Gå til innhold

Tips til og kle meg mer stilfullt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 19 år som kler meg helt greit. Men jeg ser stadig jenter som kler seg så utrolig kult! Jeg bor alene så har ikke så sinnsykt mye penger til å handle for, men jeg handler stadig. Hadde hvert flott om noen hadde hatt noen tips til hvordan jeg kan kle meg? Jeg er 1.56 høy, og jeg elsker å gå i hæler (deilig å føle seg høy i blandt). Jeg er vel en small-medium jente. kan vel sies at jeg er slank men har store pupper, noe som er en liten ulempe til tider! kan fort se feit ut i topper osv siden jeg er så liten. Timeglassform vil jeg si at jeg har..

Takk for hjelp på forhånd :)

Anonym poster: a7f3539fc6a36ef43b44e6bfb5f18c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du mange fine bukser, og topper/gensere fra før som du liker, ville jeg satset på tilbehør :) Det er enkelt og det trenger ikke være fullt så dyrt å bytte ut etter en sesong. Selv går jeg for en ganske klassisk stil, med stramme jeans og litt løsere topper. Bruker mest penger på tilbehør, og elsker detaljer. Bruker å investere i sko, helst skinn - f.eks Dr. Martens, sko med god kvalitet, og som blir finere jo mer man bruker de. Samme med skinnhansker, skinnvesker osv. Ellers er jo tubeskjerf/hals veldig populært, og det pynter jo opp ett hvert antrekk. Bruk kule ringer, armbånd, øredobber. Trenger ikke være alt på en gang, men noe gjør mye ut av ett antrekk. Gjør det personlig, og tenk at det er DEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei jente på 19 år som kler meg helt greit. Men jeg ser stadig jenter som kler seg så utrolig kult! Jeg bor alene så har ikke så sinnsykt mye penger til å handle for, men jeg handler stadig. Hadde hvert flott om noen hadde hatt noen tips til hvordan jeg kan kle meg? Jeg er 1.56 høy, og jeg elsker å gå i hæler (deilig å føle seg høy i blandt). Jeg er vel en small-medium jente. kan vel sies at jeg er slank men har store pupper, noe som er en liten ulempe til tider! kan fort se feit ut i topper osv siden jeg er så liten. Timeglassform vil jeg si at jeg har..

Takk for hjelp på forhånd :)

Anonym poster: a7f3539fc6a36ef43b44e6bfb5f18c3f

Veldig vanskelig spørsmål. Først må man vite hva slags stiltype du er. Alle kan kle seg stilfult på, men er du ikke en klassisk type, kan man ikke godt råde deg til å begynne å gå med perleøredobber og helsorte antrekk. Hva liker du? Hvem blir du inspirert av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Miroslava Duma, hun er ganske lav, du kan hente inspirasjon fra henne. hun er vertfall en av mine stilikoner :) eller så kan du google opp litt forskjellig, jeg bruker selv tumblr, pinterest og lookbook for det meste, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så høy og med store pupper

kan ikke gi deg andre råd enn at du bør bruke god støttende bh og v-hals på t-skjorter og gensere, og ikke knappe helt opp bluser

v-hals gir et optisk bedrag av at puppene er litt mindre enn de er, så blikket til de du prater med ikke er på puppene dine men ansiktet ditt

når du skal kjøpe klær så se på hva du har og hva du trenger, ikke kjøp noe du bare er halvfornøyd med fordi du liksom må kjøpe noe, vær litt kritisk når du prøver klær se at de sitter fint på og fremhever det du ønsker å vise frem av figuren din og skjule det du ikke er så fornøyd med

og se etter basisplagg som du kan variere med andre plagg du allerede har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...