Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp begynt å bruke smilelab for å bleke tennene. Noen anbefaler det hver dag, men siden jeg har merket litt isisng i tennene så venter jeg ihvertfall ei uke før jeg prøver igjen. Så faktisk litt resultat, (etter maaaange år med kaffe :kaffekopp::nigo: )

Har lyst til å høre deres erfaringer!

Snakker vi perlehvite rader eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt smilelab, men synes det var utrolig vondt (mtp ising), så jeg orket ikke å gjøre det mer enn en gang. Synes det ble et betydelig hvitere etter en behandling, da! :)

En venninne av meg som i utgangspunktet hadde ganske gule tenner, brukte Smilelab ca 1 gang i uken, og har nå et nydelig hvitt smil :) Så vil si det fungerer like bra å gjøre det ukentlig istedenfor daglig!

Skrevet

Jeg gjennomførte èn hel kur med Smilelab (hver dag i to uker tror jeg), men syns ikke tennene ble hvitere. Jeg så resultat rett etter jeg tok av stripsen, men et par timer senere var tennene likedan som før.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er styrken på disse?? I og med at de selges over disk i norge??

Anbefaler dere og bruke Crest whitestrips sine heller, mange som selger de på finn.no :D

Skrevet

Jeg har prøvd det, funket ikke. Så bittelitt forskjell rett etterpå, men det varte ikke lenge før tennene var som før. Spar heller pengene.

Skrevet

Jeg så ingen forskjell :/

• Liker 1
Gjest scorpius
Skrevet

Jeg har også fullført en behandlig med smilelab, men så ingen forskjell.

Skrevet

Jeg tar en strips rett før jeg skal noe. Å ta en hel kur er ikke vits for meg, jeg spiser så mye sjokolade og drikker brus og oboy. Men å ta en rett før noe funker kjempebra! Tennene ser så flotte og hvite ut, og det varer da i et par dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...