Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest gressløk
Skrevet

Jeg har det. Merker den ikke engang. Men kan være litt vondt å sove på den siden den første måneden. Mens den fortsatt gror.

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Synes det er superharry :fnise:

Skrevet

niks har ikke det.

Skrevet

ok, men er det dumt å ta den ut om natta mens den gror da? for å ikke ligge på den og få vondt liksom.. vurderer å ta.

TS

Anonym poster: 3e98ccd4954469e6b14a173d8ca17fb1

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg hadde det, og uken etter fikk jeg øredobballergi i hele øret på grunn av den, tåler ikke engang ekte lenger, øret blir potetstort, og det er 15 år siden :frown:

Men jeg syns fortsatt det er fint på andre da.

Skrevet

ok, men er det dumt å ta den ut om natta mens den gror da? for å ikke ligge på den og få vondt liksom.. vurderer å ta.

TS

Hvis du tar så må du ha den i hele groperioden, i løpet av en natt vil hullet mest sannsynlig gro mye igjen.

Gjest gressløk
Skrevet

Men hvorfor skal du ta den ut hele tiden?

kan du ikke bare la den være der?

Skrevet

Du må selvfølgelig ha den i om natta, ellers vil hullet begynne å gro. Ligg på andre siden eller på ryggen i den tida det tar til den er grodd..

Skrevet

hvor lang tid tar det å gro? jeg vil jo bare ta den ut hvis den plager meg om natta da.

TS

Gjest gressløk
Skrevet

Ta den på andre siden enn den du vanligvis sover på. Problem solved. :)

Skrevet (endret)

Jeg har ikke en slik piercing som det i hi men jeg har en slik en

industrial_piercing.jpg

Sover med den hver natt, ikke noe problem, i begynnelsen var iallefall dette svært viktig slik det er med alle piercinger. Det er ikke strort annet å gjøre enn å ligge på andre siden enn du har tatt pircingen, gro tiden varierer litt, men det får du info om da du tar den. Men du må nok belage deg på at det kan ta en stund, og at du vil kjenne det om natten. Jeg våknet av og til når jeg hadde snudd meg på den vonde siden, men om du virkelig har lyst på den så er den verd litt ubehag

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

Jeg har hatt det siden i fjor sommer, og jeg synes ikke den har grodd helt. Det gjorde ganske vondt å sove med den de første månedene, men nå merker jeg ikke at jeg har den der i det hele tatt. Vær forberedt på at du kanskje kommer til å bli sår der, eller at den svulmer opp, det roer seg ned heldigvis. Også er det ikke deilig å bli slått på den siden øra uansett hvor lang tid det har gått.

Skrevet

Også burde du ikke ta piercingen ut i det hele tatt, bortsett hva når du skal bytte. Jeg føler at hullet holder på å lukke jeg ganske fort bare jeg tar den ut for 1 minutt, og det gjør litt vondt å få den inn igjen.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har litt lenger inn i øret (en rook), og den brukte evigheter på å gro! Det var ikke vondt å ta den, men det var utrolig kjipt å måtte ligge på den ene siden hele tiden.

Selv synes jeg det er vondere å ta i øreflippene enn i brusken.

Skrevet (endret)

Noen her som har sånn ring som dette: http://bloggfiler.no...82255182230.jpg

isåfall, sover dere med den? Eller må den tas ut om natta? Var det vondt å ta den?

Jeg har, og nei du må for all del ikke ta ut piercinger om natta, lykke til med å få den inn igjen om morgenen da ;) De må være i hele tiden, for å gro normalt, ellers kan det fort gro igjen.

Og det var ikke så vondt å ta den, erverre å ta tragus.. Men nå tok jeg 4, 2 i hvert øre, samtidig da så.. følte meg litt... dengt med engang :ler:

Og ang.soving, i begynnelsen var det vondt, og siden jeg også hadde tatt tragus i andre øret, så måtte jeg ligge på ryggen en stund..

Men, det går bra etter hvert ;)

Endret av Minttu
Skrevet

jeg har en sånn. Jeg hadde vondt lenge husker jeg. Og jeg kjenner den hvis jeg bytter. Så jeg anbefaler deg virkelig ikke å ta den ut om natta.

Skrevet

Jeg har en sånn. Var ubehagelig å sove med den første tiden, men den grodde fort, og nå tar jeg den ut om natten. Ikke noe problem!

Skrevet

Jeg har vanlige hull i ørene og der kan jeg gå i månedsvis uten at det gror igjen , tror dere det blir sånn med den oppe også da?:) ts

Skrevet

Man skal ikke ta ut smykke fra piercingen når den er fersk, rens nøye, og helst unngå å være borti den. Lurt å bytte putetrekk ofte når den er helt ny :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...