AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #1 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg blir gal! Både samboer og jeg er renslige. Hva kommer dette av? Hjelper liksom ikke at jeg etterlyser et mer aktivt sexliv når jeg knapt orker å ha meg. Han har ingen symptomer. Anonym poster: db0a1d87347328f468de7a66e42b16cb
hufsa! Skrevet 23. oktober 2012 #2 Skrevet 23. oktober 2012 Heia,unngå silketruser og trange bukser. Bruker du Asan, så kast den og beg å bruk en annen såpe.Brukte den i årevis og hadde sopp hver mnd men da den gikk i søppla forsvant soppen. 1
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Ingen stringtruser, kun bomullstruser, bruk dusjolje eller bare vann til underlivsvask - begge to!, kutt ut tøymykner når du vasker undertøy, sov uten truse, når du får sopp skal han også smøre penishodet med Canesten for å forhindre at dere smitter hverandre fram og tilbake. Ellers, få Diflucan av legen. Og, er du sikker på at det er sopp? Har du fått en grundig GU? Det kan være andre problemer som ligner på sopp eller som fører til soppen. Kjerringråd mot sopp: fyll en stor sprøyte med yoghurt naturell og sprøyt i skjeden før leggetid i en uke. Sov på en håndduk. Skyll skjeden med en blanding av eddik og vann hver kveld i en uke. Putt et hvitløksfedd i skjeden (sy en tykk ulltråd gjennom hvitløksfeddet og la det henge ut av skjeden så det er enklere å få ut). Anonym poster: 431ebde815d61d794a7692c2a22f17c8
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg hadde samme problemet, og min sambo hadde heller ingen symptomer. Men jeg fikk ham alikevel til å smøre seg med Canesten en uke, og etter det var problemet borte. Han smittet meg, selv om han ikke merket noe selv. Ellers er alle de andre rådene ovenfor gode også Anonym poster: 04ea21282c5fe41313821026f3e71f0a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå