Gå til innhold

Brazillian wax

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal snart til syden i 2 uker, og tenkte jeg skulle ta en brazilian wax

.

Det vil være første gangen jeg prøver dette og vil være sikker på at jeg går til noen som kan dette godt.

Er det noen som har noen tips til gode steder i Kristiansand? Har tenkt litt på Wah Wah, men er interessert i å høre om det kanskje finnes noen lokale bedrifter som også gjør dette?

Anonym poster: ed7fa1c2254003b09b1a05c84837802d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å ha lest at dette bør gjøre en god stund før man reiser til sydilgere strøk - eller at man har blitt vant med det (altså gjort det flere ganger). Siden man lett blir betent og rød og derfor kan pådra seg både det ene og andre om man skal tusle rundt i bikini i fuktige varme områder.

Anonym poster: b702ba963f3741721dae294e80bf27e9

Skrevet

Takk for svar. Ja lett litt rundt på nettet. Der sies det 2-3 dager før. Og du må smøre GODT med solkrem og lotion/aftersun etter soling. Men en enig i at jeg kanskje burde gjøre det en stund før jeg reiser. Det eneste jeg tenker på da er at det fort kan vokse ut igjen hvis jeg gjør det en god stund før.

Er det noen som har erfaring med dette fra før?

Anonym poster: d81a654ef9e25ee5f740ecb6c4f0458d

Skrevet

Jeg har ikke så mange tips å gi, men Auds hudpeie er spesialister på akkurat dette. Du kan jo høre med dem :)

Skrevet

Det tar gjerne en ukes tid før det begynner å komme hår igjen, etter voksing. Det er 3-4 år siden jeg begynte med dette (så husker ikke hvordan det var i begynnelsen), men nå er det så få hår som kommer etter en ukes tid, at jeg bare tar de selv med pinsett. På den måten kan du holde bikinilinjen fin under sydenoppholdet, ihvertfall :)

Skrevet

Første gang kan nok være litt irritert hud, men det tar ikke mer enn en dag før det er bra igjen. Som sagt, det tar ca en uke før det begynner å gro igjen, så jeg hadde nok gjort det ganske tett før reisen

Skrevet

Jeg går på wahwah, men riktignok i Bergen. Veldig fornøyd. Gjør det bare når jeg skal på ferie altså et par ganger i året. Ikke det mest optimale har jeg hørt, men funker for meg. Fin fin uansett etter to dager i hvert fall. Dvs, ingen synlige bevis at man har gjort noe og da er alt greit i forhold til bakterier osv. Som noen nevner her.

Hilsen en sykepleier.

Anonym poster: b5a6f840143ff8f37213c7aa4f2b4d52

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Jeg har godt forbi Auds hudpleie flere ganger og tenkt litt på der også. Får se hva jeg finner ut av :)

Skrevet

gått forbi var det ment å stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...