AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #1 Skrevet 26. oktober 2012 Hei. For en stund siden begynte jeg å være med en gutt. Jeg er 17 år å han er 19. Det begynte med uskyldig flørting på meldinger å slikt. Men en gang vi var på fest i lag endte dette opp med kyssing. Vi har begge kjæreste, som vi har snart vært sammen med i 1 år. Så hver gang vi var med hverandre ga vi hverandre hadekyss å gonatta kyss. Jeg begynte å få følelser for han. Så fortalte jeg han at jeg kanskje sku bli singel. Etter dette har ikke han pratet til meg, og jeg sitter vet ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å være sammen med min opprinnelige kjæreste? Spørre "elskern" min hva som er galt, og kanskje høre noe jeg ikke vil høre? Om at han kanskje ikke vil ha nåt med meg å gjøre.. Føler meg så alene om dette... Selv om jeg garanterer at dette har skjedd med noen her inne!! Jeg vet at jeg har følelser for han, for når bestevenninnen min forteller at hun har sett han, sendt meldinger med han begynner jeg nesten å gråte. Å jeg vet ikke hva jeg skal si til henne heller. Alt er bare et helt rot. Hjelp meg. Anonym poster: b2e1dce77302be1f8dd1120219eeb613
Linkas Skrevet 26. oktober 2012 #2 Skrevet 26. oktober 2012 Han har kjæreste, kysset med deg og sender meldinger med venninnen din. Du sa ikke noe om hva slags meldinger(sexmeldinger eller kun for og være sosial). For og være helt ærlig, dropp tanken på han og hold deg til typen din. Han høres ut som en som prøver seg litt overalt hvis du skjønner.. Skjønner det føles fælt og rotete, har vært der selv. Men du har en som er glad i deg, som elsker deg. Ville holdt på han jeg 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #3 Skrevet 26. oktober 2012 Så lenge dere ikke har hatt sex så har du ikke akkurat vært utro. Men enig med Linkas, han høres ikke ut som en som blir i et forhold. Anonym poster: 89088dda7db255d3fe2a2395000ce4eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #4 Skrevet 26. oktober 2012 Du fortjener ikke noen av de. Hva tror du kjæresten din ville følt hvis han hadde visst du dreiv å flørta å kyssa rundt på en annen? Beklager, men jeg hater folk som gjør sånn når de har kjæreste. Det viser bare at du har null respekt for han og ikke er moden nok for et forhold. Og hvordan ville du følt deg hvis du hadde funnet ut at kjæresten din hadde rota rundt med andre jenter? Håper alle som er utro får oppleve selv at partneren er utro, for å kjenne på hvor vondt det er. Og jo, jeg synes å kysse andre når man har kjæreste er utroskap. Skjerp deg, slå opp med kjæresten din for han fortjener noen bedre enn deg. Han andre bør du bare droppe, for han høres ut som en drittsekk han også. Anonym poster: 344e2ca8d1ff9b1c438a75ab84f851c0 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #5 Skrevet 26. oktober 2012 Så lenge dere ikke har hatt sex så har du ikke akkurat vært utro. Men enig med Linkas, han høres ikke ut som en som blir i et forhold. Anonym poster: 89088dda7db255d3fe2a2395000ce4eb Vel, vi alle har forskjellig syn på hva utroskap er, men i mine øyne har hun definitivt vært utro, både fysisk og emosjonelt. Hadde du likt at kjæresten din (eller om du hadde hatt en) hadde kysset på og hatt følelser for en annen kvinne? Anonym poster: 7139b9dd7c2200ac3e953ae03b54243e 6
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #6 Skrevet 26. oktober 2012 Du fortjener ikke noen av de. Hva tror du kjæresten din ville følt hvis han hadde visst du dreiv å flørta å kyssa rundt på en annen? Beklager, men jeg hater folk som gjør sånn når de har kjæreste. Det viser bare at du har null respekt for han og ikke er moden nok for et forhold. Og hvordan ville du følt deg hvis du hadde funnet ut at kjæresten din hadde rota rundt med andre jenter? Håper alle som er utro får oppleve selv at partneren er utro, for å kjenne på hvor vondt det er. Og jo, jeg synes å kysse andre når man har kjæreste er utroskap. Skjerp deg, slå opp med kjæresten din for han fortjener noen bedre enn deg. Han andre bør du bare droppe, for han høres ut som en drittsekk han også. Anonym poster: 344e2ca8d1ff9b1c438a75ab84f851c0 Og ellers har vi det bra? Anonym poster: 89088dda7db255d3fe2a2395000ce4eb
