Gå til innhold

Smileys?:p


Fremhevede innlegg

Skrevet
Gjest Tekola skrev (På 22.10.2012 den 17.33):

Du kan skrive kodene deres også, men da blir det jo for nå sånn at du må memorere dem med mindre du er på pc til tider!

 

 

(Ta bort mellomrom mellom kolon og det som står)

:fnise: = : fnise:

:danse: = : danse:

:bond: = : bond:

:opplyser: = : opplyser:

:rodmer: = : rodmer:

:goodbye: = : goodbye:

:5: = : 5:

:hoppe: = : hoppe:

:strix: = : strix:

:klemmer: = : klemmer:

 

 

Sånn, det er en start!

: bond

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gjest Tekola skrev (På 22.10.2012 den 17.33):

Du kan skrive kodene deres også, men da blir det jo for nå sånn at du må memorere dem med mindre du er på pc til tider!

 

 

(Ta bort mellomrom mellom kolon og det som står)

:fnise: = : fnise:

:danse: = : danse:

:bond: = : bond:

:opplyser: = : opplyser:

:rodmer: = : rodmer:

:goodbye: = : goodbye:

:5: = : 5:

:hoppe: = : hoppe:

:strix: = : strix:

:klemmer: = : klemmer:

 

 

Sånn, det er en start!

:rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...