Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Etter fødselen til datteren min for 2 år siden begynte jeg på hormonspiral. Blødde på den i ett år, ikke sånn hele tiden, men mye spotting. Gikk så over til ingen prevansjon. Det har jeg nå gjort i ett år, men viser seg at syklusen min må ha blitt veldig kort eller noe slik at jeg begynner å blø bittelitt ca en uke før mensen, å så blør jeg kraftig en uke. Tenkte at P-piller kunne løse det, og begynte på Loette for 4 uker siden. Etter en uke begynner jeg å blø igjen, noe som har vart i over 3 uker. Jeg blør så mye at det tapper kreftene føler jeg. Må skifta bind/tampong hver time. Hva kan dette være? Prøvde å bare fortsette i to uker selv om jeg blødde, men nå har jeg tatt pause siden brettet var slutt. Er rimelig desperat nå og legen hadde ikke time før om to uker. (han e bortreist og det er ingen andre muligheter). Skal jeg bare fortsette på Loette frem til det? Tror dere at det siutter å blø snart , og at det hjelper å ha en ukes pause slik at det får "blø i fra seg" på en måte? Er så oppgitt. Jeg klarer ikke mer
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Jeg ville fortsatt til du fikk legetime, bare for å se. Så tar du det opp med legen din og hører hva han sier. Anonym poster: 29ad3c3c59e152d1cdb8f731d5f8bc98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå