Gå til innhold

Jeg er overfladisk! - HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en ting jeg vet om meg selv nå, så er det at jeg er overfladisk.

Ja, jeg innrømmer det faktisk.

Alle guttene jeg har datet hittil har jeg kuttet kontakt med, fordi jeg finner dem ikke tiltrekkende (nok). Selv om kjemien har vært bra.

Det er noen som sier at jeg er kjempedum som bryr meg så mye om utseende.

Sist date hadde jg det veldig koselig med, likte den fysiske kontakten med ham men syns bare ikke han har noe pent ansikt :( så tror ikke jeg vil ta det videre med ham...

Jeg kunne fint vært sammen med en fyr så lenge han var kjekk, fordi da kan alt annet jobbes med senere :-)

FADER, hva er det med meg...

Kommer til å være evig singel om jeg fortsetter slik (?)

Anonym poster: bec17322608185e149f831bef53f6d96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annet jobbes med senere? Man kan ikke forandre mennesker!

Jeg tror at til syvende og sist så er dette kun din feil. Det at du har bra kjemi med noen burde være nok til å finne dem tiltrekkende,men jeg lurer på om du gjør det fordi det er viktig for deg at han er perfekt utseendesmessig eller fordi det er viktig for deg hva andre kommer til å si?

Etter dårlig forhold innså jeg at personlighet er alt...Har du vært i dårlig forhold og ikke innsett dette, så er det fryktelig rart og du har mye å jobbe med,men hvis de ikke er tilfelle så har du kanskje hatt det litt for godt? altså ,alltid hatt good guys?

Videre så lurer jeg på om du kunne forklare hvorfor 100% perfekt utseende er viktig?

For det høres litt ut som om du egentlig bare finner på unnskyldninger for å være singel..,,

Du viser interesse for en gutt,men så angrer du fordi han ikke er perfekt utseendsmesig,men dette visste du vel til å starte med uansett, så hvorfor gikk du ut med han da?

• Liker 3
Skrevet

Kommer til å være evig singel om jeg fortsetter slik (?)

Nja... Er du deilig nok kan du nok golddigge deg inn et forhold.

• Liker 1
Skrevet

This! En som ofte er gretten kan ikke på magisk vis omgjøres til å bli en solstråle. En med med annerledes humor enn deg kan ikke læres opp til å synes at dine vitser er hysterisk morsomme. En som ikke prater mye kan ikke bare omgjøres til å bli mer pratsom, osv.

Personlighet og kjemi legger grunnmuren for et langt og godt forhold. En gang forfaller utseende, og da må man ha noe å gjøre sammen og noe å snakke om.

• Liker 11
Skrevet

Personlighet og kjemi legger grunnmuren for et langt og godt forhold. En gang forfaller utseende, og da må man ha noe å gjøre sammen og noe å snakke om.

Helt enig!

Men det jeg lurer på er om TS finner alle kjekke menn tiltrukkende og bra nok til en eventuelt partner. At personlighet ikke har noe å si så lenge man har et bra utseende. Hva med sosial status, kan det veie opp for et mindre bra utseende. Altså at han har god jobb, god økonomi, er kjendiss etc?

Gjest Summers
Skrevet

Du burde i hvertfall effektivisere datingen din ved å bare date pene gutter, om de ikke vil date deg eller dere ikke klikker så får du heller velge om du vil ned et hakk på penhetsskalen eller om du vil være singel.

• Liker 2
Skrevet

Du burde i hvertfall effektivisere datingen din ved å bare date pene gutter, om de ikke vil date deg eller dere ikke klikker så får du heller velge om du vil ned et hakk på penhetsskalen eller om du vil være singel.

Veldig godt råd faktisk! Hvorfor kaste bort tid på menn du aldri kan falle for? Nå har du prøvd å date mindre pene menn og det fungerer ikke for deg. Sånn er det bare :)

Skrevet

Jeg kunne fint vært sammen med en fyr så lenge han var kjekk, fordi da kan alt annet jobbes med senere :-)

Helt uenig i det du sier der. Si at han ser ut som Brad Pitt, men slår deg helseløs fordi du ikke har middagen klar til han kommer hjem. Dette kan jo alltids "jobbes" med?

• Liker 2
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Med den innstillingen burde det da være lett å finne en kjæreste?

Løsningen er å bare date de du synes er kjekke, og så bli sammen med den første av dem som vil være sammen med deg.

Overfladiske mennesker er aldri evig single. Å finne en med "perfekt" utseende er barnemat i forhold til å finne en med "perfekt" personlighet.

Etter å ha vært sammen med en mann bare pga utseendet så vil du finne ut dette selv, så du trenger ikke bekymre deg for at du vil være overfladisk for alltid. Du vil komme deg over denne fasen og bli enda mer kresen og kravstor, som oss andre ;)

Skrevet

Enkelte mennesker (av begge kjønn) får forhåpentligvis hva de fortjener.

Skrevet (endret)

Nå må du tenke deg nøye om, jente.

