AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2012 #1 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg er seksuelt uerfaren. Har hatt ett ordentlig forhold bak meg og vi hadde ganske mye sex. Men han kom alltid så fort. Han var sjernert og det ble med misjonærstilling og oralsex. Altså, jeg er ikke jomfru. Men har aldri hatt orgamse og følte ikke at jeg har fått helt til det med sex. Men jeg er egentlig veldig seksuell (men ligger ikke rundt, det passer bare ikke for meg) og sikker på meg selv (er verken flau over kropp eller lyster), så det er ikke et problem. Hvordan kommunisere under sexen? Burde jeg si at jeg har liten erfaring? Jeg kan sikkert kategoriseres som "dårlig i senga". Jeg ligger jo ikke bare der, men veit liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg heller. Jeg skulle gjerne latt han styre meg, fortelle meg hva han liker osv og jeg vil prøve ut mer enn to-tre ting som gjøres om og om og om igjen. Noen tips? Håper på svar Hilsen kvinne 21 Anonym poster: c8e6b85eafcf5545adf658d619fa84d3
Guybrush Skrevet 25. oktober 2012 #2 Skrevet 25. oktober 2012 Finner du noen du kommer så langt med så prat om ting. Man trenger ikke ta det opp som om man skal diskutere et problem. Bland det inn i en samtale eller over tekstmeldinger eller noe. Bruk det som en litt spennende greie hvor dere finner ut litt om hverandre. Hva dere liker, hva dere har prøvd og ikke, hva dere fantaserer om, hva som er tennende etc. 2
Gjest Janus Skrevet 25. oktober 2012 #3 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg gir private undervisningstimer. Første time er gratis. 3
aquiz Skrevet 25. oktober 2012 #4 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg gir private undervisningstimer. Første time er gratis. Snill du er da!
Gjest Janus Skrevet 25. oktober 2012 #5 Skrevet 25. oktober 2012 Snill du er da! Jeg liker å hjelpe folk. Kan ikke noe for det.
aquiz Skrevet 25. oktober 2012 #6 Skrevet 25. oktober 2012 Jeg liker å hjelpe folk. Kan ikke noe for det. Nettopp, viktig å hjelpe noen i nød! - Og kan man nyte det selv i samme slengen er det helt toppers!
Gjest Summers Skrevet 25. oktober 2012 #7 Skrevet 25. oktober 2012 Nettopp, viktig å hjelpe en nestenjomfru i nød! 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2012 #8 Skrevet 26. oktober 2012 Takk Janus! Det var storsinnet av deg! Desverre kommer jeg nok til å ikke ta til takke med den ene gratistimen, så du er nok for dyr for meg Finner du noen du kommer så langt med så prat om ting. Man trenger ikke ta det opp som om man skal diskutere et problem. Bland det inn i en samtale eller over tekstmeldinger eller noe. Bruk det som en litt spennende greie hvor dere finner ut litt om hverandre. Hva dere liker, hva dere har prøvd og ikke, hva dere fantaserer om, hva som er tennende etc. Yep, det kan jeg prøve på! Jeg skulle jo tro det går bra i senga, men da må han gjerne si i fra hva han liker og sånn, men slik er det vel litt alltid. Man må jo uansett omstille seg på ny partner. Men når burde man si det? Litt før første samleie (jeg har absolutt ikke lite erfaring til resten av sexdelen)? Da kan man jo kanskje gjøre det til noe moro og la det bli seksuelt opphissende og lære og lære bort? Eller burde jeg ta det opp tidligere? Eller seinere? Ugh! Er jeg en nestenjomfru? Anonym poster: c8e6b85eafcf5545adf658d619fa84d3 1
Jefferson Skrevet 26. oktober 2012 #9 Skrevet 26. oktober 2012 Det er vel lettest å prate om slike ting under selve akten? Og, er du lei av misjonærstillingen så legg deg på magen, stikk rumpa i været eller sett deg på ham :-). Ellers tenker jeg vel at hvis du er med en uerfaren gutt så må du ta kommandoen. Finner du en erfaren mann så er problemet løst - han finner ut av deg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå