Gå til innhold

Hva irriterer du deg over hos din rom/hybelvenn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En liten klagetråd for alle oss med rom/hybelvenner

- Vil vite hvor jeg er til alle døgnets timer

- Respekterer ikke mitt privatliv.

- Drar ikke ned etter seg når hun har vært på toalettet

- Har masse ting på fellesen, når jeg har sagt i fra om at det er trangt nok fra før

- Kommenterer hva jeg spiser

- Lyver

Noen som har noe de irriterer seg over?

Anonym poster: a89d2d6802dda7faa3201fa7a2bd9a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høy musikk sent om kveldene...

Skrevet

Er det ikke en stor tråd som dette fra før?

Skrevet

Er det ikke en stor tråd som dette fra før?

Åja, er det det ja :)

Skrevet

Jeg hadde en hybelvenn for 3 uker siden - før jeg flyttet ut fra fandenskapen. Hybelvennen ville pimpe opp hybelen med wonderbaums. Hybelvennen ville ha plakater av nakne bildamer i stua. Sjarmerende... Hybelvennen ville høre på dunk-dunk-musikk dagen og natta lang, samt invitere alle sine kompiser på nach mens jeg studerte. Min hybelvenn "lånte" sykkelen min ved flere anledninger. Hybelvennen min arrangerte "burn-out"-samlinger på parkeringsplassen, som basicly går ut på at flere biler møtes og konkurrere om å spille høyest musikk og lage mest mulig røyk med dekkene. Sååå kult.

Det forholdet varte i to laaange måneder før jeg pakket kofferten og flyttet.

Anonym poster: b6683d23667f38e4c645209b419761e5

• Liker 3
Skrevet

Nå bor jeg heldigvis for meg selv, men det året jeg bodde i kollektiv var dette irriterende;

* Folk som hadde soveromsdøra si åpen hele tiden slik at man hørte alt de så på TV, eller alt de sa i telefonen.

* Folk som snakket på Skype med tidenes høye volum, slik at jeg fikk skype lyder og høy engelsk tale helt opp i halsen til slutt!

* At du hører folk har sex

* Folk som ikke rydder opp etter seg / lar ekle mat-ting stå og lukte i ukesvis

* Følelsen av at du er en sur mamma fordi du forventer at grunnleggende ting blir gjort (som å vaske når det er den personen sin tur, eller å mase om at det hadde vært fint om det ikke bare var meg som bærte ut den overfylte søpla annenhver dag)

* Folk som dunker på døra di, eller hopper ut på fellesarealet så fort du er hjemme fra skolen, og som vil prate masse når du egentlig er veldig sliten etter å ha vært sosial med egne venner hele dagen

* Å føle folk sine humørsvingninger gå utover deg selv - man bor for tett og merker lett når folk er i dårlig humør - dette smitter lett over på en selv - og folk som er i dårlig humør finner gjerne på ting å starte en krangel for, kun for å lette sitt eget trykk.

* Å bli vekket på natta av folk som smeller igjen døra

* Å oppleve flere ganger at fulle folk som kommer hjem på natta skal lage seg pizza og skrur på ovnen, for så å sovne mens ovnen står på hele natta og svir pizzaen - noe som er brannfarlig og kunne ha ført til at du selv ble utsatt for brann!!

* Folk som ikke låser utgangsdøra, slik at du kan bli ranet uten å få igjen på forsikringen

* Do som tetter seg uten at noen gidder gjøre noe med det, og det derfor ligger masse piss, papir og dritkladder oppi doen - i flere dager!! og huseier da ikke er å få tak i.

* Folk som gjør at strømregningen blir veldig høy

* Folk som har like rutiner som deg, slik at badet alltid er opptatt, kokeplatene alltid er opptatt på samme tidspunkt du tenkte å bruke det - noe som fører til at du setter vekkerklokka på tidligere og løper for å kjempe om badet om morgenen.

* Barberingshår i vasken, utover doen og i dusjen

* Huseier som ikke overholder reglene og som låser seg inn på fellesarealet når det måtte passe han - og dunker på døra di når du sover naken, eller står i dusjen. EKkelt.

Anonym poster: d0d6e2e7f44f8c6d8d535bf2a6cf70dc

• Liker 1
Skrevet

Nå bor jeg heldigvis for meg selv, men det året jeg bodde i kollektiv var dette irriterende;

* Folk som hadde soveromsdøra si åpen hele tiden slik at man hørte alt de så på TV, eller alt de sa i telefonen.

* Folk som snakket på Skype med tidenes høye volum, slik at jeg fikk skype lyder og høy engelsk tale helt opp i halsen til slutt!

* At du hører folk har sex

* Folk som ikke rydder opp etter seg / lar ekle mat-ting stå og lukte i ukesvis

* Følelsen av at du er en sur mamma fordi du forventer at grunnleggende ting blir gjort (som å vaske når det er den personen sin tur, eller å mase om at det hadde vært fint om det ikke bare var meg som bærte ut den overfylte søpla annenhver dag)

* Folk som dunker på døra di, eller hopper ut på fellesarealet så fort du er hjemme fra skolen, og som vil prate masse når du egentlig er veldig sliten etter å ha vært sosial med egne venner hele dagen

* Å føle folk sine humørsvingninger gå utover deg selv - man bor for tett og merker lett når folk er i dårlig humør - dette smitter lett over på en selv - og folk som er i dårlig humør finner gjerne på ting å starte en krangel for, kun for å lette sitt eget trykk.

* Å bli vekket på natta av folk som smeller igjen døra

* Å oppleve flere ganger at fulle folk som kommer hjem på natta skal lage seg pizza og skrur på ovnen, for så å sovne mens ovnen står på hele natta og svir pizzaen - noe som er brannfarlig og kunne ha ført til at du selv ble utsatt for brann!!

* Folk som ikke låser utgangsdøra, slik at du kan bli ranet uten å få igjen på forsikringen

* Do som tetter seg uten at noen gidder gjøre noe med det, og det derfor ligger masse piss, papir og dritkladder oppi doen - i flere dager!! og huseier da ikke er å få tak i.

* Folk som gjør at strømregningen blir veldig høy

* Folk som har like rutiner som deg, slik at badet alltid er opptatt, kokeplatene alltid er opptatt på samme tidspunkt du tenkte å bruke det - noe som fører til at du setter vekkerklokka på tidligere og løper for å kjempe om badet om morgenen.

* Barberingshår i vasken, utover doen og i dusjen

* Huseier som ikke overholder reglene og som låser seg inn på fellesarealet når det måtte passe han - og dunker på døra di når du sover naken, eller står i dusjen. EKkelt.

Anonym poster: d0d6e2e7f44f8c6d8d535bf2a6cf70dc

Jøss! Skjønner at det bare er småtteri det jeg klager over nå når jeg har lest din! :fnise:

Skrevet (endret)

Jøss! Skjønner at det bare er småtteri det jeg klager over nå når jeg har lest din! :fnise:

Huff...

Endret av Manuela22
Skrevet

At hun ikke bretter sammen pleddene som ligger i sofaen etter å ha brukt dem. Men det er bare flisespikkeri.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...