Hvis du virkelig er ute etter et langvarig forhold så bør du se forbi utseende til en viss grad, men jeg har på følelsen at du ikke er det?

Endret av Petita
Skrevet

Jeg tror at til syvende og sist så er dette kun din feil. Det at du har bra kjemi med noen burde være nok til å finne dem tiltrekkende,men jeg lurer på om du gjør det fordi det er viktig for deg at han er perfekt utseendesmessig eller fordi det er viktig for deg hva andre kommer til å si?

Etter dårlig forhold innså jeg at personlighet er alt...Har du vært i dårlig forhold og ikke innsett dette, så er det fryktelig rart og du har mye å jobbe med,men hvis de ikke er tilfelle så har du kanskje hatt det litt for godt? altså ,alltid hatt good guys?

Videre så lurer jeg på om du kunne forklare hvorfor 100% perfekt utseende er viktig?

For det høres litt ut som om du egentlig bare finner på unnskyldninger for å være singel..,,

Du viser interesse for en gutt,men så angrer du fordi han ikke er perfekt utseendsmesig,men dette visste du vel til å starte med uansett, så hvorfor gikk du ut med han da?

Det er viktig for meg at jeg tenner virkelig tenner på han, så han må at least ha et pent ansikt.

Det er for min egen del, ja.

Jeg har aldri vært i et forhold, og jeg begynner å bli ganske desperat nå, så det viktigste for meg er at han er kjekk/deilig slik at sexen blir bra.

ikke 100%, for meg holder det nok med et pent ansikt. Men han må nå ikke være for feit heller. Det nok fordi jeg syns sexlivet er det viktigste og da hadde det vært greit å ha en jeg virkelig tenner på.

Det er faktisk 2 gutter jeg snakker med nå som er DRITKJEKKE, men tror vi foreløpig er på friendzone, og jeg tør ikke ta første steget til å spørre han ut, fordi jeg har som prinsipp at det alltid er mannfolka som gjør det. Come at me, haters

Fordi jeg i begynnelsen synes han var kjekk, går rundt og dagdrømmer og slikt, også på selve daten så er han ikke kjekk lenger -.- skikkelig kjipt det der.

Skrevet

Nja... Er du deilig nok kan du nok golddigge deg inn et forhold.

Hva betyr golddigge?

Skrevet

Jeg har aldri vært i et forhold, og jeg begynner å bli ganske desperat nå, så det viktigste for meg er at han er kjekk/deilig slik at sexen blir bra.

Ikke for å sprekke boblen din men hadde det bare vært så vel at sexen ble bra fordi partneren var pen hadde nok mange problemer vært løst.

• Liker 2
Skrevet

TS: Jeg lurer litt på hva du anser et forhold for å være, og hvorfor du selv ønsker å være i et. Er det fordi du ønsker å omgås noen med et pent ansikt hver dag? Er det fordi ønsker god sex med en pen mann ofte?

Har du noen tanker om hva et langvarig forhold er utover det?

• Liker 1
Skrevet

Ikke for å sprekke boblen din men hadde det bare vært så vel at sexen ble bra fordi partneren var pen hadde nok mange problemer vært løst.

Hehe ja jeg vet det egentlig. Men det vil jo hjelpe mye da! Bare å trene/øve mye i senga vettu!

Skrevet

Hva betyr golddigge?

Å inngå en relasjon med en vel-bemidlet mann uten å nære de dype følelsene for mannen. Han får sex, du får penger og bassenggutten.

Skrevet

Du tror oppriktig at om du møter en mann du synes er svært pen med vakker og sexy kropp, så kan alle problemer relatert til personlighetstrekk, manglende felles interesser og seksuelle problemer løses? Bare penheten er på plass, liksom?

• Liker 3
Skrevet

TS: Jeg lurer litt på hva du anser et forhold for å være, og hvorfor du selv ønsker å være i et. Er det fordi du ønsker å omgås noen med et pent ansikt hver dag? Er det fordi ønsker god sex med en pen mann ofte?

Har du noen tanker om hva et langvarig forhold er utover det?

Et forhold skal være at to personer elsker hverandre for dem de er, hjelper og støtter hverandre gjennom tykt og tynt og går sammen gjennom godt og vondt osv osv

Det siste du sa. Helt ærlig ønsker jeg god sex med en kjekk fyr. Men samtidig vil jeg være i et forhold med fyren, slik at jeg ikke blir sett på som tøs.... og følelsene kommer jo helt sikkert etterhvert, men ja, er nok sexen jeg bryr meg mest om nå

Skrevet

Et forhold skal være at to personer elsker hverandre for dem de er, hjelper og støtter hverandre gjennom tykt og tynt og går sammen gjennom godt og vondt osv osv

Hvor relevant tror du et pent utseende er for at en mann skal ha disse egenskapene?

Ellers høres det ut for meg som om du for tiden er mer interessert i uforpliktende sex med en pen mann enn et forhold. Ingenting galt med det i seg selv, men da bør du heller gå for det fremfor å gå inn i et forhold med de tanker du har nå.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...