Gå til innhold

Hvilken popstjerne er du?


simsalabim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Hahahahaha!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

:klø: Jaha.. ( selv med svar som at jeg ikke tror på noen gud.. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Björk!

Nyskapende, sær og avantgardistisk. Gjennomført i alt fra musikk, opptreden, klesdrakt og oppførsel. Du kan være hissig og uberegnelig, men det kjennetegner vel det kunstneriske lynnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble Madonna!

:digge:

Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer Lopez...

Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Britney Spears! Hardtarbeidende, utfordrende, gudfryktig og mange gutters drøm. Noen vil også si vulgær og dobbeltmoralsk. Men det er de som ikke liker deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Du er Britney Spears! Hardtarbeidende, utfordrende, gudfryktig og mange gutters drøm. Noen vil også si vulgær og dobbeltmoralsk. Men det er de som ikke liker deg!

Den der hadde eg ikkje venta.... :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare lille meg...
Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

:klø: Jaha.. ( selv med svar som at jeg ikke tror på noen gud.. )

Samme her.... Merkelig.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva, som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kveldsvisitt

Du er Madonna! Popbransjens gudmor, ikke redd for å fornye deg og utfordre. Nå også med familien høyt prioritert. Onde tunger hinter om at du også er glad i makt og kontroll, men det får alle driftige damer høre.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Lauren Hill! En kuul og funky diva' date= som setter Gud og familien i høysetet. En seriøs og begavet artist med mange meninger og stor integritet.

:enig_animasjon:

Jeg og! He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er Jennifer Lopez! Vakker og sensuell, vet å føre deg og forføre. Går ikke av veien for å vise frem andre fortrinn enn sangtalentet. Dansestegene er kanskje viktigere enn stemmeprakten, men de er til gjengjeld solide!

hmm.... jaja... hadde jeg sett sånn ut kunne jeg jo vært fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...