AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg vet seriøst ikke om jeg er lat eller deprimert... Jeg har vært veldig deprimert i to år for ca. et halvt år siden. Måtte droppe alt av studier, og kunne bare jobbe deltid. Jeg har mye fucked up ting i bagasjen, og jeg vet at jeg sliter med det fortsatt, men inni meg er det noen som sier "du er bare lat". Det har seg nemlig sånn at jeg har store vanskeligheter med å takle både skole og jobb for tiden, jeg finner rett og slett ikke energien til det. Om det er fordi jeg fortsatt er deprimert og stresset så er det jo en ting, men om det er fordi jeg er lat, så må jeg jo greie å ta meg sammen. Greia er bare den at med én gang ting blir for stressende og jeg føler det blir for mye, så får jeg rett og slett anfall. Jeg stivner helt, og om jeg ikke får være helt i ro da så er det som kroppen eksploderer, som om noen har sprøytet den full av adrealin. Denne følelsen har ført til at jeg har revet av meg hår, klort opp ansiktet mitt, smellt hodet i veggen, osv. Men en del av meg lurer på om det bare er en slags trass? Jeg klarer ikke å kontrollere følelsen når den kommer, men jeg er usikker på om det er det at jeg ikke tåler stress, eller om det er det at jeg ikke tåler å ikke få viljen min? Burde sies at jeg både har slitt med angst og depresjon i følge psykologen min, det er ikke noe jeg har funnet på selv fordi jeg har "vært litt sliten i det siste". Jeg blir bare så lei meg av tanken på at dette kanksje bare er trass og latskap... Anonym poster: 25ac95a5eb4b69a7900ec85d5871bb85
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Har følt meg som deg i lang tid, minus selvskadingen... har kommett frem til at all den energien som mangler går med til å takle og kjenne på følelsene(angst, sinne, redsel osv). Du er ikke lat! Men hvis du begynner å bevege deg hver dag har kroppen lettere for å takle følelsene, så da får du mer overskudd, bare et tips. Synes du skal erstatte hakkekyllingen som bor i hodet ditt med en kjærlig og omsorgsfull motivator! Anonym poster: 8337ab01d87d3737a26d0a1167a45b41
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå