Gå til innhold

Hvordan skjule profilbilde for offentlig i Facebook

Gjest lillian-

Anbefalte innlegg

Gjest lillian-

Står at dette lar seg gjøre ved å trykke på f.eks vis til bare venner men det går ikke. Når jeg trykker på stjerna ved siden av Aktivitetslogg og Vis-som for å se hvordan det vises offentlig ser jeg at profilbildet vises.

Noen som vet hvordan man skjuler profilbildet for Offentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem kan se profilbildet mitt?

Dette skjer når du lager et nytt profilbilde:

• Bildet legges til p[ profilen (tidslinjen) din og vises i profilbildealbumet ditt.

• Det lages en miniatyrversjon av bildet som vises ved siden av navnet ditt på Facebook.

• Miniatyrversjonen av det aktuelle profilbildet ditt er alltid offentlig. Dette hjelper vennene dine med å identifisere innleggene og kommentarene dine på Facebook.

• Bildet i profilbildealbumet ditt er først offentlig, men du kan endre hvem som kan se det. På denne måten kan du kontrollere hvem som ser bildet i en større versjon, og hvem som kan like og kommentere det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillian-

Jeg har fulgt akkurat den menyen, Og har valgt at kun venner skal kunne få sen bildet, men bildet vises offentlig for det.

Endret av lillian-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt akkurat den menyen, Og har valgt at kun venner skal kunne få sen bildet, men bildet vises offentlig for det.

Hvordan vet du at bildet viser offentlig da? Du kan jo ikke se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir vel gjerne slik at miniatyren vises offentlig, men det kan ikke klikkes opp i full størrelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillian-

Her....

"Slik ser tidslinjen din ut offentlig.

Bruk dette verktøyet for å se hvordan tidslinjen din ser ut for en bestemt venn eller offentlig"

Finnes på siden..

Endret av lillian-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...