Gå til innhold

Sex-verdi - jente vs. gutt


Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Gjest Lincoln

Som (nok) en kommentar til den stadig pågående debatten:

I en reality-serie i Australia auksjonerte man bort jomfrudommen til en normal heterofil gutt og en normal heterofil jente.

Jenta fikk 4'500'000 kr for sin, gutten fikk 18'000 kr for sin. Jenter sin seksualverdi er altså 250 ganger gutters, hvis vi legger dette til grunn.

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=1005532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For kvinnene på forumet går dette her liksom opp i opp fordi kvinnene mener at det er like vanskelig for begge kjønn å finne en man blir sammen med(?) Noe som også er løgn selvfølgelig men en del av det bilde kvinner fremstiller for seg selv for å skape likheter. Vi er likestilt mener kvinner da. Det eneste riktige er at kvinner skammer seg litt for den dårlige behandlingen og den dårlige holdningen mot menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så problemet her er at kvinner, i motsetning til enkelte menn, ikke vil betale millioner for en jomfrudom?

Menn har rett til å føle seg diskriminert i hverfall. Bare se hvordan dere sammenligner deres egne lønninger med menn sine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jomfrudommen til damer er mer merdt enn menn sin... sånn er det bare....

riktig er det vel egentlig ikke... men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Summers

Dette handler faktisk ikke om jomfrudom, men en auksjon hvor pengene går til en god sak. Og som vanlig er menn best i klassen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn har rett til å føle seg diskriminert i hverfall. Bare se hvordan dere sammenligner deres egne lønninger med menn sine.

Menn skal føle seg diskriminert? Hva med kvinner? Som må forholde seg til at for noen menn, så betyr det at man er urørt, så mye at de er villig til å betale millioner for å være den første. Jeg synes DET er langt mer problematisk enn at kvinner ikke er like ivrig på å bruke en formue på å shoppe seg jomfrutur.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er einig med Vampen - dette er jo tvert om diskriminerande for kvinner. Det syner jo kor opptekne menn er av at kvinna har større verdi viss ho er jomfru.

Kor mykje ein persons seksualitet er verd, kan ikkje målest i pengar. Det er vel i det heile tatt nedverdigande å selge kroppen sin, uansett kjønn og uansett om et går til ei god sak eller ikkje.

Endret av imli
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pult et par jomfruer. Det er IKKE noe man betaler for, for å si det slik. Det er vel ikke kvinners feil at enkelte menn har for mye penger som de vil bruke på en seksuell fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må vi rulle inn her... Så lenge menn er desperate er kvinner selvsagt vinnerne. Ved at menn blir mer kritiske til hvem dem har seg med, vil også vår verdi stige. Kvinner skal da ikke ha skyldfølelse for at VI er desperate.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pult et par jomfruer. Det er IKKE noe man betaler for, for å si det slik. Det er vel ikke kvinners feil at enkelte menn har for mye penger som de vil bruke på en seksuell fantasi.

Er du mann eller kvinne?

Anonym poster: dae4a8e1d626b858c3231f691ba883d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hunkjønn.

Med andre ord, en mann.

Anonym poster: 905f31f6efaf53726f1e14a165382467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, nå forstår jeg ingenting! Mente du mann når du sa hunkjønn, eller var det en spøk?

Anonym poster: dae4a8e1d626b858c3231f691ba883d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Markedsverdien er kanskje påvirket av at det ikke er like lett å kontrollere jomfrustatusen til en mann. Korrigert for denne usikkerheten, finner jeg prisen riktig, fra heterofilt mannlig ståsted :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, nå forstår jeg ingenting! Mente du mann når du sa hunkjønn, eller var det en spøk?

Anonym poster: dae4a8e1d626b858c3231f691ba883d2

Selvsagt mente jeg ikke mann, selv om AB over ser ut til å tro det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her viser jo bare at det er mye lettere for en mann å få seg sex da.

Er jo de færreste som har råd til å betale millioner, men noen tusen skulle de fleste klare, altså blir det jo mer sex på guttene! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...