Gå til innhold

NINJASMILEY


freezepop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

BURKASMILEY?!???? Verste jeg har hørt.

:ninja:

Dette er den velkjente NINJAsmileyen, som, som Grafica sier, skal være med på å overta verden, ett Navkontor av gangen.

PS: Vi må sende Ninjasmileyens vrede på Windows Vista også.

:ninja: :ninja: :ninja:

Alle gode ting er ninjasmiley.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fugl Fønix

Tror jeg ingenting på :jolie:

Ninjasmileyen ser jo livredd ut for den vet at snart kommer en skikkelig piratsmiley og kicker assen dens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fugl Fønix

Den ser ikke sint ut. Sånne store oppspente øyne kommer enten av:

A: frykt for pirater, eller

B: Ninja er på do og bæsjer. Stooor bæsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser ikke sint ut. Sånne store oppspente øyne kommer enten av:

A: frykt for pirater, eller

B: Ninja er på do og bæsjer. Stooor bæsj.

Nei, de kommer av at ninjaen er kjempekonsentrert om jobben den har foran seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fønix: Nå er du bare sur fordi jeg sa at krykkesmileyen din blei banka av ninjasmileyen.

Sannheten er faktisk at pirater har noe for seg de og, men de kan bare brukes til å drikke sammen med, for let's face it, det er alt de gjør.

Ninjaer derimot, de slåss og passer på små barn og gamle damer og sørger for at balansen opprettholdes (hvilken balanse vet jeg ikke, men en balanse opprettholdes ihvertfall). De kan også løpe på trær og gjøre seg om til en haug med sand, eller kanskje en morderbille hvis de vil.

Så min konklusjon er at pirater er okei, men ninjaer er totally awesome, som Freeze sier.

okei < totaly awesome <-- dette regnestykket fra tredjeklasse sier det vel i klartekst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som ikke gidder å trykke på link, kan jeg jo kopiere over testemonial fra den fan-siden dedikert til ninjaer... jeg mener, når noen er SÅ hengivne må jo ninjaer være totally sweet.

here goes:

Ninjas can kill anyone they want! Ninjas cut off heads ALL the time and don't even think twice about it. These guys are so crazy and awesome that they flip out ALL the time. I heard that there was this ninja who was eating at a diner. And when some dude dropped a spoon the ninja killed the whole town. My friend Mark said that he saw a ninja totally uppercut some kid just because the kid opened a window.

And that's what I call REAL Ultimate Power!!!!!!!!!!!!!!!!!!

If you don't believe that ninjas have REAL Ultimate Power you better get a life right now or they will chop your head off!!! It's an easy choice, if you ask me.

Ninjas are sooooooooooo sweet that I want to crap my pants. I can't believe it sometimes, but I feel it inside my heart. These guys are totally awesome and that's a fact. Ninjas are fast, smooth, cool, strong, powerful, and sweet. I can't wait to start yoga next year. I love ninjas with all of my body (including my pee pee).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fugl Fønix

Nå bruker du for store ord, Kami... Du må huske at jeg er tross alt en trist pirat som ikke kan japansk. Jeg vil ikke lære meg fiendens språk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...