AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #1 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg sksl møte en fyr jeg enda ikke har ligget med, men vet at jeg vil havne i seng med snart, i morgen. Også har jeg selvsagt fått mensen! Hva gjør jeg? Vi har jo snakket masse om sex, og er klare på at vi ønsker å bli fuckfriends. Kan jeg komme meg unna med en blow-job? Skal jeg gjøre møtet så kort at vi ikke rekker så mye mer? Eller skal jeg si at jeg har mensen, men at jeg gjerne blir munnknullet/suger han(jeg liker det også godt). Hjelp! Anonym poster: 452e0a86cc501754483faff789583ade
Gjest Summers Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg sksl møte en fyr jeg enda ikke har ligget med, men vet at jeg vil havne i seng med snart, i morgen. Også har jeg selvsagt fått mensen! Hva gjør jeg? Vi har jo snakket masse om sex, og er klare på at vi ønsker å bli fuckfriends. Kan jeg komme meg unna med en blow-job? Skal jeg gjøre møtet så kort at vi ikke rekker så mye mer? Eller skal jeg si at jeg har mensen, men at jeg gjerne blir munnknullet/suger han(jeg liker det også godt). Hjelp! Anonym poster: 452e0a86cc501754483faff789583ade Ja, bør skal si at du har mensen, men at du fortsatt er keen på blow-job og nei du bør ikke gjøre møtet så kort at dere ikke rekker mer. Og du kommer unnna med hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #3 Skrevet 22. oktober 2012 Menn vet at mensen finnes. Bare si det, og hør hva han sier. Kanskje vil han kjøre brannbil, kanskje vil han at du suger, kanskje vil han vente til neste uke. Anonym poster: 40f11a204cd9559d9ae0fe293d98a36a 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå