Gå til innhold

anonymas stressdagbok


anonyma

Anbefalte innlegg

I dag er det siste dag i februar, i morgen starter mars. I morgen starter også den mest tettpakkede måneden jeg kan huske å ha hatt. Jeg regner med at det vil føre til en del følelse av stress. Stressmestring er nok ikke det jeg er best på, får lett stivt skulder/nakkeparti og humøret og nattesøvnen lider. Planlegging derimot, der er jeg god. Ved å planlegge godt og hele tiden ligge litt foran mentalt så tror jeg dette skal gå. Målet nå er å skrive litt om det hver da og så se etterpå hvordan det har gått.

Hva skjer i mars? Jo, det er ikke jobben som er problemet, der har jeg mer eller mindre det samme som andre måneder. Det er alt det andre som jeg driver med på fritiden som topper seg nå.

Jeg studerer deltid via nett ved siden av full jobb og har to innleveringer i uka. Noe av dette kan jeg legge til side, særlig i slutten av mars og så bruke påsken, som er april, til å ta igjen litt. Fra slutten av mars begynner vi med gruppearbeid og da er det ikke bare min egen arbeidsrytme å ta hensyn til.

Det som tar mest tid i mars er kor. Jeg synger i to kor som normalt har endel "faste postar" utover året. I tillegg har begge kor lagt henholdsvis en konsert og en utenlandsreise i slutten mars. Skal seff være med på alt, det betyr også ekstraøvinger og kræsj når begge skal øve på samme tid. Dette puslespillet får jeg prøve å legge etterhvert.

:husarbeid:

I heimen er det sjelden strøkent allikevel, så det bekymrer jeg meg mindre for, har sagt fra til gubben hvordan ståa er så han får ta litt mer enn han pleier tror jeg. Jeg må vel også prøve å lukke øynene for rot og hybelkaniner og ta en utryddingssesjon etterpå. Det er ingen store prosjekter på gang nå. Annet enn å så frø for sommeren, men det er en kosejobb.

Akkurat nå driver jeg og fyrer litt i kaminen, var litt huskaldt. Gubben sover foreløpig. Vi har vært litt småforkjøla begge to og tatt det helt med ro denne helga. For min del må jeg ikke bli syk så det går utover stemmen, jeg putter på med vitaminer og det som er.

Plan for i dag:

Sette opp en hylle med plantelys sånn at det er klart til det skal sås om to-tre uker (vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente). Skal også se om jeg får rota fram de små pottene og minidrivhuset.

Lese litt fag og kanskje få levert noe.

Lage middag og kose meg med den sammen med gubben. Film på TV eller DVD?

Finne fram noter osv til i morgen, ordne lunsj.

Kommende uke:

Korøvelse mandag og tirsdag, bare ett kor, må skippe "vanlig" tirsdagsøvelse med det ene koret fordi det andre skal ha ekstraøvelse.

Må få rengjort bilen på mandag, hadde vedsekker inni der i går = masse bøss. Jeg bruker bilen på jobb så det er vel min oppgave. :wink:

Tapas og øl på gammel arbeidsplass på torsdag. :sjarmor::perebrus:

:hjerte::hjerte: Samt: har vært sammen i 7 år på torsdag :hjerte::hjerte: Blir kanskje noe feiring? Litt dumt at jeg skal bort, men vi er ikke akkurat überromantiske noen av oss, så det skal nok gå greit. Kanskje fredag.

Lørdag og søndag: synge. Det tar hele dagen så da kan det ikke planlegges noe særlig annet. Men da er vi i det minste sammen (synger i samme kor). Pleier også å være sosialt med de andre i koret.

:hakeslepp:

Wow, dette ble langt. Målet nå er å skrive bittelitt hver dag fremover. Men nå: kaffe og Aftenposten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Hei anonyma! Lykke til som dagbokskriver!! Jeg skal følge med deg (blir abonnent på dagboken din nå) :Hehe:

Klemmer fra Chanela!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen, hei Chanela. Hyggelig at du stakk innom. Velkommen skal du være.

Sitter her og koser meg med en stor kopp varm te. Har nettopp kommet hjem fra korøvelse og er litt sliten i stemmen. Forkjølelsen ligger fortsatt og lurer i bakgrunnen, men det gikk ganske bra med synging.

Det begynner å sitte litt mer nå, vi er ikke så nølende lenger. Og det er bra!!! Det er jaggu ikke SÅ lenge til konsert. I morgen er det ny øvelse, ekstraøvelse for de som skal reise. Gleder meg veldig til turen, vi var på tur i fjor også og det var kjempefint. Vi skal synge et verk vi har sunget før, men allikevel må det friskes opp.

Ellers i dag har det mest gått etter planen. Fikk gjort alt jeg skulle på jobb, fått shina bilen (ser jo ut som ny jo....... :wink: ) og til og med lest litt mellom noe kjapp mat og korøvelse.

I morgen har jeg en ganske rolig dag på jobben, det er deilig. Har noe mailing jeg må huske på å få gjort da.

I går fikk jeg satt sammen en hylle, skrudd på to gamle nattlamper og satt i plantelyspærer. Henta inn minidrivhuset og vaska det. Så nå er alt klart for såing. Må vente litt til da........... Det kommer nok til å være gulrota mi en stund, en koselig jobb som jeg ser fram til. Fikk ikke lest noe da, hadde ikke lyst i det hele tatt. La meg i badekaret i stedet. :roll:

Det ble Peppes-middag i går, med DVD til. Pianisten, en kjempefin film og en bra historie. Og heldigvis ikke så "Hollywoodsk", fordrar ikke at de alltid skal smøre så tjukt på. Lavmælt, men allikevel så virkningsfullt. En velfortjent Oscarvinner fra i fjor.

Moro med film egentlig, kobler veldig av med det.

Men nå: nyheter hvis det er noen og så rett i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt glad for at jeg ikke har så mye å gjøre :)

Du må slappe av litt! :)

Hehe

He he kan du si ja, Druscilla. Det ser nok litt verre ut enn det er.

Foreløpig er det som en vanlig uke, med to korøvelser og jobb.

I dag hadde vi første ekstraøvelse, gikk ganske bra synes jeg. Etterpå var jeg nedom der hvor det andre koret har øvelse og var litt sosial. Vi har et stamsted hvor vi går og tar en pils etterpå. Så tok jeg med meg gubben og dro hjem. Slapper av med en tekopp, litt sår i halsen....... :-x

I morgen er det ikke synging, men desto mer å gjøre på jobb. Mulig det blir seint, får se.

Vi skal hvertfall få spist middag sammen i morgen. Vi har som regel pannekaker på onsdager. En vane vi begynte med for etpar år siden og som nå er godt innarbeida. Bare MÅ ha pannekaker på onsdag. Vi pleier å lage litt spicy fylll med masse løk og hvitløk og chili for at det skal være litt mer "mat". Og så detter vi stappmette om på sofaen etterpå........ :-)

Må huske: pappa har bursdag i morgen, må ringe og gratulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonyma - legger igjen en liten hilsen i den nye dagboka di :P

Stressebok hørtes veldig slitsomt ut. Må ikke slite deg ut nå! Lykke til med alle konserter og øvelser framover!!! Og alle innleveringer!!

hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonyma - legger igjen en liten hilsen i den nye dagboka di :P

Stressebok hørtes veldig slitsomt ut. Må ikke slite deg ut nå! Lykke til med alle konserter og øvelser framover!!! Og alle innleveringer!!

Takk skal du ha Hanni. Det skal nok gå bra med alt sammen.

Er forøvrig ferdig med en innlevering alt i dag og var på vei til å begynne med den neste. Skulle bare ta en liten pause og sveipe innom KG. Da kom gubben inn med streng mine :fy: og sa at det der så ikke ut som skolearbeid. Og det hadde han jo rett i. :oops:

Han driver og steker pannekaker nå, tenkte at jeg kunne skrive bittelitt mens han er opptatt. Vi har PC'ene ved siden av hverandre og han trenger jo ikke se hva jeg skriver. Ikke det at han snoker eller er spesielt interessert, men allikevel..... Han vet jo at jeg holder til her.

I morgen har vi vært sammen i :hjerte: 7 :hjerte: år! Det er ganske lenge det. Vi har kjent hverandre enda lenger, over 14 år. Vi var lenge opptatt på hver vår kant og så hadde vi ikke noe kontakt på mange år, men da vi traff hverandre igjen :hjerter: ble det fortgang i sakene. Han var student på siste semester og jeg var akkurat ferdig med hovedfag.

I begynnelsen bodde vi i hver vår lille leilighet 5 minutter fra hverandre, så flytta vi inn i en større leilighet sammen etter nesten 2 år. Så for tre år siden hoppa vi i det og kjøpte leilighet sammen. Trives veldig godt her og trives godt sammen vi to.

Er veldig opptatte med jobb og fritidsaktiviteter begge to, men det gjør liksom ikke noe at vi ikke kommer hjem til fast tid og middag hver dag. De gangene vi er hjemme samtidig så koser vi oss med det.

Blir ikke noe særlig hjemmekos i morgen da, siden vi er borte begge to.

Og så har vi jo nå en annen dag som er like viktig å feire - bryllupsdagen.

Men NÅ er det øyeblikkelig pannekaker :sjarmor: Me like........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, for en dag :roll:

Var på tapas/øl på gammel arbeidsplass i går. Kjempeartig å treffe gamle kjente jeg ikke ser så ofte. Ble kanskje en øl mer enn jeg hadde tenkt :-? Men tapasen var deilig ja. Masse forskjellige ting som de hadde laget i stand. Var ganske mye hvitløk i nesten alt så jeg føler at jeg har passe deilig ånde i dag. Var ikke så seint hjemme, men dagen i dag ble trøtt ja.

Hadde endel å gjøre i dag sammen med en kollega og vi har nå sittet ved mikroskopet i 6 timer! Nok til å gjøre hvemsomhelst surrete i hodet. Så nå har jeg lyst å gå hjem. :wink:

Skal nok det snart.

Idag skal jeg hvertfall ikke ut og ølle. Skal synge i morgen og må jobbe med ukas siste innlevering som jeg ikke ble ferdig med på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:evil: Hate, hate SQL :evil:

Har nå sittet lenge med den ene innleveringen, får det ikke helt til. Har fått til mesteparten, men det er enda noen deloppgaver jeg ikke skjønner bæret av. Jeg leverte allikevel. Fristen var i dag og jeg har sikkert gjort nok til å få den godkjent. Sliter litt med dårlig lærebok og dårlige leksjoner. Dette er fjernstudium over internett og man blir helt avhengig av gode læringsmidler når man sitter sånn alene. Det går endel på news, men ikke alt kan løses på den måten. Jeg har tatt noen fag nå og dette har vært det dårligste hittil når det gjelder leksjoner, de andre har faktisk vært veldig bra.

Men, men. Det er typisk meg også da å vente til det siste med å gjøre meg ferdig. Den neste innleveringa skal jeg prøve å få begynt på i helga hvertfall. :fy:

Jeg har jo fått tid til noe annet i dag også. Etter at jeg dro fra jobben var jeg innom og tok litt sol, handla litt og henta en pakke på posten. Mere RAM til PC'n min. Det trenger den virkelig. Så da blir det litt skruing i helga.

:husarbeid:

Jeg har også hatt husmorhalvtimen, skifta på senga, rengjort litt på soverommet og i gangen, rydda vekk aviser og papir og fyrt opp endel av det i kaminen. Og så har jeg sett Nytt på Nytt. Liker å se på det om jeg er hjemme på en fredag. Gubben er ute og øller. Jeg er det ikke, både fordi jeg er litt trøtt fra i går og fordi vi skal synge i morgen og da orker jeg ikke være sliten.

Det eneste jeg da har forsømt i dag er halsen min. Forkjølelsen er ikke HELT borte ennå og litt vitaminer og varm te må man få i seg. Men jeg tror ikke jeg blir oppe noe særlig lenger nå. Må sove litt.

(Jeg hater egentlig ikke SQL da, det er nok et nyttig verktøy, når man først kan det...............)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en laaaaang dag :Gjesp:

Har vært og sunget på Borgerlig Navnefest. Det gjør vi fire helger i året og har gjort det i "alle" år. Det har jo blitt litt rutine etterhvert. Men det er noe slitsomt med masse små barn som hyler og sutrer og løper rundt. Man får hvertfall ikke lyst på barn da :wink:

Skal synge to økter i morgen også, men da er vi litt tidligere ferdig.

På den annen side så er dager som i dag "fridager". Trenger ikke tenke på å rekke noe annet, hverken hjemme eller handling eller jobb. Når vi kommer hjem er vi så slitne at det er helt OK å sløve på sofaen. Fikk sett en film i dag også, League of extraordinary gentlemen. Litt merkelig, men artig om du kjenner bakgrunnen til de forskjellige karakterene.

Fikk bladet mitt i posten i dag også. :hoppe::hoppe: Abonnerer på New Woman Magazine, synes det er veldig bra. Norske "dameblader" blir for kjedelige og tannløse synes jeg. Og altfor familie-og-barn-kvinne orientert. NW er mer sprekt og nesten kjemisk fri for barn og familieting. Og når det kommer i posten, da koser jeg meg. Kan bruke flere dager og lese litt nå og da. Deilig.

Tror det blir en tidlig kveld i kveld. Har ingen planer om å gjøre skolearbeid eller noe annet, det får bli i morgen :wink: Skal uansett ganske tidlig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ble det noe skolearbeid? Neeeeeidaaa. :oops: Har akkurat lasta ned de neste leksjonene for å ha å lese i morgen mellom jobb og kor, that's it.

Monterte ny RAM-brikke i PC'n i går så nå går i hvertfall alt mye kjappere, merker ganske stor forskjell. Neste gang vi bestiller noe komponenter må jeg ha meg en ny prosessorvifte. Den jeg har nå er et skikkelig treskeverk. Det høres ut som det er noe galt med PC'n, men det er heldigvis ikke det.

Har sunget i dag, var ganske sliten så jeg sovna på sofan da jeg kom hjem. Så lagde vi litt mat og så på film. Ser at det har blitt endel film denne uka :-? Byttelånte Pirates of the Caribbean. Jeg har sett den før, men gubben har ikke. Artig underholdning. Og noe(n) å se på selvfølgelig :sjarmor:

Nå har jeg hatt dagboka en uke, hvordan har det gått? Jo, jeg glemmer litt at jeg skal skrive her, må minne meg selv på det. Det er jo ikke så mye som skal til, bare noen linjer holder egentlig. Det blir lett til at jeg skriver seint på kvelden, på jobb har jeg hverken tid (eller strengt tatt anledning) og om ettermiddagene er jeg som regel ikke hjemme. Ser at stressnivået ikke er så verst allikevel. Jeg har god oversikt over ting jeg må gjøre/rekke og får tid til alt.

Hva skjer kommende uke:

Korøvelse mandag og tirsdag, bare ett kor denne uka også, ny ekstraøvelse i forbindelse med tur.

Neste helg går meg til seminarer med det ene koret, både for konsert og turstoff.

MÅ huske å prøve å få tak i en bedriftskunde for koret. Har jo selvfølgelig rota bort adressen :roll:

Må også få snakka/maila med dirigenten for det andre koret ang noe omorganisering på gruppesynging.

Jobb som vanlig, ikke spesielt mye planlagt denne uka. Egentlig litt godt for da kan jeg gå i normal tid, trenger ikke å jobbe seint. Vet jeg må ha et møte med sjefen og da blir det vel lagt noen planer.

Ellers ikke noe spesielt.

NÅ:

Finne fram noter + div til i morgen, legge ved leksjonene også.

Sjekke at jeg har det jeg trenger til lunsj i morgen.

Ta en god kopp te

Klemme litt på gubben :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varm te er godt, for halsen også. :P

Kom nettopp hjem fra korøvelse. Gikk vel sånn passe det. Bortsett fra at det er etpar folk som irriterer meg noe grenseløst, maser og maser selv om jeg har sagt ganske tydelig i fra at jeg ikke har noe med det å gjøre. :sur: :sur: Merker at jeg var irritert da jeg kom hjem også. Orka ikke småprat fra gubben. Dakar! Han hadde jo ikke gjort noe galt. Får klemme ham litt ekstra etterpå. :klem:

Jeg har vært ganske sliten i dag, noen søndager får jeg ikke sove før langt på natt og blir fryktelig trøtt på dagen. Hadde egentlig tenkt å skrive en innlevering i kveld, men tror jeg dropper det. Har fått lest noe mellom jobb og kor i dag som planlagt. Rakk også å hente en pakke på posten og ta sol. Jeg føler meg alltid litt mer vel når jeg får litt farge på kroppen, for ikke snakke om en liten sløvestund i varmen.

Jobben i dag ble bare kaos. Jeg hadde egentlig litt endel å gjøre, men alle planene mine gikk i vasken. Vi ble sittende mye lenger på ukesmøte enn vi pleier og jeg ble forsinka med det meste. Fin start på uka, NOT :roll: Jeg har en noe fleksibel ukeplan, men innimellom er det litt for mange ting som forskyves og lager rot.

Nå er jeg uten PC også, leverte den til IT-seksjonen for reinstallering. Den har vært ordentlig slitsom å jobbe med i det siste. Jeg ønsker meg egentlig en ny, men det får jeg nok ikke så lenge vi kan få den gamle til å surre og gå. Får håpe de får skikk på den.

Håper også at morgendagen blir litt bedre enn i dag. Skal legge meg snart. og forhåpentligvis sove godt. Skal være beinhard på jobb og ikke rote meg inn i div diskusjoner som tar tid. Fint å diskutere prosjekt og sånn, men det går utover det jeg rent praktisk får gjort. Har heldigvis ikke noe møte i morgen. Og kanskje får jeg igjen PC'n min :P (det er lov å drømme........)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg i hvertfall kommet meg tidlig på jobb og fått gjort litt. Det var ganske greit å få unna saker og ting og komme ajour. Har endel i morgen også, men det er ikke så ille. Jeg er fortsatt PC-løs.

Jobbet litt overtid i dag og gikk en tur rundt kvartalene før korøvelsen. Deilig. Det er forholdsvis mildt selv såpass seint og fuglene sang. Sånt gjør godt. Lysere er det også blitt.

Til helgen skal vi øve med dirigenten vi skal ha på tur. Han kommer hit bare for en dag og skal øve med oss. De fleste av oss trodde at han var en middelaldrende mann (de fleste dirigenter er jo litt "voksne") ut fra at han har vært med på så mye, men han er faktisk født i 1971! Det kan bli spennende :wink:

Men nå er jeg veldig trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en bra dag på jobb :P Men det er hele tiden småting som burde vært gjort, tenkt gjennom, ordnet, diskutert og når jeg har mye praktisk å gjøre så må jeg prioritere det. Som regel kan ikke et forsøk legges bort uten videre og tas opp igjen i morgen. Derfor ligger det endel saker i bakgrunnen og lurer.

Fikk tilbud om kurs i stressmestring på jobb i dag, det passa jo bra :oops: Det var et tilbud til hele arbeidsplassen, ikke bare til meg da. Tror jeg skal melde meg på. Det var ikke før i april heller.

Ooops, der kom gubben og sa at pannekakene er klare. Må gå...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<--------- Se så fin jeg ble!! :P:P

Har farga og stripa håret i dag. Det trengtes, det er vel ca to måneder siden jeg var hos frisøren og friska på fargen. Hadde laaaaaaang ettervekst. Håret mitt vokser "som gresset bak do" som en bekjent sa til meg nylig. Dessuten var det veldig mye grått i den etteveksten. Skjønner ikke hvor det kan komme fra :roll:

Kjøpte den nye duo-pack med farge og striper fra L'oreal. Jeg har prøvd masse ulike hårfarger før, har farga håret mitt masse på egenhånd. Og det ble bra, må bare være nøye med den stripegugga. Det ble litt rødere enn den fargen jeg vanligvis bruker, men pyttsann.

I går fikk jeg skrevet og levert en innlevering og en til var ferdig i dag. Føler at jeg ligger litt på forskudd og det er BRA! Skal prøve å få levert en til i morgen. Blir vel neppe noe øl på meg i morgen, skal synge tidlig på lørdag, med ny dirigent og da kan man vel ikke være sliten eller hungover :wink: Kan kose meg alene hjemme og jeg. Gubben skal sikkert ut en liten tur, han pleier det. Søndagen går også med til synging, så da er hele helga booka opp. Jaja, kanskje jeg får middag når jeg kommer hjem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, så lang tid tok det før jeg hoppa over en dag, og nesten glemte det i dag også.

Denne helga ble ikke helt som planlagt. Vi fikk beskjed på fredag at den andre dirigenten ikke kunne komme i det hele tatt, så det ble en kortere øvelse i dag. Det passa egentlig bra, vi trengte litt øving, men det ble ikke hele dagen. Ulempen er jo at vi ikke får øvd med ham før vi kommer dit ned :-? Det kan bli litt skummelt, men det får bare gå. Vi skal øve i morgen også, men det er til konserten vi skal ha siste helga i mars.

I stedet for å være hjemme i går kveld og lade opp til i dag og få gjort masse, så gikk jeg ut og tok etpar pils i går :P Sammen med gubben og en kamerat, hans nye dame og etpar til. Det var egentlig litt deilig, jeg tror jeg trengte de pilsene. Var ganske sliten.

Denne uka har ikke vært så verst på jobb, normal arbeidsmengde. Har fått gjort unna mye. Fikk også planlagt endel for neste uke både av forsøk og av folk som kommer som jeg må snakke med. Den ene er en leverandør som jeg tenkte jeg skulle få til å gi meg noen prøver på saker og ting. De andre er fra en annen tilsvarende institusjon, de vil se og lære litt av det jeg driver med. Skal vise dem litt rundt.

Det verste denne uka er at jeg føler meg hakka på av en av kollegene mine, ei litt eldre dame. Som har vært der i "alle år", som ikke egentlig liker å ha kvinnelig sjef (som vi har), som synes hun kan bestemme hvordan allting skal gjøres og sjefe over alle oss andre. :evil: Mulig det var tilfeldig, men denne uka fikk jeg min dose med småkjefting og syt for filleting. Vedder på at endel av de tingene vi var uenige om kommer opp på mandagmøtet. Jeg vet jeg har støtte hos de andre kollegene, de har hatt like mye problemer med henne innimellom.

NÅ har jeg akkurat satt en paibunn i ovnen, fant ut at det var så lenge siden vi hadde hatt det. Skal bli deilig. :P:P

PS: Det er lov for andre å skrive her også, det trenger ikke BARE handle om meg og min travle hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det gått opp og ned ja.

På øvelse i dag ble jeg akutt fryktelig lei alt som har med synging, verket, kor og fanden og hans oldemor....... :evil: :evil: Var helt tom i hodet og ville bare gå hjem, men det kunne jeg jo ikke. Desto deiligere å slutte av litt før og dra hjem.

Så jeg heiv meg over minidrivhuset og frøpakkene og fikk sådd. :P Mest krydderplanter og så plantet jeg en avokadostein. Ser fram til lysere tider når vi kan sette plantene ut på verandaen. Gubben skal så chilifrø litt seinere. Blomster i verandakassen, bønner og plukksalat sås direkte og tomatplanter kjøper vi (de er mye bedre enn selvsådd). Nå står drivhuset under plantelyset i den fine hylla jeg skrudde sammen.

Ble Peppes-middag i dag gitt. Gubben valgte det. Helt greit for meg. Helt greit å sløve litt på sofaen og fyre i kaminen også. Ikke for at det var så kaldt, mest for kosen.

:husarbeid: Hadde husmorhalvtimen i går og fikk rydda unna endel papir til resirk, tømt aske fra kaminen og feid over gulvene. Gubben tok oppvasken og vaska noe klær. Så nå er det ikke så verst. Var innom og tok sol og fikk handla litt. Kjøpte også blomster og satte i stua.

Siden det er søndag, her er lista for kommende uke:

Korøvelse begge kor.

Må få vaska endel klær i løpet av uka, jeg er nesten ikke er hjemme den siste uka før jeg drar. Må jo ha noe å pakke i kofferten.

Vanlig jobbeuke, får to besøk :P , tirsdag og torsdag.

Møte jentene :sminkedokke: :sminkedokke: :sminkedokke: :sminkedokke: i puben på fredag :smoke: Det blir ingen :perebrus: på meg for jeg skal synge på lørdag (sånn til en avveksling :roll: ) Men jeg tåler en pubtur uten.

I går kveld var jeg på nattkonsert, to kor som satte opp det samme verket som vi skal synge på tur. Veldig annerledes tolkning enn vi hadde sist vi satte det opp, hvordan det blir på tur vet vi jo ikke ennå. Tror nok vi er hakket bedre, spesielt uttrykksmessig. Litt spesielt med den kirken de har konserter i, den er ganske utsmykket, litt utenom det vanlige. Den er fra 1896 og et av mine oldeforeldrepar giftet seg der i 1898, da den var nesten ny. Så vidt jeg vet har den ikke forandret seg særlig siden det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååååååååå, sliten i halsen. Vi ble kjørt hardt i dag, finpuss og terping. Det går i hvertfall framover da. Turplanene spikres mer og mer også, jeg gleder meg veldig til å fra på tur, selv om det blir slitsomt. Programmet er tett og vi skal ha mye prøver før konserten. Litt sosialt blir det også tid til og kjenner jeg oss rett kan det bli seine kvelder :sjarmor:

