AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #1 Skrevet 20. oktober 2012 Hei. Jeg har da ingen å ha kontakt med, og ingen å være sammen med (utenom min familie). Jeg har ikke vært i noen bursdag siden jeg var liten, og i høytidene er det ganske kjipt å ikke ha venner å tilbringe den med. Når alle fester i helgene og høytider osv, sitter jeg bare foran TV'en , og har aldri vært på en fest fordi jeg ikke har noen.. Bursdagene mine feirer jeg ikke. Fordi jeg ikke har noen å feire med.. Dagene mine går jo bare og er kjempe kjedlige, jeg har jo ikke noen å dra rundt med så da gidder jeg ikke.. Vanskelig at en skal klare enten jobb eller skole når en ikke gjør annet.. Flere som har hatt det/ har det slik? =P Er dette vanlig/normalt å ha d? Anonym poster: fe012dd41b4ddf1b7ea5c94318e95b14 Anonym poster: 933771a7b3579341143134199194a629
lalaB Skrevet 20. oktober 2012 #2 Skrevet 20. oktober 2012 Du har verken jobb eller går skole? Om du sitter der hjemme helt alene, fordi du ikke gidder å gå ut alene, så blir du jo bare nødt til å sitte der.. Eller så kan du gå ut, få deg en jobb/starte på skole, treffe mennesker, og bli kjent med folk Skaff deg noe fritidsaktiviteter eller en hobby? Meld deg inn i en forening av noe slag med samme hobby/interesser som du selv. Hva med å starte på et fotballag, bli med i en klatregruppe, eller om du ikke vil ha noe fysiskt utfordrene så hva med golf-forening, sjakkklubb, fotoklubb, eller lignende.. Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2012 #3 Skrevet 20. oktober 2012 . Jeg går 1 året på vgs.. Ikke så hyggelige folk på den lille skolen for å si det slikt.. Så jeg vurderer å bare gå ut i jobb alene:p Takk for svar da = ) Anonym poster: 933771a7b3579341143134199194a629
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå