykkelige...men hadde han blitt den utvalgte hvis han var uføretrygdet og ikke eide nåla i veggen? Neppe.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2012 #30 Skrevet 27. oktober 2012 Hmm...joda, kjærleiken er sikkert ektefølt nok den og de er veldig lykkelige...men hadde han blitt den utvalgte hvis han var uføretrygdet og ikke eide nåla i veggen? Neppe. Da hadde hun neppe møtt ham. Skjønner ikke helt hvorfor det er et problem, man møter jo stort sett folk i sine egne miljøer. Men Victoria sin mann var vel ikke akkurat rik og berømt. Anonym poster: 302c3ac075d0cb49826589467105b074 3
Calypso Skrevet 27. oktober 2012 #31 Skrevet 27. oktober 2012 Fikk litt følelse av at jeg så på en reklame fra TV Shop når jeg så den videoen.. Uansett, syntes forøvrig at det ikke er noe poeng i å kommentere utseendet til typen, om hun måtte finne en som ALLE syntes var kjekk så hadde hun aldri kunnet gifte seg med noen.. det er sikkert folk som syntes at deres kjærester/menn ikke ser bra ut også, hva så? Skjønnheten kommer an på øyet som ser, ikke hva alle andre syntes.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2012 #32 Skrevet 28. oktober 2012 Denne videoen er jo hverken mer eller mindre klein enn Victorias kunngjøringsvideo med kongeparet. Tror bare det er sånn den svenske kongefamilien skal ha det, stivt og formelt. De hadde sikkert ikke tapt på å løse opp litt... Anonym poster: 0d241862c3ddfc9d5c22a2f284d7d3cd
Gjest Badebuksa Skrevet 28. oktober 2012 #33 Skrevet 28. oktober 2012 Så søøøøøøøte de er! Ønsker dem all lykke!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå