AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 trenger råd og anbefalinger, planlegger storbyferie i april, men trenger noen forslag til hvor:) tenker på barcelona eller praha, men vil gjerne høre om noen har bedre forslag! SÅ tenkte jeg siden det er ei stund til så hadde det vært greit å betalt iallefall depositum på reisen, men er det kun ving som tilbyr slikt? Anonym poster: 749e1788303cf29e1da5f34647a396bf
kittykat1993 Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 London! Vært der 3 ganger og har så langt bare vært supert
spørsmålstegnet Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 Dublin, Roma, Paris? Spørs jo hva du liker og hvor lenge du skal være. Dubin har jo et yrende folkeliv for eksempel på søndager. Liker du kultur, sport, historie, rolig eller intense steder? Jeg har vært i mange storbyer.. blant annet Barcelona. Er mange folk der, men også endel kriminalitet. Men så lenge dere ikke går med gullkjeder rundt halsen, eller vifter med speilreflekskamera og dyre mobiltelefoner så går det vel bra Jeg likte hvertfall Dublin. Utrolig hyggelig folk. Lite uteliggere og alt er bare gladstemning. Man kan jo også tenke på New York, Boston, San Francisco eller Los Angeles.. Eller Orlando hvis du har småunger Altså.. mange muligheter, men trenger litt mer bakgrunnsinformasjon om deg
bubblefun Skrevet 20. oktober 2012 #4 Skrevet 20. oktober 2012 Anbefaler Barcelona på det sterkeste. Var det i sommer og hadde det heeelt supert! Barcelona har jo alt; kultur, shopping, strandliv og er et idealt sted for de som er interesserte i fotball Anbefaler også Dublin, Paris eller Tallinn.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2012 #7 Skrevet 22. oktober 2012 trenger råd og anbefalinger, planlegger storbyferie i april, men trenger noen forslag til hvor:) tenker på barcelona eller praha, men vil gjerne høre om noen har bedre forslag! SÅ tenkte jeg siden det er ei stund til så hadde det vært greit å betalt iallefall depositum på reisen, men er det kun ving som tilbyr slikt? Anonym poster: 749e1788303cf29e1da5f34647a396bf Depositum? Du må betale flybiletter (av den billige sorten) med en gang, men da kan du ikke ombestemme deg. Hotellet bør du reservere nå, men avbestillingsfristen er nærmere avreise. Anbefaler ikke reiseselskap - da får du oftest et dårlig og usentralt hotel for samme prisen som et sentralt ved å bestille direkte. Paris er nydelig. London aldri av veien (jeg er der hvert år). Anonym poster: d5918ea85afb7346158d9b49918a4dec
Bernardette Skrevet 22. oktober 2012 #8 Skrevet 22. oktober 2012 Beograd! Seriøst, det er en fantastisk by.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå