Merenwen Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Noen som har erfaring med det? Det er veldig lenge siden jeg har hatt mensen(naturlig), og føler nå for å se hvordan syklusen min er og et hormonfritt liv. Men har en hektisk eksamensperiode foran meg, så vil ikke at hormonforandringer skal påvirke negativt på noen måte(humør, vekt osv.)
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2012 #2 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg lurer på det samme, så slenger meg på denne tråden. Er også spent på om jeg får mye kviser igjen, som har vært et problem i periodene jeg har sluttet tidligere. Håper noen kan svare oss! Anonym poster: 4796cb8c9b3eafb30d97f4cd39c5d323
Merenwen Skrevet 21. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg lurer på det samme, så slenger meg på denne tråden. Er også spent på om jeg får mye kviser igjen, som har vært et problem i periodene jeg har sluttet tidligere. Håper noen kan svare oss! Anonym poster: 4796cb8c9b3eafb30d97f4cd39c5d323 Ja, nå får det briste eller bære. Min siste pille ble tatt i går! (Venter spent på å se om jeg ender opp som et chubby kvisefylt hormonmonster )
magicpie Skrevet 21. oktober 2012 #4 Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har også tenkt til å slutte på pilla, etter dette brettet her! (bruker mercilon jeg da) Håper at syklusen holder seg regelmessig... Eller kan jeg forvente å plutselig få masse småblødninger og uregelmessig mens?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå