Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Er de noen som har vært i New York i julen før?

Hvordan er det med butikker åpningstider osv i julen? :)

Og med restauranter? Må nesten ha en plass å spise julemiddag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i fjor. Alle butikker og restauranter som vi passerte var oppe lille julaften og julaften. På julaften kveld spiste vi på hotellet da men så at det var masse folk ute i gatene. Første juledag vet jeg ikke da vi dro videre på cruise.

Skrevet

Var der i romjula. Ikke noe problem å finne noe sted å spise. Brydde oss ikke særlig mye om å spise julemat.

Skrevet

Jeg feiret jul der i fjor. Ble i grunnen litt skuffet.. så for meg masse overdådig julepynt overalt.. men det var det dårlig med gitt.

Alt var åpent hver dag forutenom første juledag :)

God tur :)

Skrevet

Jeg feiret jul der i fjor. Ble i grunnen litt skuffet.. så for meg masse overdådig julepynt overalt.. men det var det dårlig med gitt.

Den overdådige pynten finner man gjerne inne i kjøpesentre osv. Utendørs er det ikke all verden, nei. Men bare å gå rundt på Macy's i julen er en opplevelse. Og alle de ulike utstillingene i butikkvinduene rundt omkring.

Anonym poster: 7cdbfd0e15494fa61d4e9766e427c8ea

Skrevet

Den overdådige pynten finner man gjerne inne i kjøpesentre osv. Utendørs er det ikke all verden, nei. Men bare å gå rundt på Macy's i julen er en opplevelse. Og alle de ulike utstillingene i butikkvinduene rundt omkring.

Anonym poster: 7cdbfd0e15494fa61d4e9766e427c8ea

Nope.. var ikke så mye på kjøpesentrene heller. Var et par hotellobbyer som var pyntet da.

I Las Vegas derimot var det MASSE pynt over alt, det aller beste var fonteneshowet til julemusikk utenfor Bellagio :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...