mummiiii Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Hei Er de noen som har vært i New York i julen før? Hvordan er det med butikker åpningstider osv i julen? Og med restauranter? Må nesten ha en plass å spise julemiddag
caroprins Skrevet 23. oktober 2012 #3 Skrevet 23. oktober 2012 Var der i fjor. Alle butikker og restauranter som vi passerte var oppe lille julaften og julaften. På julaften kveld spiste vi på hotellet da men så at det var masse folk ute i gatene. Første juledag vet jeg ikke da vi dro videre på cruise.
MissStiles Skrevet 23. oktober 2012 #4 Skrevet 23. oktober 2012 Var der i romjula. Ikke noe problem å finne noe sted å spise. Brydde oss ikke særlig mye om å spise julemat.
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #5 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg feiret jul der i fjor. Ble i grunnen litt skuffet.. så for meg masse overdådig julepynt overalt.. men det var det dårlig med gitt. Alt var åpent hver dag forutenom første juledag God tur
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2012 #6 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg feiret jul der i fjor. Ble i grunnen litt skuffet.. så for meg masse overdådig julepynt overalt.. men det var det dårlig med gitt. Den overdådige pynten finner man gjerne inne i kjøpesentre osv. Utendørs er det ikke all verden, nei. Men bare å gå rundt på Macy's i julen er en opplevelse. Og alle de ulike utstillingene i butikkvinduene rundt omkring. Anonym poster: 7cdbfd0e15494fa61d4e9766e427c8ea
Miss Lucky Skrevet 23. oktober 2012 #7 Skrevet 23. oktober 2012 Den overdådige pynten finner man gjerne inne i kjøpesentre osv. Utendørs er det ikke all verden, nei. Men bare å gå rundt på Macy's i julen er en opplevelse. Og alle de ulike utstillingene i butikkvinduene rundt omkring. Anonym poster: 7cdbfd0e15494fa61d4e9766e427c8ea Nope.. var ikke så mye på kjøpesentrene heller. Var et par hotellobbyer som var pyntet da. I Las Vegas derimot var det MASSE pynt over alt, det aller beste var fonteneshowet til julemusikk utenfor Bellagio
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå