Gå til innhold

Stå å ha sex...


blåtopp

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør man dette? Har prøvd noen ganger med kjæresten, men får det aldri til. Må jo bli fryktelig tungt for gutten hvis han må løfte jenten, holde henne oppe samtidig som pi##en skal inn og ut.

Noen som har noen tips?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man vil gjøre det forfra, så sørg for å ha en vegg i nærheten, så han kan dytte henne opp mot den og dermed avlaste. I tillegg bør hun holde seg fast rundt livet hans med bena, så hun holder en del av sin vekt selv.

Men det som egentlig er bedre, er å gjøre det bakfra. Jeg er ca 30 cm lavere enn min kjære, men det går faktisk på et vis. Jeg står på tærne, og han bøyer knærne til ting er i riktig høyde for hverandre. Kan bøye seg litt framover, i hvertfall for inntrenging. Det funker fint å rette seg opp mer også, da treffer han litt annerledes.

(Sørg i alle tilfelle for å ha litt tørkepapir i nærheten!!!)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

stående bakfra foran speilet på badet mmmmmmmm ja det er deilig, ellers så kan du prøve å stå oppå en krakk el lign med ett ben og det andre rundt mannen din....

blir litt for slitsomt for meg dette her. jeg foretrekker kjøkkenbordet jeg - liggende på rygg og bare ta i mot icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...