Gå til innhold

Jeg er overfladisk! - HJELP

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du tror oppriktig at om du møter en mann du synes er svært pen med vakker og sexy kropp, så kan alle problemer relatert til personlighetstrekk, manglende felles interesser og seksuelle problemer løses? Bare penheten er på plass, liksom?

Det er da nok av mennesker som lever i slike forhold. Ikke virker de spesielt ulykkelige heller. Om andre ikke forstår at dette fungerer så virker det tilsynelatende å fungere virkelig bra for andre. Om folk vil ha forhold basert på alt annet en følelser så vær så god, det er ikke mitt problem. Synes TS skal erkjenne sine dominerende behov og innrette livet sitt deretter.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Så kommer den typiske KG-kommentaren/spørsmålet fra meg denne gangen;

Du er kanskje ikke så fryktelig gammel ?

Det kan høres ut som du er mest på jakt etter en fyr som er fin til å vise frem, og ikke trenger ha noe dybde.

- det er bare den umiddelbare oppfatning jeg får, og den kan jo utmerket godt være feil....

Jeg blir litt skremt over uttalelser som at så lenge innpakningspapiret (utseende) er helt perfekt så kan softewaren (tanker, stil, interesser, personligheten hans) endres av deg i ettertid :sukk:

Edit: Trykkfeil

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Det er da nok av mennesker som lever i slike forhold. Ikke virker de spesielt ulykkelige heller. Om andre ikke forstår at dette fungerer så virker det tilsynelatende å fungere virkelig bra for andre. Om folk vil ha forhold basert på alt annet en følelser så vær så god, det er ikke mitt problem. Synes TS skal erkjenne sine dominerende behov og innrette livet sitt deretter.

Problemet er ikke om TS ønsker å leve i et forhold uten følelser bare mannen er pen nok. Problemet er at det later til at TS tror at bare mannen er pen nok, så vil alle andre problemer løse seg av seg selv.

Et annet spørsmål er jo hva TS skal gjøre når den pene mannen hun finner etterhvert blir eldre, mister hår og får litt pondus.

Endret av Tabris
Skrevet

Så kommer den typiske KG-kommentaren/spørsmålet fra meg denne gangen;

Du er kanskje ikke så fryktelig gammel ?

Det kan høres ut som du er mest på jakt etter en fyr som er fin til å vise frem, og ikke trenger ha noe dybde.

- det er bare den umiddelbare oppfatning jeg får, og den kan jo utmerket godt være feil....

Jeg blir litt skremt over uttalelser som at så lenge innpakningspapiret (utseende) er helt perfekt så kan softewaren (tanker, stil, interesser, personligheten hans) endres av deg i ettertid :sukk:

Edit: Trykkfeil

Hehe nei er ikke det. 18. har det noe å si egentlig?

Det... kan godt være det ja, når jeg tenker meg om. Den forrige gutten jeg hadde med hjem var jeg såå stolt av, fordi GUD hvor kjekk og deilig han var! Snakekr fortsatt med ham med tror han ikke er interessert i meg på den måten, iallfall ikke foreløpig. hvis jeg blir litt finere så vil han kanskje ha meg :-)

Ok, det var nok veldig dumt sagt av meg. Jeg er smart nok til å forstå at det ikke alltid er sant, men jeg står fortsatt fast på at et pent ytre vil gjøre meg mye mer motivert til å gå videre og ha sex med ham

Anonym poster: bec17322608185e149f831bef53f6d96

Skrevet

Også vil jeg bare si tusen takk for alle dere som svarer meg, selv om jeg høres vedig fjortis og umoden ut, så er det utrolig viktig for meg å ha et sted å lufte de ekte tankene mine, og få ærlig tilbakemelding/kritikk,

tror det hjelper mye. Tusen takk. Nå la oss fortsette :D

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det... kan godt være det ja, når jeg tenker meg om. Den forrige gutten jeg hadde med hjem var jeg såå stolt av, fordi GUD hvor kjekk og deilig han var! Snakekr fortsatt med ham med tror han ikke er interessert i meg på den måten, iallfall ikke foreløpig. hvis jeg blir litt finere så vil han kanskje ha meg :-)

Ok, det var nok veldig dumt sagt av meg. Jeg er smart nok til å forstå at det ikke alltid er sant, men jeg står fortsatt fast på at et pent ytre vil gjøre meg mye mer motivert til å gå videre og ha sex med ham

Takk for at du svarte :)

Du har helt rett i at alderen din ikke betyr så mye, men den hjelper meg med å forstå deg litt bedre :)

Tro meg når jeg sier at den dagen du opplever en gjensidig forelskelse så glemmer du alt om det perfekte utseende, for da har han som elsker deg det utseende som i dine øyne er perfekt (og venninnene dine vil nok ikke være like enige alle sammen i at han er det peneste mennesket på denne jord).

Å elske med (ha sex med) et menneske du elsker og som elsker deg, er rent sagt en gudegave :rodmer:

• Liker 4
Gjest Summers
Skrevet (endret)

WTF!

Endret av Summers
  • Liker 1
Skrevet

Problemet er ikke om TS ønsker å leve i et forhold uten følelser bare mannen er pen nok. Problemet er at det later til at TS tror at bare mannen er pen nok, så vil alle andre problemer løse seg av seg selv.

Et annet spørsmål er jo hva TS skal gjøre når den pene mannen hun finner etterhvert blir eldre, mister hår og får litt pondus.

Bytte ham ut selvfølgelig. Det er jo på mote i Norge i dag. Alt kan byttes ut og pusses opp.

• Liker 1
Skrevet

Er mannen for pen så blir det ikke annet enn problemer. Det er nok nærmere virkeligheten.

Skrevet

Du må virkelig gå inn i deg selv å finne feilen. Enten er du 14 eller bare dum, ikke vet jeg. "Jeg må ha en kjekk fyr så sexen blir bra"? Har du i det hele tatt hatt sex før? Hvor kommer dette synet ditt fra? Du kan jo ikke ha det bra med deg selv, så da må du finne den som er perfekt for å veie opp og vise verden hvor pen du er som fikk en så kjekk mann. Du sier du aldri har hatt kjæreste før, nei tuller du, jeg lurer på hvorfor. Tviler på noen over 20 finner personligheten din så fantastisk uansett hvordan du ser ut.

Er kjemien på plass så blir en mann kjekk med en gang, i mine øyne.

Er en mann kjekk, men 0 kjemi så er det hadet for min del.

Jeg har opplevd begge deler, å med mr kjekk så klarte jeg ikke å ligge med han en gang fordi det var 0 kjemi å han var stokk dum Som noen over sier, det er lett å finne utseende, vanskeligerer å finne personligheten.

Skrevet

Hei ts. Ja, du høres veldig overfladisk ut, men mener du virkelig at en gutt må ha 100% perfekt utseende, eller mener du mer at han må være pen nok for at du skal synes han er tiltrekkendes?

De fleste vil nok ha en partner de synes er attraktiv, men det betyr ikke at de jakter på undertøysmodeller alle sammen. Jeg vil jo også føle meg tiltrukket av den jeg blir sammen med, men jeg krever ikke et 100% plettfritt utseende, gutten kan godt ha litt pondus, tynt hår osv uten at det betyr noe, så lenge jeg føler meg tiltrukket. Og om man blir forelsket i en person så blir man også seksuelt tiltrukket av den personen, uansett om han/hun "bare" er gjennomsnittelig.

Jeg husker min x, da jeg møtte han de første gangene så var han helt "ok" utseendemessig, jeg hadde nok ikke snudd meg etter ham på gata, men så ble jeg forelsket og da ble han plutselig verdens peneste, i mine øyne. Da jeg våknet opp om morningene så kunne jeg bare ligge i senga å betrakte ham når han sov fordi jeg syns han var så pen. Etter hvert begynte han å klage over at han hadde lagt på seg og hadde fått litt kommentarer her og der, men jeg hadde ikke registrert noen ting, han var fremdeles den peneste mannen i mine øyne.

Det jeg vil frem til er at utseendet betyr veldig lite når man er forelsket og har følelser for en person, kjærligheten gjør oss uansett blind. Er det da ikke best å forelske seg i en bra kar med flott personlighet, som behandler deg bra og verdsetter deg for den du er, isteden for å rote rundt med fyrer som ikke har så veldig mange gode kvaliteter utenom et flott utseende?

Skrevet

Hva er pondus forno???

Skrevet

Say No More!

Mysteriet er oppklart! Værsågod neste!.....

Anonym poster: 85b930bc076b05bd2c1311ba262d2899

• Liker 1
Skrevet

Say No More!

hææææ? :(

Skrevet

Say No More!

hahaha THIS!

Skrevet

hææææ? :(

Tror at de syns at du er barnslig :P

Syns ikke at du gjør mye for å hjelpe saken her, vi skriver :det er ikke lurt fordi blablablala masse argumenter, og din svar tilbake er : JOooo,men jeg mååå ha en med fin ansikt!!!!

Ja,vi skjønner at du MÅÅÅÅ ha en med fiiiin ansikt,men DU laget denne tråden fordi DU ville forandre deg,så ta imot rådene !

Jeg tror egentlig at det beste du kan gjøre(selv om det høres dumt ut) er å kaste deg ut i det. Bare da får du erfart den virkelige verden og da kommer du til å lære hvor viktig personligheten er og at utseende er en bagatelle .

Anonym poster: b20d012b008f49075c7ad505ffcbef72

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...