starie Skrevet 3. desember 2002 #21 Del Skrevet 3. desember 2002 Grønn og gul komfort (Mamma har alltid brukt dem derfor lukter det alltid hjemme av klærne mine) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. desember 2002 #22 Del Skrevet 3. desember 2002 Jeg synes skyllemidlene fra Europris (husker ikke navn) er fine. Lukter herlig; som nyplukkede blomster! :-) Dessuten er de realativt rimelige i forhold til vanlig butikk- pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 4. desember 2002 #23 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg synes det er åplreit å variere litt på skyllemidlet jeg, men en type jeg ikke liker er: Softlan med sånn fersken-lukt. Favoritten min er Softlan med Eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy Skrevet 6. desember 2002 #24 Del Skrevet 6. desember 2002 Blå Softlan er favoritten, og jeg bruker også bare 1/2 dose. Forøvrig skal jeg aldri mer kjøpe gul Softlan. Den lukter ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 6. desember 2002 #25 Del Skrevet 6. desember 2002 Hei Synes den nye fra Comfort er god: Ylang ylang (lilla farge)! Men jeg liker å variere, så det er litt tilfeldig hvilke jeg kjøper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 6. desember 2002 #26 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg bruker bare neutral sin. Kjøpte en med eple-lukt en gang. Brukte den en gang, og så kastet jeg resten. Klarer ikke at klærne lukter så mye. Bruker heller parfyme jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. desember 2002 #27 Del Skrevet 9. desember 2002 Blå Comfort! Hvitt tøy ser ekstra hvitt ut etter å ha blitt skylt i blå comfort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest klara, ikke innlogget Skrevet 9. desember 2002 #28 Del Skrevet 9. desember 2002 Synes Neutral har det beste skyllemiddelet, dvs. gir klærne beste følelsen. Hvis jeg ønsker å få litt lukt i plaggene som vaskes (noen klær har bare ikke behagelig lukt i seg selv til tross for at de er rene), så tar jeg bare bittelitt av en annen parfymert tøymykner i kammerset. For tiden er det Comfort "strykefri", den mørkeblåe.. men den gjør at vaskemaskin-lo fester seg mer til klærne, synes jeg, og det er ekkelt. Tror jeg skal satse på den gule sommerfriske neste gang (altså som parfymert tilsetning). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 15. desember 2002 #29 Del Skrevet 15. desember 2002 Den med epleblomst lukter best synes jeg. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 15. desember 2002 #30 Del Skrevet 15. desember 2002 mmmm den grønne med epleduft bruker jeg også nå ......blir den deilige lukten av klærne ( og leiligheten *ler*) Den gule i de store flaskene (comfort?) er også ok ......ellers så blir det å ta en ny lukterunde i butikkken neste gang ...vil variere luktene litt :-) Lille meg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss_Sunshine* Skrevet 10. januar 2013 #31 Del Skrevet 10. januar 2013 Bruker den gule fra rema 1000 på klærne mine, siden den nesten ikke lukter noe, bare en diskret, ren duft. Er ikke så begeistret for at det stinker diverse frukter, oljer og blomster av klærne mine .. På sengetøy og håndklær bruker jeg comfort creme luxurious et eller annet. Beste som finnes er å legge seg i rent velduftende sengetøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #32 Del Skrevet 10. januar 2013 Jeg bruker kun Neutral tøymykner og synes den er den absolutt beste jeg har prøvd. For min del synes jeg det skal lukte rent av nyvasket tøy - og ikke all slags parfyrmerte dufter. Ja, den bruker jeg også, pga jeg bruker parfyme. På den tiden jeg brukte tøymykner så brukte jeg den som luktet vanilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #33 Del Skrevet 11. januar 2013 Bruker ingen av de nevnte, bruker en som heter Durance Lavendel, den lukter så godt lenge etterpå. De er litt dyre, men ganske så drøye, har de i flere mnd. Anonym poster: a48d2195e0f7db550a2fb65228aab91b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 12. januar 2013 #34 Del Skrevet 12. januar 2013 blå Softlan (outdoor fresh) lukter himmelsk! blir så god lukt i stua når jeg henger opp nyvaska klær... mmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 12. januar 2013 #35 Del Skrevet 12. januar 2013 Jeg bruker tøymykner utrolig sjeldent, men de gangene jeg gjør bruker jeg blå Bamseline som jeg har kjøpt i Danmark en eller annen gang. En flaske varer gjerne et år eller mer hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. januar 2013 #36 Del Skrevet 12. januar 2013 Bruker ingen av de nevnte, bruker en som heter Durance Lavendel, den lukter så godt lenge etterpå. De er litt dyre, men ganske så drøye, har de i flere mnd. Anonym poster: a48d2195e0f7db550a2fb65228aab91b Enig i denne. Bruker den på sengetøy og håndklær, for å få litt duft i tøyet siden den typen alltid går i tørketrommel. Comfort og Softlan lukter alt for sterkt. Prøvde en gang en blå - tror det var Comfort sin, og den luktet så voldsomt at det tok meg tre-fire vasker (uten skyllemiddel) før håndklærne mine kunne brukes igjen. Orket som sagt ikke den syntetiske lukta. Durance gir en svak duft uten å stinke. Alt annet tøy vaskes med nøytralt vaskemiddel og uten skyllemiddel. Foretrekker å dusje på meg den parfymen jeg skal ha - trenger ikke stinkende klær i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 13. januar 2013 #37 Del Skrevet 13. januar 2013 Comfort Aloe Vera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 13. januar 2013 #38 Del Skrevet 13. januar 2013 Comfort Aloe Vera signerer denne!!! lukter kjempegodt og gjør klærne kjempemyke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå