Gå til innhold

Ereksjonssvikt under blowjob?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en slags ONS for en stund siden. Vi havnet på et sted det var veldig trangt om plassen, så det var vanskelig å utføre alt vi hadde lyst til. :fnise: Så noe måtte vi avbryte, og noe gjorde vi et par forsøk på. Mot slutten ga jeg ham en blowjob, men han ble slapp underveis. "Tror ikke dette går jeg", sa han bare. Deretter bare holdt vi rundt hverandre en stund.

Nå lurer jeg selvfølgelig på om jeg virkelig er sååå elendig på blowjobs. Tror ikke jeg tidligere har hørt om at menn har mistet ereksjonen akkurat da...

Kanskje han bare ikke var så veldig tent på meg...

Umulig for andre å svare på selvfølgelig, men er det noen som har opplevd tilsvarende?

Anonym poster: 8f75445c0289ba65aecc73b390ea3009

Anonym poster: 351f7292eef90ee3508078433338e7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var han beruset? Det kan forekomme hvis personen har drukket alkohol. Ellers kan han jo ha følt prestasjonsangst i situasjonen, da er det også mulig. Eller han har generelle ereksjonsproblemer av ulike årsaker. Var nok ikke du som var dårlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress og fyll er en dårlig kombinasjon. Når man er kåt tenker man ikke, "åh, hun har så stygg frisyre, æsj", eller, "hun har sånn dobbelthake, nei nå mistet jeg lysten altså". Når en fyr er kåt så er han kåt. Men han kan selvfølgelig miste lysten hvis det blir mye stress, press, hvis det kommer barn inn i rommet, mange liker ikke at kjæledyr (hunder) kommer for å se på, at på til gjør alkohol at man kan være aldri så kåt, men underlivet er ikke helt med likevel. Følelsen i underlivet blir svekket og med det er det også vanskeligere å både oppnå orgasme om ens å føle noe i nærheten av det.

Det har ingenting med ditt utseende å gjøre. Og har du gitt oralsex før og vet at du skal unngå å bruke tenner og at pikken ikke er en tyggeleke, så er det ikke det heller som gjør at han blir slapp.

Det er rett og slett miljøet dere var i og, muligens, alkohol.

Anonym poster: 6e5dbbb18bdc52cc7ece01531a540ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppløftende svar! Men til opplysning så er han avholds. Vi var helt edru begge to faktisk.

Anonym poster: 351f7292eef90ee3508078433338e7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å miste ereksjon hvis jeg knuller henne først og deretter blir sugd. Rett og slett fordi jeg synes fitta er så deilig at det blir litt "nedtur" med en munn. (Jeg elsker å bli sugd altså, ikke misforstå). Det kan kanskje være sånn for ham også, hvis han var inni deg først da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å miste ereksjon hvis jeg knuller henne først og deretter blir sugd. Rett og slett fordi jeg synes fitta er så deilig at det blir litt "nedtur" med en munn. (Jeg elsker å bli sugd altså, ikke misforstå). Det kan kanskje være sånn for ham også, hvis han var inni deg først da..

Aha! Jo, det var sånn det var. Og han var ikke helt fornøyd med at han måtte bruke kondom. Måtte bare avbrytes det også, hehe...

Anonym poster: 351f7292eef90ee3508078433338e7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes spes ut å miste ereksjonen ved å motta blowjob etter å ha vært inni dama.. med mindre man har ejakulert da.

Tror ikke han ejakulerte...

Anonym poster: 351f7292eef90ee3508078433338e7db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han ejakulerte...

Anonym poster: 351f7292eef90ee3508078433338e7db

Uansett ikke vær engstelig. Det er alt annet enn at du gjorde en dårlig blowjob som gjorde at han mistet ereksjonen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes spes ut å miste ereksjonen ved å motta blowjob etter å ha vært inni dama.. med mindre man har ejakulert da.

Neida, det skjer hver gang med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes spes ut å miste ereksjonen ved å motta blowjob etter å ha vært inni dama.. med mindre man har ejakulert da.

Enig. Har jeg først vært inni dama, da er det bare en vei, og den er opp.

Tipper det er fikling og diskusjon omkring kondom, det kan ødelegge mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...