Rumle Skrevet 8. oktober 2017 #141 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg poster denne her også, så det er lett å finne den Den var artig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #142 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Rumle skrev: Den var artig Frøkensina etterlyste en slik smiley, og så var @Perelandra så snill å poste den i en annen tråd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. oktober 2017 #143 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Frøkensina etterlyste en slik smiley, og så var @Perelandra så snill å poste den i en annen tråd Aha! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #144 Del Skrevet 8. oktober 2017 5 timer siden, An0nymBruker skrev: Hei Frøkensina Her er de flettejentene som er funnet. Her er linken til siden med smileysene. http://www.picgifs.com/smileys/ Afraid: Alarm clock: Angel: Applause: Autumn: Bath: Busy: Cheerleading: Cheers: Christmas: Coffee: Cowboy: Dancing: Flowers: Food and drinks: Food fastfood: Gardening: Household: Happy: Ill: King: Kisses: Love: Mailman: Music: Play: Sighing and waiting: Sleeping: Smiley with sign: Tooth brushing: Wink: (Disse var funnet fra før, og jeg vet ikke om de finnes på den siden: ) Så mange flotte smiley'er! Av KG sine er denne uten tvil min favoritt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #145 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, Perelandra skrev: Så mange flotte smiley'er! Av KG sine er denne uten tvil min favoritt. Jeg synes også at den er veldig fin Tusen takk for hjelpen tidligere i dag Det er mange fine smilyer på den siden der jentesmilyene med fletter er fra: http://www.picgifs.com/smileys/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 8. oktober 2017 #146 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Jeg synes også at den er veldig fin Tusen takk for hjelpen tidligere i dag Det er mange fine smilyer på den siden der jentesmilyene med fletter er fra: http://www.picgifs.com/smileys/ Takk for tipset! Nå fant jeg mange flere kattesmiley'er! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #147 Del Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, Perelandra skrev: Takk for tipset! Nå fant jeg mange flere kattesmiley'er! Så fint Så søte de er Takk for at du deler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. oktober 2017 #148 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 time siden, An0nymBruker skrev: Jeg poster denne her også, så det er lett å finne den Tusen takk for den og alle de andre, du er en knupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #149 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Tusen takk for den og alle de andre, du er en knupp Tusen takk Var det den ninjaen du tenkte på? Det var Perelandra som var så snill og delte den ninjaen når jeg etterlyste den. De andre smilyesene som du nevnte at du savner, kan sikkert etterlyses på samme måte Her er de 2 trådene jeg spurte i, tidligere i dag: Etterlysning: Ninja-smiley som blir borte NINJASMILEY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. oktober 2017 #150 Del Skrevet 8. oktober 2017 8 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tusen takk Var det den ninjaen du tenkte på? Det var Perelandra som var så snill og delte den ninjaen når jeg etterlyste den. De andre smilyesene som du nevnte at du savner, kan sikkert etterlyses på samme måte Her er de 2 trådene jeg spurte i, tidligere i dag: Etterlysning: Ninja-smiley som blir borte NINJASMILEY Ja det var den Tusen takk @Perelandra også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #151 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ja det var den Tusen takk @Perelandra også Så fint 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #152 Del Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Hei @Frøkensina og dere andre Jeg har laget en etterlysningstråd om sløyfejenta, og kanskje det blir en fin samling med sløyfejenter? Endret 9. oktober 2017 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 14. desember 2017 #153 Del Skrevet 14. desember 2017 På 8.10.2017 den 16.13, An0nymBruker skrev: Hei Frøkensina Her er de flettejentene som er funnet. Her er linken til siden med smileysene. http://www.picgifs.com/smileys/ Afraid: Alarm clock: Angel: Applause: Autumn: Baby: Bath: Beating and fighting: Beer: Birthday: Boxing: Busy: Cheerleading: Cheers: Children: Christmas: Coffee: Cowboy: Dancing: Embrace hug: Flowers: Food and drinks: Food fastfood: Gardening: Household: Happy: Ill: King: Kisses: Love: Mailman: Money: Music: Painting: Phone: Play: Sighing and waiting: Sleeping: Smiley with sign: Sticking tongue out: Thanks: Tooth brushing: Wink: (Disse var funnet fra før, og jeg vet ikke om de finnes på den siden: ) Listen over er oppdatert i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jølle Skrevet 14. desember 2017 #154 Del Skrevet 14. desember 2017 På 20.10.2012 den 16.04, Tina87 skrev: Hvordan få til smileys som beveger seg?? Litt amatør:p Denne er den søteste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. desember 2017 #155 Del Skrevet 14. desember 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 14. desember 2017 #156 Del Skrevet 14. desember 2017 9 minutter siden, Jølle skrev: Denne er den søteste. Hei Ja, den er søt 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Hei Har du funnet den springende sløyfejenta? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 14. desember 2017 #157 Del Skrevet 14. desember 2017 Hun som løper og gråter? Nei. Mangler også flettejenta med crazy smil og jenta + gutten som danser (swing). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 14. desember 2017 #158 Del Skrevet 14. desember 2017 26 minutter siden, Frøkensina skrev: Hun som løper og gråter? Nei. Mangler også flettejenta med crazy smil og jenta + gutten som danser (swing). Jeg håper at du finner de snart. Kanskje noen som leser dette, har de og kan poste de her i tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #159 Del Skrevet 27. desember 2017 På 8.10.2017 den 16.13, An0nymBruker skrev: Hei Frøkensina Her er de flettejentene som er funnet. Her er linken til siden med smileysene. http://www.picgifs.com/smileys/ Afraid: Alarm clock: Angel: Applause: Autumn: Baby: Bath: Beating and fighting: Beer: Birthday: Boxing: Busy: Cheerleading: Cheers: Children: Christmas: Coffee: Cowboy: Dancing: Embrace hug: Flowers: Food and drinks: Food fastfood: Gardening: Household: Happy: Ill: King: Kisses: Love: Mailman: Money: Music: Painting: Phone: Play: Sighing and waiting: Sleeping: Smiley with sign: Sticking tongue out: Thanks: Tooth brushing: Wink: (Disse var funnet fra før, og jeg vet ikke om de finnes på den siden: ) Noe har skjedd smileyssamlingen er borte etter at den nettsiden jeg fant de på laget noen endringer på siden sin. Anonymkode: b6e98...f83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #160 Del Skrevet 28. desember 2017 13 hours ago, AnonymBruker said: Noe har skjedd smileyssamlingen er borte etter at den nettsiden jeg fant de på laget noen endringer på siden sin. Anonymkode: b6e98...f83 Er smileyene fortsatt på siden? Anonymkode: baeeb...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå