Gå til innhold

Gutter! Hva synes dere om dette underlivet?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Det er voldsom variasjon i hvordan kvinners underliv ser ut. Hva er problemet ditt med hvordan du ser ut "der nede"?

Det er vel fordi jeg er litt fyldig for å si det sånn.. Skulle ønske jeg nesten ikke hadde ytre kjønnslepper, og at de indre var kjempesmå.

-TS

Anonym poster: e0e52c37668a1301350309e83cd25587

Skrevet

> Det er vel fordi jeg er litt fyldig for å si det sånn..

> Skulle ønske jeg nesten ikke hadde ytre kjønnslepper, og at de indre var kjempesmå.

Ingen voksen mann vil reagere på at du er fyldig. Personlig liker jeg det. Ellers er min erfaring at de indre leppene som regel er minst like store som de ytre. Ikke at jeg har noe enormt statistisk materiale...

Tror du skal være fornøyd med hvordan du ser ut!

Gjest Thai clinch
Skrevet

Mmmm...selve kjønnsleppene kommer jo litt i bakgrunn med en så sexy rumpe

Skrevet

Jeg må bare spørre; er det virkelig vanlig at det ser sånn ut bakfra? Hun må jo ha gigantiske kjønnslepper. Syns jeg har store, men jeg ser neppe slik ut i den stillingen..

Anonym poster: df1f38a176610c68e04699006fdda92a

Ser ikke sånn ut i den stillingen jeg heller. Mener hvordan de indre kjønnsleppene og klitoris ser ut. Kan linke til et annet bilde som ligner for å oppklare:

Sånn her: http://vaginasoftheworld.tumblr.com/post/31252131765/ive-always-been-very-insecure-about-my-vagina

-TS

Skrevet

Æsj, hva faen?

Anonym poster: ec6e78e37d8b7b2e2d27c8a081bee864

Døh! Skaff deg nye briller...

Et sånt underliv som det der burde du virkelig ikke se på som et problem, TS :jepp:

Skrevet

Ser ikke sånn ut i den stillingen jeg heller. Mener hvordan de indre kjønnsleppene og klitoris ser ut. Kan linke til et annet bilde som ligner for å oppklare:

Sånn her: http://vaginasofthew...about-my-vagina

-TS

Dette er da en helt vanlig fitte, ingenting å bekymre seg for.

Anonym poster: 3a47950f794649d1bc932af274209d25

• Liker 4
Skrevet

Ja, dette er kjempefint. Dette er et underliv som "men would kill for and women die for".

• Liker 1
Skrevet

Ser flott ut ! Synd at du er så usikker på deg selv at du må spørre om sånt..men vi alle er usikker på ett eller annet i livet så du er ikke den eneste.... vær glad i kroppen din, du er garantert mer enn god nok ! :)

Anonym poster: 96caee0e391a35cc2de963263617a489

Skrevet

Nå skrev jeg ikke hjelp pga jeg syntes underlivet var fælt, pga jeg har ikke sett bildet, men fordi jeg ikke forstår vitsen med hovedinnlegg. For meg ser voksent underliv ut som folks fjes, dvs variasjoner over samme tema.

Du må slutte med de korte og lite informative innleggene dine. Ikke rart du blir missforstått.

Anonym poster: 32c4b7a332c574c67cc09f9ddaa991a8

• Liker 4
Skrevet

Blir litt trist på egne vegne over at jeg kikker i et galleri som skal gi bedre selvtillit, bare for å lete opp det jeg ser som idealet, og nok en gang ønske at jeg hadde en bitteliten, ryddig og lyserosa mus...

Ikke for å spore av TS, og jeg syns jo den du linket til var fin, jeg har bare begynt å slite mer og mer med dette selv disse siste årene. Tenkte (heldigvis!) ikke over hvordan jeg så ut en gang når jeg var yngre og uerfaren, men etter å ha lest tråder her, der det for all del er et flertall som sier at fitte er fitte og fitte er fint, så henger jeg meg likevel opp i at det er forskjeller, og at enkelte tydligvis syns noe er finere enn noe annet. Akk ja...

Anonym poster: 909866ea195b1603c7ed4ff1920ebf10

Skrevet

du Må da evne å forstå at de fleste tolker det slik at du syntes bildet var stygt.

Jeg tolket det ikke slik..

Anonym poster: a6132c132ba53fe92b980598fd39b4c4

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det var skikkelig hot,hadde gitt mye for og kunne leke med tungen der :wow:

Den er sikker myk og deilig og stikke kuken inn i :danse:

Vær stolt av musa di du

Skrevet

-TS

Min ser likans ut, og jeg er fornøyd med den, uansett hva andre måtte si :)

Skrevet

-TS

Min ser også sånn ut, og vil du vite en ting? Alle mine sexpartnere har kommentert at jeg har en "jævla fin fitte". Et par av dem har også beskrevet den som "perfekt". PERFEKT, liksom!!! Jeg har selv hatt store komplekser for musa, men jeg kommer ingen vei med det, og jeg har fått SÅ mange fine komplimenter for den, at jeg ikke trenger å bry meg mer. :)

Anonym poster: 016c2b83ff65cf9cc087d8354e556d37

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det var skikkelig hot,hadde gitt mye for og kunne leke med tungen der :wow:

Den er sikker myk og deilig og stikke kuken inn i :danse:

Vær stolt av musa di du

Fint sagt, men med smileyene og måten du ordla deg på, ble det det mest creepy jeg har lest i dag.

Anonym poster: 543745796b75b368a2f17eaabe55edd2

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...