Gjest Estrela Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 Jeg har tidligere brukt Neutral tøymykner, og vært fornøyd med det. Men så kjøpte vi en ny en i dag, Softlan med vanilje- og orkidèduft. Den er bare nyyyydelig! (Hater mange av tøymyknerne, t.d den gule som heter "Sommerfrisk".. :-x ) Hvilken tøymykner synes du er den beste?
Midnattsol Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker Neutral og tør ikke prøve så mange andre. Da KLØR det!
Twigi Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 Jeg bruker sjelden tøymykner, men da er det i såfall Neutral. Orker ikke den forferdelige lukten! Alt oser voldsom parfyme, lukta er rundt meg hele tiden og jeg blir kjempeirritert! Prøvde sånne tøymykner-ark til å putte i tørketrommelen. Grusomt! Hele huset stinket syntetiske blomster etterpå. Ne, takk med til Neutral. Men til spørsmålet - hva er den beste tøymykneren: Å tørke tøyet ute om sommeret (vel, det blir jo ikke akkurat mykt , men det lukter kjempegodt!)
Arkana Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Jeg synes den beste er Comfort Pasjonsblomst og Ylang-Ylang, lukter utrolig godt og klærne blir myke og fine.
Tjorven Skrevet 1. mars 2004 #5 Skrevet 1. mars 2004 Softlan med eple er min favoritt. Her finnes en annen tråd om dette: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=173912
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå