Gå til innhold

ONS og dårlig hygiene

Fremhevede innlegg

Skrevet

åååååå jeg er så lei.

min største drøm er å bli grisepult og ha ons, men hver gang sjansen byr seg viser det seg at fyrens kukk(det er snakk om mange menn her) lukter død og fordervelse. og da mener jeg død og fordervelse, jeg VET hvordan normal pikk smaker.

kan ikke dere menn ta dere kraftig sammen og VASKE dere SKIKKELIG? skjønner ikke hvordan dere kan hoppe inn i et ONS når dere vet det er lenge siden dere har vaska dere. ta i det minste en kjapp pikkvask på wc rett før om ikke annet. blææææ:s

hilsen ei som hadde en ubehageli opplevelse i går

Anonym poster: 5a7f94528c7939912d919bffba23bd37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg.

Jeg hadde en opplevelse der pikken var ren men da jeg bøyde meg ned fikk jeg en dunst av bæsjlukt i fleisen.

Vask ræva også!

Anonym poster: f6c2c5b5f755d003bebbe6700189fb72

Skrevet (endret)

Ser problemet :). Fin oppfordring.

Tenker på en tråd som var her inne for kort tid siden, med den fine tittelen:

"Hva har jeg pult på meg nå? Kjønnsykdom?".

Vedkommende har sikkert noen ons bak seg. Kan nok være noen skjær i sjøen for onserne, de er kanskje ikke alltid like nøye med alt.

Endret av MrSmith
Skrevet

:overrasket:

Det kan ikke ha noe å gjøre med gutta dere velger å ta med dere hjem da? Aldri vært borti dette, høres motbydelig ut!

God hygiene er et krav!

(Hvis dere forresten drar med dere hjem Oslo-gutter med landstrykerstil kan dere ikke si at dere ikke har blitt advart på forhånd. Langt fettete hår, utrimmet skjegg, fillete t-skjorter og bukser og converse sko som er reparert med gaffateip? Da trenger man ikke å være rakettforsker for å skjønne at det ikke er skikk på utstyret heller)

Anonym poster: 584f583992223134b8e778c56b202b99

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...