AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 ?!?! hvilke erfaringer har de som har prøvd pessar med det?? Anonym poster: 92225e94fb2d08b0621e7d3370446d13
Minya Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Det er et skikkelig klønete prevensjonsmiddel ihvertfall. For det første må du ta det på tidligst en time eller to før sex, så spontan sex kan bli litt vanskelig. For det andre kan det være skikkelig pes å få det ordentlig på plass før du har øvd deg. Mye. For det tredje er du nødt for å bruke det sammen med sæddrepende krem som du kliner på det før du setter det inn. For mye styr for min smak ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Vel, jeg brukte det som prevensjons-supplement i flere år før, inntil det gikk ut av salg i norge. Jeg har brukt lady-comp som prevensjon i mange år, og ville ha noe annet enn kondom i de fruktbare periodene. Synes i den forbindelse at pessar var en grei løsning. Vi brukte det SAMMEN med avbrutt samleie da, så var ikke så voldsomt nøye på å sette det inn lenge før. Bare for å være bankers. Den sæddrepende kremen bidro imidlertid masse til urinveisinfeksjoner hos meg, det var et drawback. blitt kvitt infeksjoner etter jeg sluttet. Ble litt mye plunder og heft, så de siste årene har vi droppet det helt og bare kjørt hoppe-av. som skrevet over her blir det jo litt orging. Har du ikke vurdert lady-comp/Pearly da? Jeg synes det er genialt, bare måle tempen med aparatet hver morgen så vet du om du er fruktbar eller ikke.. men er altså en del dager som man faktisk er i faresonen, og da må man jo ha et alternativ..sølibat er ikke et alternativ her i huset Pessar selges ikke over disk i Norge lenger, men man kan bestille på nettet. Da må du imidlertid ha vært hos lege i forkant for å ha bestilt riktig størrelse. Anonym poster: bcb4f9f69707996edd5fd863291fa939
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå