Gjest Estrela Skrevet 29. februar 2004 #1 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har tidligere brukt Neutral tøymykner, og vært fornøyd med det. Men så kjøpte vi en ny en i dag, Softlan med vanilje- og orkidèduft. Den er bare nyyyydelig! (Hater mange av tøymyknerne, t.d den gule som heter "Sommerfrisk".. :-x ) Hvilken tøymykner synes du er den beste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. februar 2004 #2 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker Neutral og tør ikke prøve så mange andre. Da KLØR det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 29. februar 2004 #3 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker sjelden tøymykner, men da er det i såfall Neutral. Orker ikke den forferdelige lukten! Alt oser voldsom parfyme, lukta er rundt meg hele tiden og jeg blir kjempeirritert! Prøvde sånne tøymykner-ark til å putte i tørketrommelen. Grusomt! Hele huset stinket syntetiske blomster etterpå. Ne, takk med til Neutral. Men til spørsmålet - hva er den beste tøymykneren: Å tørke tøyet ute om sommeret (vel, det blir jo ikke akkurat mykt , men det lukter kjempegodt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. februar 2004 #4 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg synes den beste er Comfort Pasjonsblomst og Ylang-Ylang, lukter utrolig godt og klærne blir myke og fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #5 Del Skrevet 1. mars 2004 Softlan med eple er min favoritt. Her finnes en annen tråd om dette: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=173912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå