Gå til innhold

Operasjon viljestyrke


-Karma-

Anbefalte innlegg

Blanke ark ja...?

Nå har jeg satt meg så mange mål i livet mitt, at jeg fant ut at det muligens ville vere greit å starte en dagbok så jeg kan skrive ned litt hva som skjer, i tillegg til å kanskje få litt motivasjon på veien :) Tror jeg har litt lett for å glemme meg når jeg setter meg nye mål, pluss at viljestyrken pleier å kræsje litt etter en stund..så dette blir vel også en liten stor utfordring til viljestyrken og selvdisiplinen min... :sukk:

- Jeg ønsker å slutte å røyke innen 1.desember

- Jeg er NØDT å begynne å spare mer penger (dette kommer seg nok litt om røykeslutten fungerer, men likevel..)

- Jeg ønsker å trene mye mer, bli mer aktiv generelt, kanskje begynne å jogge, trene mye styrke, og se skikkelig fit og sexy ut..(ikke type bodybuilder, men stram, litt definert, og sunn..)

- Jeg ønsker å spise mye sunnere enn jeg gjør i dag, merker det har blitt mye junk, brus og andre ulumskheter i det siste, både huden, humøret og alt føles litt...junk :frown:

Mulig jeg kanskje har tatt meg litt vann over hodet, men hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig når eg først skal gjøre det..?

Jeg trener allerede 1 gang i uka, og har begynt å spise litt sunnere allerede, men skulle hatt litt mer fokus på det, og føler at om jeg har spesifikke mål, vil det kanskje hjelpe litt :)

Tar gjerne imot tips til eventuelle delmål. belønninger osv..og angående viljestyrken min, trenger så absolutt all hjelp jeg kan få, hint hint! :smilbla:

Endret av -Karma-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...