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #7 Skrevet 26. oktober 2012 Og ellers har vi det bra? Anonym poster: 89088dda7db255d3fe2a2395000ce4eb Du er ikke enig? Karma is a b**** Anonym poster: 7139b9dd7c2200ac3e953ae03b54243e 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Hold deg unna! Og skjerp deg. og om du absolutt vil ha han andre, eller ikke føler noe særlig mer for typen din, så slå opp med han. stakkaren fortjener da å finne noen som elsker han, og ikke driver slik. Anonym poster: d408657270c971ed4bb10a818c40327f
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Og ellers har vi det bra? Anonym poster: 89088dda7db255d3fe2a2395000ce4eb Ellers er alt helt bra, blir bare utrolig forbanna på folk som er utro. Hvorfor ha kjæreste hvis man har behov for å gå rundt å rote med andre? Da kan man like så greit være singel Anonym poster: 344e2ca8d1ff9b1c438a75ab84f851c0
jomba123 Skrevet 26. oktober 2012 #10 Skrevet 26. oktober 2012 (endret) Følelser for han andre, og han ikke vil være med deg? Domp han. Ikke følelser for kjæresten din? Domp han. Enkelt å greit. Hvis du har følelser for kjæresten din, fortell han det omså! Elsker han deg, vil han tilgi deg. Jeg syns det du har gjort er dårlig gjort, og utroskap er ikke bra. Men du er ung, du gjør feil. Og for all del folkens, slutt å rakk ned på jenta som har gjort en feil. Spesielt under "anonym". Det er nettmobbing. Endret 26. oktober 2012 av jomba123
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #11 Skrevet 26. oktober 2012 fasinerende å se at det har blitt "vanlig" å være utro... Anonym poster: 252b0230fe51c86d88cbe32605785618 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #12 Skrevet 26. oktober 2012 Ellers er alt helt bra, blir bare utrolig forbanna på folk som er utro. Hvorfor ha kjæreste hvis man har behov for å gå rundt å rote med andre? Da kan man like så greit være singel Anonym poster: 344e2ca8d1ff9b1c438a75ab84f851c0 Fullstendig enig i dette. Hvis man ikke gladere i kjæresten sin enn at det nærmest ikke skal noe til før man er utro, kan man like gjerne gjøre det slutt og heller være singel. Jeg kan ikke fatte at noen kan påstå å være glad i den man er sammen med når man velger å gjøre noe mot dem som kan påføre så mye smerte hvis de får vite om det, noe de selvfølgelig burde få vite om. Utroskap er helt forkastelig, uansett. Jeg respekterer faktisk ikke de som sier "slapp av, slapp av, alle kan gjøre feil," for det er ikke mulig å gjøre feil på akkurat det området hvis man elsker kjæresten sin så mye som man sier. Forøvrig er det selvfølgelig en annen sak hvis man faktisk er glad i den man er sammen med, og likevel får sterkere følelser for en annen, men da gjør man det slutt FØRST. Anonym poster: cb9eff0651ce03285644cb367a9e1acb
eva-80 Skrevet 26. oktober 2012 #13 Skrevet 26. oktober 2012 Hei. For en stund siden begynte jeg å være med en gutt. Jeg er 17 år å han er 19. Det begynte med uskyldig flørting på meldinger å slikt. Men en gang vi var på fest i lag endte dette opp med kyssing. Vi har begge kjæreste, som vi har snart vært sammen med i 1 år. Så hver gang vi var med hverandre ga vi hverandre hadekyss å gonatta kyss. Jeg begynte å få følelser for han. Så fortalte jeg han at jeg kanskje sku bli singel. Etter dette har ikke han pratet til meg, og jeg sitter vet ikke hva jeg skal gjøre. Fortsette å være sammen med min opprinnelige kjæreste? Spørre "elskern" min hva som er galt, og kanskje høre noe jeg ikke vil høre? Om at han kanskje ikke vil ha nåt med meg å gjøre.. Føler meg så alene om dette... Selv om jeg garanterer at dette har skjedd med noen her inne!! Jeg vet at jeg har følelser for han, for når bestevenninnen min forteller at hun har sett han, sendt meldinger med han begynner jeg nesten å gråte. Å jeg vet ikke hva jeg skal si til henne heller. Alt er bare et helt rot. Hjelp meg. Anonym poster: b2e1dce77302be1f8dd1120219eeb613 Jeg synes du burde gjør det slutt med kjæresten din. Fordi : Du skriver ikke engang at du angrer, at du vil fortelle han eller noe i den duren.. Mener du å ville beholde begge to ? Da burde du i allefall spør kjæresten om han er interessert i åpent forhold. Men ærlig talt så tror jeg det er bedre for deg å være singel noen år til. Jeg forstår at det er ikke enkelt å holde fingrene fra fatet når man er 17 og er full av hormoner. Bare ikke gjør narr av kjæresten din ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå