Gå til innhold

Jenter med transefetish

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan vet dere om mannen er med på det før dere går inn i et forhold? Hvordan spør man liksom? Eller forelsker dere dere først etter å ha sett han i kvinneklær? Kanskje det er dumme spørsmål, men jeg ble nysgjerrig av å lese tråden om menn i høye hæler og skinnyjeans :sjenert:

Jeg tenkte først å sende pm til en i den tråden, men det blir innpåslitent så jeg håper hun ser dette :sjenert: Men jeg håper på svar fra flere!

Anonym poster: e82e0c52b7b80bf58812dea398ab0db7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det at jeg forsvarer menns rett til å gå i hva de vil betyr ikke at jeg krever en crossdressende kjæreste. :)

• Liker 3
Skrevet

fantaserer ofte om at en kvinne kler meg opp som en skikkelig babe, strømper, høye hæler, søt liten kjole eller skjørt. jeg fantaserer om at hun henter inn en annen mann også, og at jeg må suge ekte pikk....

gutt

Anonym poster: 991507d217d1e4ee0f8b8e3e90114b15

Skrevet

Hehe, det at jeg forsvarer menns rett til å gå i hva de vil betyr ikke at jeg krever en crossdressende kjæreste. :)

Men du har sagt at du tenner på "elementer av crossdressing på andre"

fantaserer ofte om at en kvinne kler meg opp som en skikkelig babe, strømper, høye hæler, søt liten kjole eller skjørt. jeg fantaserer om at hun henter inn en annen mann også, og at jeg må suge ekte pikk....

gutt

Anonym poster: 991507d217d1e4ee0f8b8e3e90114b15

Det har ikke noe med spørsmålene å gjøre.

Anonym poster: a7bd919c7263ff49df566b54f45c6056

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet dere om mannen er med på det før dere går inn i et forhold? Hvordan spør man liksom? Eller forelsker dere dere først etter å ha sett han i kvinneklær? Kanskje det er dumme spørsmål, men jeg ble nysgjerrig av å lese tråden om menn i høye hæler og skinnyjeans :sjenert:

Jeg tenkte først å sende pm til en i den tråden, men det blir innpåslitent så jeg håper hun ser dette :sjenert: Men jeg håper på svar fra flere!

Min generelle oppfatning er at mange menn er villig til å strekke seg langt for å tilfredstille sin kjære. Men husk, hvis dette ikke er noe han i utgangspunktet tenner på er det viktig at du gir ham noe tilbake i form av å oppfylle hans fantasier!

Skrevet

Men får du han med på elementer av crossdressing da?

Min generelle oppfatning er at mange menn er villig til å strekke seg langt for å tilfredstille sin kjære. Men husk, hvis dette ikke er noe han i utgangspunktet tenner på er det viktig at du gir ham noe tilbake i form av å oppfylle hans fantasier!

Jeg tenner ikke på det selv. Jeg ble bare nysgjerrig på hvordan man løser sånne ting :)

Skrevet

Tråden om skunnyjeans og høye hæler handler vel først og fremst om frihet til å kle seg som man(n) vil. Ikke transvestittisme, da det handler om å skape et uttrykk basert på motsatt kjønn.

Dersom en kvinne har en fetisj for transer så vil jeg tro det er noe som veier ganske tungt når man søker etter partner. Da vil jeg også tro at slike kvinner oppsøker miljøer der de vet transer befinner seg. En fetisj er ganske sterke saker.

Men når det gjelder kvinner som aksepterer transer, uten nødvendigvis tenne på det, så vil jeg tro det blir noe som først er aktuelt når mannen forteller han er transe...

Anonym poster: 14d3ce9d294864022056996d0c76b78a

Skrevet

Men får du han med på elementer av crossdressing da?

Jeg får sminke ham med svart eyeliner, men det får ham ærlig talt til å se mer ut som en sexy pirat enn en dame. :ler2:

• Liker 1
Skrevet

Say what now?!

What? :)

Skrevet

What? :)

Feil, sa: say: What now?

Da må du skrive "What now?".

Eller forresten, du kan jo skrive "What" akkurat now, men da kan du ikke ha "?"!

Skrevet

Feil, sa: say: What now?

Da må du skrive "What now?".

Eller forresten, du kan jo skrive "What" akkurat now, men da kan du ikke ha "?"!

Tja, jeg lurte egentlig bare på hva du ble så sjokkert av.

Skrevet

Tja, jeg lurte egentlig bare på hva du ble så sjokkert av.

Dette

Skrevet

Mange har fetisjer som er så sterke at de ikke kan tenke seg et sexliv uten, så da er jo spørsmålet til TS relevant. Hun burde kanskje ha formulert innlegget litt mer generelt, til å handle om sterke fetisjer, for å få flere svar.

Skrevet

Jeg får sminke ham med svart eyeliner, men det får ham ærlig talt til å se mer ut som en sexy pirat enn en dame. :ler2:

Gjør du noe for han da?

Jeg trodde fetishen var vanligere :sjenert:

Skrevet

Eller Khal Drogo i Game of thrones :lur: Nå ble jeg inspirert.

Skrevet

Sånn... Nå er denne "karen" klar for Halloween. :danse:

8128109476_e024066319_c.jpg

Anonym poster: 8205bd3e7228ed7296a87f42a311799b

• Liker 4
Skrevet

Sånn... Nå er denne "karen" klar for Halloween. :danse:

Du har absolutt rumpa og beina til det. :tommelopp:

• Liker 3
Skrevet

Du har absolutt rumpa og beina til det. :tommelopp:

Hehe... Takk for dét. :fnise:

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg hadde like slanke ben :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...