Gå til innhold

Fifty shades tråden!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart ferdig med bok nr. 1 og gleder meg masse til bok nr. 2! jeg tenkte at jeg skulle gjerne sett det på film, så jeg begynner å Google litt, så viser det seg at det skal bli film av bøkene!

men det skuffer meg at Ryan Gosling står øverst på lista... uh?! jeg vil mye heller ha Henri Cavill, Ian Somerhalder, Matt Bomer... jeg så for meg Christian Grey mørk, kraftig ansiktsuttrykk, kjekk, mystisk.. og da passer de jeg nevnte over bedre enn Ryan Gosling!

Hva mener dere? og vet noen mer om filmene som skal produseres? har de kommet igang etc.?

Forresten! av jentene som skal spille Ana Steele syns jeg Anne Hathaway passer bra! og Kirsten stewart eller Scarlett Johansson burde spille veninnen, KateKavannagh.

Anonym poster: 295a4beae47178752c0b9d5121b2ee41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vært utrolig fønni hvis Kristen Stewart spilte Ana. Enda mer fønni om regissøren av Snow white and the huntsman spilte Grey. Lol.

Anonym poster: 1df9f05dd37eb53f281fe96373c130f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristen Stewart burde gjorde filmverdenen en tjeneste og aldri tatt en rolle igjen!

Ellers så var boka tragisk, men filmen kommer jeg uansett til å se fordi det blir nok underholdene på ett vis. Syns Alexis Bledel hadde vært bra som Ana, litt usikker på Grey, Ryan Gosling er HEIT, men skal jo være mørk og mystisk og det funker ikke så bra for han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...