Gå til innhold

Smilelab erfaringer?

Anbefalte innlegg

Magica84

Nettopp begynt å bruke smilelab for å bleke tennene. Noen anbefaler det hver dag, men siden jeg har merket litt isisng i tennene så venter jeg ihvertfall ei uke før jeg prøver igjen. Så faktisk litt resultat, (etter maaaange år med kaffe :kaffekopp::nigo: )

Har lyst til å høre deres erfaringer!

Snakker vi perlehvite rader eller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

snøfrisk

Jeg har brukt smilelab, men synes det var utrolig vondt (mtp ising), så jeg orket ikke å gjøre det mer enn en gang. Synes det ble et betydelig hvitere etter en behandling, da! :)

En venninne av meg som i utgangspunktet hadde ganske gule tenner, brukte Smilelab ca 1 gang i uken, og har nå et nydelig hvitt smil :) Så vil si det fungerer like bra å gjøre det ukentlig istedenfor daglig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Månestråle**

Jeg gjennomførte èn hel kur med Smilelab (hver dag i to uker tror jeg), men syns ikke tennene ble hvitere. Jeg så resultat rett etter jeg tok av stripsen, men et par timer senere var tennene likedan som før.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lola83

Hvordan er styrken på disse?? I og med at de selges over disk i norge??

Anbefaler dere og bruke Crest whitestrips sine heller, mange som selger de på finn.no :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miaw

Jeg har prøvd det, funket ikke. Så bittelitt forskjell rett etterpå, men det varte ikke lenge før tennene var som før. Spar heller pengene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaxxy

Jeg tar en strips rett før jeg skal noe. Å ta en hel kur er ikke vits for meg, jeg spiser så mye sjokolade og drikker brus og oboy. Men å ta en rett før noe funker kjempebra! Tennene ser så flotte og hvite ut, og det varer da i et par dager

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...