AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #1 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er så oppgitt over meg selv at jeg spyr snart. I løpet av flere år (jeg er 23 år) så har jeg satt meg mål og ønsker opp igjennom, som jeg ikke har klart å følge opp. Problemet er at jeg er så tiltaksløs og lat, samt mye trøtt. Legene kan ikke finne noen medisinsk grunn for dette. Så jeg spør dere aktive mennesker med full energi, hvordan klarer dere dette her? Jeg er så trett om dagene at jeg sovner etter jobb, og der går da den dagen. Jeg skulle ha begynt å trent, fått orden på døgnrytmen min og fått ting gjort i hverdagen. Men neida, alt blir drøyet og tilslutt ikke gjort. Jeg orker til og med ikke å sminke meg før jeg skal på jobb, fordi jeg er lat. Det verste av alt er at jeg er en ung slank kvinne, uten barn! Til og med dem med barn har mer energi enn meg! Jeg blir deppet av dette her.. Anonym poster: f462663d8c68ec9abcd3d9f9b4ca4a2b 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #2 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg lurer på akkurat det samme! Har sånn søvnbehov at jeg føler jeg ikke får gjort noe skolearbeid (ikke nok, i alle fall), og om jeg skal på jobb i noen timer (deltidsjobb) går hele dagen på å "psyke meg opp", finne klær, sminke meg osv (har tidvis dårlig selvbilde og blir aldri fornøyd, så kan bruke timesvis på å finne riktige klær og legge eyeliner), så da får jeg ikke gjort noe særlig mye mer den dagen. Å treffe venner er uaktuelt når jeg ikke får gjort det jeg burde med skolen, og helt ærlig orker jeg heller ikke. Vil helst bare sove og slappe av. Føler meg litt sliten og deppa, egentlig. Er 23 jeg også, og legen finner ingenting galt med meg rent fysisk. Anonym poster: 9c5946733332fe8fec58e58802c03e83
Meridian Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Gluten stjeler energi! Og får du i deg nok vann, grønsaker, protein og fett? Hadde vært fint om du fortalte noe om kostholdet, da alt begynner i tarmen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå