Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #1 Skrevet 29. februar 2004 lurer på om jeg skal starte å trene før sommeren. trene hver dag før jeg kan ta på meg bikin igjen! men det må være i oslo, elexia er fint har jeg hørt,sats litt for drøyt.selv aner jeg ikke noen goder åd? men vil ikke binde meg opp mot 12 mnd,blir litt for mye første gangen, fint om en kunne trene der friviligg mye eller jeg ken binde meg opp mot 3 mnd. noen som vet om noe rimelig tilbud? og årleite steder
Midnattsol Skrevet 29. februar 2004 #2 Skrevet 29. februar 2004 Tror ikke du skal være redd for å binde deg for 12 måneder hos Elixia i alle fall. De er så mange bra tilbud.
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #3 Skrevet 29. februar 2004 tenker mr på pengene jeg da.. er student og har ikke så mye å rutte med. g i ogmed at det er første gangen så vet jeg ikke hvor mye jeg kommer tilå bruke dette!
Gjest Chica Skrevet 29. februar 2004 #4 Skrevet 29. februar 2004 Har ikke studentsamskipnaden noen tilbud da? I Trondheim får iallfall studentene mulighet til å trene på samskipnadens sentre veldig billig!
Gunilla Skrevet 29. februar 2004 #5 Skrevet 29. februar 2004 tenker mr på pengene jeg da.. er student og har ikke så mye å rutte med. g i ogmed at det er første gangen så vet jeg ikke hvor mye jeg kommer tilå bruke dette! Studentsamskipnaden/Domus Atletica hadde glimrende og varierte tilbud da jeg studerte i Oslo! Det koster ikke skjorta heller, og er ment - nettopp for studenter!
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #6 Skrevet 29. februar 2004 sant nok, men jeg bor altfor langt unna sentrum og har sjeldent med forelesninger i byen...
Midnattsol Skrevet 29. februar 2004 #7 Skrevet 29. februar 2004 Da får du ta på deg joggeskoene og jogg! Helt gratis. :-)
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #8 Skrevet 29. februar 2004 Nå vet ikke jeg hvor mye det koster på Elixia, men årsmedlemsskap på SATS koster deg gjerne 4-500,- pr mnd, avhengig av rabattavtale. Og kortere medlemsskap blir gjerne enda litt dyrere. Jeg synes jogging er en god idé, jeg, så kan du samtidig få god nattesøvn og humør---helt gratis. Forsetter om å trene hver dag (hverken realistisk eller sunt; jeg er tidligere treningsnarkoman) kan fort skli ut til å bli rene støttemedlemsskap, og DET er dyrt. Hvis jeg var student i Oslo, ville jeg sjekket med studenttreningssentre, de har ofte bra tilbud, og til en brøkdel av prisen.
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #10 Skrevet 29. februar 2004 jogging kan jo fort bli tiltak og veldig kjedelig...samme hver gang
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #11 Skrevet 29. februar 2004 Du skal jo ikke gjøre det hver dag Og du spurte etter rimelige tilbud, og de fleste treningssentre koster mellom 300 og 500kr/mnd.
Gjest Anonymous Skrevet 29. februar 2004 #12 Skrevet 29. februar 2004 sant nok;) får putte litt god musikk i ørene og jogge i vei.. hehe.. men noen som vet om jogging er rette tingen for å stramme opp rumemuskler lår og mage?
Gjest Ethereal Skrevet 29. februar 2004 #13 Skrevet 29. februar 2004 Vel, for lår og rumpe finnes knapt bedre trening, unntatt min favoritt--terrengsykling. Dessverre ser det ut til å ta litt tid før jeg kan ta fram sykkelen igjen. For magen må du nok ty til styrkeøvelser i tillegg. Og husk å spise sunt, men ikke for lite! :-)
Tusenfryd Skrevet 29. februar 2004 #14 Skrevet 29. februar 2004 sant nok;) får putte litt god musikk i ørene og jogge i vei.. hehe.. men noen som vet om jogging er rette tingen for å stramme opp rumemuskler lår og mage? Jogging får du bedre kondis av og forbrenner fett. Skal du ha sterke magemuskler, må du trene magestyrkeøvelser. Igjen - jeg anbefaler Friskis & Svettis, klikk på linken min der oppe og sjekk priser og tilbud her i Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå