Gå til innhold

Menorca i Juli.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei folkens!

No treng jeg masse info her, vi skal til Menorca i Juli (ja vet det er lenge til) og vi trenger all info vi kan få. Vi reiser med mange barn. Hva er der av aktiviteter (badeland, lekeland, zoo osv)

Er det noen som har vært der og ønsker å dele sine positive og negative erfaringer med meg so blir jeg kjempe glad!!!

Skal bo på vest sida av øya, leiebil blir leid!

Anonym poster: 5b52b57f4a6d10592b5d604e2fc3620a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt!! Ikke noen som har vært der??

Anonym poster: 5b52b57f4a6d10592b5d604e2fc3620a

Skrevet

Tja, jeg har vært der, men ikke med barn. Det er en liten dyrehage der, men jeg har ikke vært i den. Husker at jeg har kjørt forbi minst ett badeland på vestsiden av øya. Jeg antar at det finnes resorter med aktiviteter for barna, vi har ikke bodd i resort der og jeg vet ikke om de aktivitetene eventuelt er åpne for gjester utenfra. Det er muligheter for å dra på rideturer.

Badevikene, calaene, er nydelige å bade i. De er forholdsvis langgrunne og veldig barnevennlige. Pass opp for skumle, farlige kråkeboller, men de holder til langt ute i vikene.

Det er lett å finne fantastisk mat, men man finner dessverre også en del stusslig halvfabrikata på enkelte av restaurantene. Jeg har mer forståelse for det nå enn før finanskrisen... Tommelfingerregelen er som overalt ellers å styre unna restauranter med svære menyer.

Tidlig i juli er det fint på Menorca, sent i juli begynner heten å sette inn for alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...