Ellers begynner det å tette seg til nå. Denne uka har jeg bare onsdag kveld som ikke er opptatt med noe spes. Får prøve å være litt sturkturert da, samt få slappa litt av. Nok søvn er viktig merker jeg, orker mye mer når jeg er "uthvilt" (:eeeh: det skjer jo aldri). Fra helga og fram til jeg kommer hjem skal jeg synge hver dag så tida i mellom jobb, kor og alt det andre må brukes fornuftig.

Vet ikke hvor mye jeg får gjort med skolearbeidet, er i gang med en innlevering nå og har en til denne uka. Så kanskje jeg bør sende en mail til veileder og si at jeg blir borte litt, men at jeg kommer til å levere seinere. Vi skal også begynne med prosjektarbeid i gruppe snart. Gudene veit når jeg skal få det til. :klø:

Æsj, nok negativt for i dag. Nå skal jeg lage meg en stor kopp te med honning og benke meg i sofaen for i dag kommer det nye episoder av SATC!!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det seint ja..... Var på korøvelse, har jo droppa det koret etpar uker så det var litt OK å få med seg nå. Gikk ut og tok etpar pils etterpå og ble sittende og skravle.

Seminaret på søndag med det koret er avlyst, vi trengte visst bare å øve på lørdag. Det samme er øving neste onsdag, Vi skal ha konsert på torsdag og tar alle prøver da. Så da ble det hele TO "fri"-dager. :sjarmor: Det var ikke verst. Det letter litt. Da går det kanskje an å gjøre noe morsomt på lørdag kveld :wink:

Men nå må jeg gå på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppnådd i dag:

Gjort masse på jobb :P Har igjen masse småting som stadig utsettes pga ting som haster eller er viktigere :evil:

Skrevet ferdig en innlevering :P Ikke begynt på den som må være inne innen fredag :evil:

Spist pannekaker :P Blitt stappmett :Nikke:

Skrevet mail til en hyggelig venn :P Glemmer nesten å skrive i dagboka :oops:

Må gjøre:

Lage plan for jobben den siste uka, skal prøve å få gjort endel av de småtingene, får ikke satt i gang noen store prosjekter allikevel.

Skrive den siste innleveringen, skal begynne å lese i dag og så får jeg skrive i morgen eller fredag.

Skrive mail til veileder, forklare at jeg blir borte og at jeg må levere innleveringene senere.

Ordne med klær og sånt jeg skal ha med på tur, bør være klart i løpet av helga.

En god plan :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whee, friminutt. Har akkurat levert en innlevering, og da føles det litt som friminutt. Skjønte ærlig talt ikke noe særlig av den leksjonen, men likevel :sjarmor:

Har fått gjort masse på jobb i dag, lite praktisk, men mye ordne-opp-i-ting. Fikk besøk av to fra en annen institusjon som vi samarbeider med. De var interessert i det jeg driver med og jeg skal gjøre noe saker for dem. De skal også begynne med noe liknende som det jeg driver med så de kom også for å se hvordan jeg har innretta meg og hva slags utstyr etc jeg bruker ( :tunge1: litt vanskelig å fortelle uten å skrive direkte hva jeg gjør da...)

Må planlegge på jobb i morgen, har bare én arbeidsuke før jeg reiser, får ikke satt i gang med noe store greier, men kan benytte tida til småting som jeg har skjøvet til side. Deilig det.

Har skrevet en liten liste i filofaxen min med ting utenom jobb som må ordnes før jeg drar. Den er ikke så lang men det er viktige ting. Jeg er egentlig ikke noe listemenneske, men noen ganger er det greit å ikke ha alt i hodet :-? Skal ta en titt på den etterpå og se om det er noe jeg kan ordne i morgen.

Det ble dessverre ikke noe jentetreff i morgen :cry: Litt leit for vi ser hverandre ikke så ofte alle samlet. Men vi får ta det igjen en annen gang. Jeg kunne uansett ikke ha tatt en :perebrus: for jeg skal tidlig opp på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...