Sunshine89 Skrevet 24. oktober 2012 #1 Skrevet 24. oktober 2012 Hei! Håpar de KG-damer (og menn) kanskje kan hjelpe meg litt Eg skal altså på studietur til York frå 28.oktober til 9. november og lurer på om nokon kanskje kan hjelpe meg med å finne ut kor mykje pengar ein kan rekne per dag. Vi får frukost kvar dag på skulen, men lunsj, middag og evt kvelds må vi kjøpe sjølv. Dette er forresten i forbindelse med høgskulen. Veit ikkje kor mykje pengar eg må rekne i mat, drikke og evt severdigheiter. I tillegg til at eg har lite pengar for tida :/ Håpar de kan hjelpe meg litt iallfall, slik at eg veit sånn ca kor mykje pengar eg må ha med meg..
Anglofil Skrevet 24. oktober 2012 #2 Skrevet 24. oktober 2012 Har deltatt på akkurat det samme selv. Jeg kjøpte inn mat selv på butikken som ligger på campus, på den måten slapp jeg å bruke massevis av penger på restaurantbesøk eller pubbesøk. Brukte vel en 300 kr maks per dag, inkludert servedigheter og shopping. Du kan komme lavere enn dette også, hvis du ikke shopper og ikke går for mye på pub'en. Jeg hadde med meg ca 5000 kr. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå