Gå til innhold

Prevensjon

Fremhevede innlegg

Gjest Jente20
Skrevet

Hei. Er en jente på 20år som har gått på Yasmin p-piller i 4år, har vært i fast forhold like lenge. Men jeg er så frustrert fordi sexlysten min tilsvarer 0, 99% av tiden. Det er så frustrerende!! Jeg er en sexuelt frigjort jente som elsker sex, får jo alltid lyst underveis i sengen. Men jeg savner å være den som tar initiativ, som går rundt og er sprengkåt i hverdagen. Og som ikke kan få nok sex, dere skjønner vel tegningen. Før pillene, var jeg en kåt liten jente. Kort og brutalt:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuck enter-tasten!!

Var ikke ferdig ...

Lurer på alternativ prevansjon med dette innlegget:) uten piller er sykluser min på 21 dager, som jeg personlig syntes er altfor ofte mens. Og jeg trenger piller mot kviser, ufint på voksen jente...

Var uten piller en mndsTid og da var jeg kåt hele tiden. Var så deilig, men det funker ikke i forhold:( kondom er uaktuelt.

Hvilke alternativer har jeg?? Takk for svar. TS

Skrevet

Du kan prøve å bytte p-pillemerke. De aller fleste p-pillene kan medføre nedsatt libido, men hvordan man reagerer på de ulike merkene, varierer fra person til person, så det er bare til å prøve seg frem.

Anonym poster: c434c7d58991b3c9d93f111365b8b0b2

Skrevet

Fuck enter-tasten!!

Var ikke ferdig ...

Lurer på alternativ prevansjon med dette innlegget:) uten piller er sykluser min på 21 dager, som jeg personlig syntes er altfor ofte mens. Og jeg trenger piller mot kviser, ufint på voksen jente...

Var uten piller en mndsTid og da var jeg kåt hele tiden. Var så deilig, men det funker ikke i forhold:( kondom er uaktuelt.

Hvilke alternativer har jeg?? Takk for svar. TS

Kondom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...