Gå til innhold

Hvitløksdressing på lasagne?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å bruke dressing på lasagne? Venninnen min gjør det, jeg er selv glad i hvitløksdressing, men er dette godt sammen med lasagne da?

Anonym poster: 7827d0ebc6305efddca1711df5bd2804

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres sinnsykt godt ut ;)

Skrevet

Det er jo bare helt nydelig, hånd i hanske!

Skrevet

Rømme er i hvert fall godt på :)

Skrevet

Godt det:) Men tror jeg foretrekker hvitløksbrød da:P

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville hatt dressingen på salaten og ikke rett på lasagnen, men ellers kan jeg ikke skjønne hva som er så galt med det?

• Liker 1
Gjest gjest17
Skrevet

Vi bruker ofte foccacia og hvitløksdressing til. Kjempegodt det! :-)

Skrevet

Jeg har ikke dressingen oppå, men ved siden og dupper hver bit i. Namme! Gjerne hvitløksbrød også!

Blir aldri nok hvitløk ;)

Skrevet

Man skal ikke ha dressing på lasagne. Heller ikke på salaten ved siden av, det er jo nok saus i lasagnen?

Anonym poster: 042268e60b3c58abc8c3700b8097649b

Gjest gjest17
Skrevet

Man skal ikke ha dressing på lasagne. Heller ikke på salaten ved siden av, det er jo nok saus i lasagnen?

Anonym poster: 042268e60b3c58abc8c3700b8097649b

Enig i det, men ta å gjør det man selv ønsker. Nå skal man ikke ha salat til pasta heller :-)

Skrevet

Nam hjemmelaget lasagne med hjemmelaget hvitløksdressing og hjemmelagde hvitløksbrød. Nå vet jeg hva jeg skal spise i helga

Gjest gjest17
Skrevet

Nam hjemmelaget lasagne med hjemmelaget hvitløksdressing og hjemmelagde hvitløksbrød. Nå vet jeg hva jeg skal spise i helga

Tror det blir det samme her også til helga. Lasagne er dødsgodt. Eventuelt "Butter Chicken" oppskriften til "Gjest" , så veldig god ut den også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...