-Karma- Skrevet 23. oktober 2012 #1 Del Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Blanke ark ja...? Nå har jeg satt meg så mange mål i livet mitt, at jeg fant ut at det muligens ville vere greit å starte en dagbok så jeg kan skrive ned litt hva som skjer, i tillegg til å kanskje få litt motivasjon på veien Tror jeg har litt lett for å glemme meg når jeg setter meg nye mål, pluss at viljestyrken pleier å kræsje litt etter en stund..så dette blir vel også en liten stor utfordring til viljestyrken og selvdisiplinen min... - Jeg ønsker å slutte å røyke innen 1.desember - Jeg er NØDT å begynne å spare mer penger (dette kommer seg nok litt om røykeslutten fungerer, men likevel..) - Jeg ønsker å trene mye mer, bli mer aktiv generelt, kanskje begynne å jogge, trene mye styrke, og se skikkelig fit og sexy ut..(ikke type bodybuilder, men stram, litt definert, og sunn..) - Jeg ønsker å spise mye sunnere enn jeg gjør i dag, merker det har blitt mye junk, brus og andre ulumskheter i det siste, både huden, humøret og alt føles litt...junk Mulig jeg kanskje har tatt meg litt vann over hodet, men hvorfor ikke bare gjøre det skikkelig når eg først skal gjøre det..? Jeg trener allerede 1 gang i uka, og har begynt å spise litt sunnere allerede, men skulle hatt litt mer fokus på det, og føler at om jeg har spesifikke mål, vil det kanskje hjelpe litt Tar gjerne imot tips til eventuelle delmål. belønninger osv..og angående viljestyrken min, trenger så absolutt all hjelp jeg kan få, hint hint! Endret 23. oktober 2012 av -Karma- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå